מטרנה יוצאת במהלך פרסומי רחב היקף תחת מסר חדש הפונה לאמהות: "מטרנה איתך בכל שלב ושלב בכדי לעשות את הטוב ביותר למען התפתחות תינוקך". במסגרת המהלך, מעלה מטרנה קמפיין רחב בטלוויזיה בערוצים 2, 10, 24 ובעיתונות.
הקמפיין החדש עולה בעלות של 5 מיליון ש"ח ומציג סיטואציות ומצבים שונים בהתפתחות התינוק כגון, התהפכות ראשונה, זחילה ראשונה וכו'. את הסיטואציות ההתפתחותיות מלווה דמות מנוסה ומעוררת ביטחון, המייצגת את מטרנה, ומסייעת לתינוק להשלים את הפעולה ההתפתחותית המוצגת. הסרטון מלווה בשיר המוכר והאהוב "הכי קרוב לאמא".
גלי ניר, סמנכל"ית שיווק מטרנה, אמרה כי "אמהות צעירות נמצאות באופן תדיר במצב של אי ודאות ובלבול בכל הנוגע לתזונתו והתפתחותו של הילד בשנות חייו הראשונות. מטרנה, מבטיחה את ההתפתחות הטובה ביותר של הילד עם מגוון מוצרים מתקדמים וייחודיים, ומערך תמיכה והסברה המותאמים באופן אופטימלי לכל שלב ושלב".