|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
עו"ד גיל קראוס דורג ב-DUNS100 כאחד המשרדים הבולטים בביטוח לאומי
קבוצת ירדן
כל מה שרצית לדעת על שירותי אינסטלציה

הפועל תל אביב ניצחה בפנדלים וזכתה בגביע

הסימפטיה לאשקלון - התואר השני ברציפות לאדומים: חניכיו של ניר לוין שיחקו גרוע אבל ניצחו 4:5 בפנדלים לאחר 1:1 בתום 120 דק'. אברבנל הצעיר הדף את בעיטתו של זוהר והכריע את המשחק
16/05/2007  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: מערכת ONE  |  sport5.co.il  |  תגובות
[צילום: ניר בוקסנבאום]

הפועל תל אביב זכתה הערב (רביעי) בגביע המדינה לאחר שניצחה את הפועל אשקלון בתום דו-קרב פנדלים, שהסתיים ב-4:5 לאחר 1:1 בתום 120 דקות שהתנהלו בשליטה של חניכיו של מירו בן שמעון.

אלפי האוהדים מאשקלון, שהגיעו לאצטדיון רמת-גן, יכולים בהחלט להרגיש את עצמם מקופחים ומאוכזבים בתום הגמר הארוך והמרתק ולא רק בגלל שהיו ראויים לפנדל במהלך ההארכה. המחמאות מגיעות לשחקני אשקלון, ששכחו את הצרות שלהם בתחתית הליגה הלאומית והפגינו משחק מעולה כשלפרקים נראה היה שדווקא האדומים משחקים בתחתית הלאומית.

ניר נחום הדהים את האלפים באצטדיון כשהעלה את אשקלון ל-0:1 בדקה השביעית. שחקני אשקלון הנאיביים היו חייבים להגדיל את התוצאה אבל נחום וסנגוי החטיאו מצבים קורצים ואיפשרו להפועל תל אביב לחזור למשחק במחצית השניה.

מאמן הפועל ת"א, ניר לוין, הוציא את הקפטן שלו, יוסי אבוקסיס, והכניס למגרש את לוסיאנו דה ברונו, שהחזיר לו עם שער השיוויון בדקה ה-75. המאמן האדום, שהניף גביע שלישי בקריירה, חייב להודות לשוער הצעיר שלו, ניל אברבנל, שהדף את הפנדל החמישי של אשקלון, שנבעט על-ידי מאור זוהר.

האדומים יחגגו את הזכיה בגביע בגני יהושע.

מחצית ראשונה

האיום הראשון של הפועל תל אביב על השער של אשקלון הגיע בדקה הרביעית לאחר שגילי ורמוט קיבל כדור מסוכן, פרץ לרחבה, עבר שני שחקנים אבל בעט ליד שערו של אבי פרץ, שנשם לרווחה. אשקלון ניסתה להגיב בהתקפה הבאה אבל כדור הרוחב של אמנגואה לא מצא את רגלו המסוכנת של גסטון סנגוי, שעמד חופשי בתוך רחבת הפועל.

דקה לאחר מכן, אמנגואה עבר את באדיר בצורה נפלאה במרכז המגרש ושלח את משה בן סעדון. הקשר, שהחליף את אייל שן המורחק, ניסה לאיים על השער בבעיטה מ-20 מטר אבל הכדור טס מעל שערו של אברבנל.

דקה 7 - 0:1 מפתיע להפועל אשקלון: הקבוצה מהדרום יצאה להתקפה מתפרצת והדהימה את אלפי האוהדים עם שער מבריק. המהלך החל כשאמנגואה שלח את גסטון סנגוי באגף הימני. החלוץ הארגנטיני העביר את הכדור בנגיעה אחת לעברו של ניר נחום, שבעט נפלא מ-10 מטרים לרשת של ניל אברבנל.

האדומים המופתעים ניסו להגיב אבל דווקא אשקלון נראתה משוחררת ומסוכנת יותר. בדקה ה-12 הפועל זכתה בכדור קרן אך איבדה את הכדור לאחר ההגבהה לרחבה. אשקלון יצאה למתפרצת ואמנגואה תוקל ממש ברגע האחרון. דקה לאחר מכן, טועמה נשלח לרחבה אך לא הצליח לבעוט לעבר השער.

שחקני הפועל המתוסכלים ניסו לפצח את העורף החזק של אשקלון אבל ורמוט וטועמה כשלו בבעיטות לא מדויקות מחוץ לרחבה והרגיזו מאוד את מאמנם, ניר לוין.

בדקה ה-20 האדומים הגיעו להזדמנות גדולה לאחר שאליניב ברדה קיבל כדור ענק מגילי ורמוט אך בעט אותו מ-5 מטרים לגופו של אבי פרץ המזנק. ברדה יכול היה לתקן את הטעות שלו בהתקפה הבאה אך הוא לא הצליח להשתלט על המסירה המדויקת של יוסי אבוקסיס.

אשקלון לא התבצרה ובדקה ה-27 היא כמעט כבשה לאחר טעות של ניל אברבנל. סנגוי שלח את אנגואה המהיר באגף השמאלי. הקשר הקמרוני לא ספר את עמר מנצור, חלף על פניו והשאיר לסנגוי, שירה מ-25 מטר. השוער הצעיר לא היה מוכן והדף את הכדור בקושי לקרן.

אוהדי הפועל תל אביב התעוררו בדקה ה-31 לאחר שכובש שער היתרון, ניר נחום, נתקל בחאבייר פאס ושכב על הדשא למשך שתי דקות. האוהדים שרקו בוז לחלוץ המסוכן, שקם על רגליו באורח פלא לאחר שטופל על-ידי הרופא של הקבוצה מהליגה הלאומית.

בדקה ה-33 זכו אוהדי שתי הקבוצות לרגע של תיאטרון. זה קרה לאחר שגילי ורמוט מסר לוואליד באדיר, שביצע סבסוב על אביב חדד ונפל בתוך הרחבה מבלי שהקפטן האשקלוני ילטף אותו. אסף קינן לא התבלבל והניף את הכרטיס הצהוב לעברו של באדיר.

כששחקני הפועל מתעסקים בהצגות תיאטרליות, חלוצי אשקלון כמעט השיגו את ה-0:2 המפתיע. זה החל כשניר נחום שלח נפלא את סנגוי, שירה מעל לשער. דקה לאחר מכן, הארגנטיני קיבל את הכדור בעמדה נוחה יותר אבל אברבנל הדף את הכדור החזק שהוא בעט לעבר השער.

בדקה ה-36 טועמה ניסה לאיים על השער בבעיטה חופשית מזוית בלתי אפשרית וגרר את מחאותיהם של החלוצים האדומים, שהמתינו להקשתת הכדור למרכז הרחבה. מהעבר השני, סנגוי נשלח נפלא לעבר השער של הפועל ונעצר על קו 16 המטרים על-ידי ניל אברבנל, שיצא נפלא לעברו והדף את הכדור ברגלו.

אמנגואה ניסה לאיים על השער בהתקפה הבאה אבל הכדור שלו חלוף מעל שערו של אברבנל.

מכה להפועל: ברדה נפצע והוחלף

בדקה ה-40 הפועל תל אביב ספגה מכה קשה מאוד לאחר שהחלוץ היחיד שלה, אליניב ברדה, מתח את השריר לאחר שנתקל באביב חדד. ניר לוין, שהתכוון להכניס למגרש את לוסיאנו דה ברונו, מיהר לקרוא לאיבן יוליץ' והחליף בעל כורחו את מלך השערים שלו במשחקי הגביע העונה.

המכה האדומה חמורה במיוחד לאור העובדה, שהפועל משחקת גם ללא איבזיטו אוגבונה, שנפצע במשחק הליגה מול מכבי הרצליה וסיים את העונה.

למרות הבעיה שנוצרה בהתקפת הפועל, באדיר יכול היה להחזיר אותה למשחק לפני ההפסקה אבל הוא ההגנה של אשקלון עצרה את הבעיטה שלו.

מהעבר השני, ניר נחום הפגין אגואיסטיות בלתי נסלחת לאחר שלא מסר לסנגוי, שהיה חופשי בתוך הרחבה. נחום בעט בשלומיאליות ואברבנל הדף. דקה לאחר מכן, נחום פיטם את סנגוי, שמצא את עצמו יחידי מול אברבנל אבל החלוץ הארגנטיני בעט לא טוב והחוצה.

מחצית שניה

ניר לוין ערך את החילוף השני שלו כבר בפתיחת המחצית השניה. המאמן התל אביבי שלח החוצה את הקפטן, יוסי אבוקסיס, והכניס במקומו שת לוסיאנו דה ברונו.

האדומים ניסו לחזור למשחק כבר בפתיחת המחצית השניה ובדקה ה-48 איבן יוליץ' כמעט הישווה. הבעיה היחידה היתה שיוליץ' ירה את הכדור החוצה והותיר את היתרון בידי אשקלון.

בדקה ה-54 האוהדים של הפועל תל אביב שוב עמדו על רגליהם ושרקו לעברו של רמי חליס, שנפגע על-ידי דה ברונו ושכב על כר הדשא במשך שתי דקות עד שהאלונקה המתנייעת הוציאה אותו החוצה לטיפול.

חליס חזר למגרש אבל דווקא הפועל כמעט כבשה לאחר שאנטבי הקשית את הכדור מצד שמאל ואבי פרץ הדף לקרן. השוער האשקלוני הדף גם את ההקשתה של טועמה אך האדומים המשיכו ללחוץ וניצלו את הפאניקה של ההגנה האשקלונית. הכדור הגיע פעם נוספת לטועמה אך הקשר המסוכן בעט החוצה.

שחקני אשקלון נראו לחוצים מאוד בדקות האלה והעיד על כך הכרטיס הצהוב המוצדק שהניף קינן לעברו של אבי פרץ, שביזבז זמן כבר בדקה ה-60. השוער הוותיק היה השחקן השני במשחק שהוזהר על-ידי השופט.

חמש דקות לאחר מכן, סלים טועמה ירה כדור חופשי מסוכן לעברו של פרץ, שקלט בצורה מצוינת.

חליס הפצוע הוחלף ופונה לבית-החולים

לוין לא אהב את מה שראה על המגרש ובדקה ה-68 שלח את קפטן נבחרת הנוער, ביברס נאתכו, למגרש במקומו של ברוך דגו המאכזב. מהעבר השני, מירו בן-שמעון נאלץ להחליף את רמי חליס, שלא התאושש מהתיקול של דה ברונו. דקה לאחר מכן, גם כובש השער, ניר נחום, הוחלף. ברק ורד וחנן אלקיים החליפו את שני השחקנים.

חליס, שנפגע בצלעות, התקשה לנשום והונשם באמצעות מסיכת חמצן. כמה דקות לאחר מכן, הוא אף פונה לבית-החולים.

דקה 75 - 1:1 בגמר: הלחץ של הפועל תל אביב הוכיח את עצמו. נאתכו המחליף חטף נהדר לאמנגואה ושלח את גילי ורמוט לתוך הרחבה. ורמוט העביר כדור רוחב מצוין בנגיעה אחת לעברו של לוסיאנו דה ברונו, שבעט מהאויר לרשת החשופה של פרץ והקפיץ את אלפי האדומים ביציעים. לוין נשם לרווחה.

אשקלון ניסתה לנצל את החגיגות האדומות ולהשוות אבל סנגוי לא הצליח לדייק בבעיטה חזקה מחוץ לרחבה. מהעבר השני, הפועל ניסתה להשלים את המהפך ובדקה ה-80 יוליץ' כמעט כבש לאחר שנגח את הכדור החוצה.

שחקני אשקלון כמעט נפלו מרגליהם אבל הצליחו בכל זאת לצאת להתקפה מתפרצת מסוכנת בסיומה אקוורנטה הגביה לעברו של חנן אלקיים אך אנטבי הקדים אותו בסנטימטרים והרחיק את הכדור לקרן.

הפועל טענה לפנדל בדקה ה-90 לאחר שדה ברונו נתקל במאור זוהר בתוך הרחבה של אשקלון. קינן צדק כשלא נכנע למחאות האוהדים והורה להמשיך.

הארכה

הפועל ת"א לחצה בפתיחת ההארכה ובדקה ה-92 דה ברונו מסר לטועמה, שבעט חזק מקצה הרחבה אך הכדור פגע במגיני אשקלון והורחק.

המשחק נחלש במהלך ההארכה כששחקני שתי הקבוצות סובלים מכושר גופני לקוי. למרות זאת, הפועל היתה קרובה לשער יתרון בדקה ה-96 לאחר שטועמה הגביה לעברו של יוליץ', שנגח מעל לשער.

אותות העייפות באו לידי ביטוי בהארכה דווקא על שוער אשקלון, אבי פרץ, שמתח את השריר ברגלו. פרץ, כזכור, עלה לשחק כשהוא פצוע.

לאחר שפרץ החלים הכדור פירפר ברשת שלו לאחר שבאדיר המשיך מהאויר הגבהה של טועמה. קינן לא התרגש ופסל את השער בצדק לאחר שבאדיר ניצב בעמדת נבדל ברורה מאחורי ההגנה של אשקלון.

בתוספת הזמן של המחצית הראשונה של ההארכה הפועל הגיעה להזדמנות הטובה ביותר שלה מאז שער השיוויון לאחר שסלים טועמה פרץ נפלא באגף השמאלי והגביה את הכדור לתוך הרחבה. פרץ הדף לא טוב לעברו של יוליץ', שמ-4 מטרים בעט בצורה אומללה לשמיים והותיר את התוצאה על 1:1.

המחצית השניה של ההארכה

דווקא שחקני הקבוצה מהליגה השניה החזיקו בכדור בפתיחת המחצית השניה של ההארכה ובדקה ה-107 סנגוי כמעט הצליח להגיע לעמדה של אחד על אחד מול אברבנל אבל הכדור נבלם ברגע האחרונה. דקה לאחר מכן, חנן אלקיים ניסה להפתיע את אברבנל בבעיטה מ-25 מטר אך השוער הצעיר קלט.


שחקני אשקלון נפלו בזה אחר זה על כר הדשא עם שרירים תפוסים ברגליהם. בדקה ה-111 אקוורנטה נפגע ופונה מהמגרש באלונקה. ההתפתלות של שחקנה הזר של אשקלון הרגיזה מאוד את יוסי אבוקסיס, שזינק מהספסל לתוך המגרש במחאה על בזבוז הזמן.

רמי דואני נגע בידו - אסף קינן טעה ולא שרק

בדקה ה-113 אשקלון הגיעה להזדמנות יוצאת דופן לאחר שסנגוי השתלט נפלא על הכדור והשתחרר ממגיני הפועל. החלוץ הארגנטיני ירה נהדר לעבר השער אך הכדור פגע ברמי דואני. שחקני אשקלון טענו לנגיעת יד אך משרוקיתו של קינן נדמה למרות שהכדור פגע בבירור באיבר האסור.

השופט שגה פעם נוספת כשהעניק להפועל תל אביב כדור קרן למרות שיוליץ' נגע אחרון בכדור אבל גם הסיוע הנדיב לא עזר לאדומים, שביזבזו את כדור הקרן והמשיכו להציג יכולת עלובה בהארכה.

הפועל חיכתה לפנדלים אבל סנגוי, לעומת זאת, התעלל בהגנה האדומה ומסר לאקוורנטה, שבעט לא מדויק והחמיץ הזדמנות נוספת להכריע את המשחק.


הפועל תל אביב: ניל אברבנל, עמר מנצור, רמי דואני, חאבייר פאס, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס (לוסיאנו דה ברונו, 46), וואליד באדיר, ברוך דגו (ביברס נאתכו, 68), גילי ורמוט, סלים טועמה, אליניב ברדה (איבן יוליץ', 40).

הפועל אשקלון: אבי פרץ, רמי חליס (ברק ורד, 68), אביב חדד, רועי סבג, טל מעבי, משה בן סעדון, מאור זוהר, ברנארד אקוורנטה, עמנואל אמנגואה, ניר נחום (חנן אלקיים, 69), גסטון סנגוי.

תאריך:  16/05/2007   |   עודכן:  16/05/2007
מערכת ONE
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הפועל תל אביב ניצחה בפנדלים וזכתה בגביע
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מחזור ה-25 בליגת העל יתקיים מחר (חמישי) כשבמוקדו המאבק נגד הירידה. שני משחקי קצוות ייתקיימו כאשר גבעת שמואל תנסה להפתיע את מכבי ת"א ואליצור אשקלון תנסה להפתיע בנהריה.
האם ההחלטה של הממשלה להעניק מעמד קבע לילדי עובדים זרים היא הסדר חד-פעמי על-רקע הומניטרי כטענת המדינה, או כטענת הפורום המשפטי - מהלך של הממשלה ללא סמכות לצורך יצירת תקדים של "הלבנת" שוהים בלתי חוקיים?
16/05/2007  |  רותי אברהם  |   חדשות
בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר (ד', 16.5.07) 20 חודשי מאסר בפועל על אודי מגן, שהורשע בגרימת מות ברשלנות,של רוכב אופניים, בעת נהיגתו.
16/05/2007  |  עמי עצמון  |   חדשות
"בשלוש השנים האחרונות אנחנו התייחסנו אל הפרסום האינטראקטיבי כאל מדיה משלימה ולא כאל מדיה מרכזית. גם הלקוח חשב שהוא לא צריך להפנות מספיק תקציבים באינטרנט. זאת אשמה שלנו, והיום אני מבין את זה", כך אמר רמי שלמור, שותף בשלמור-אבנון-עמיחי. "אם אנחנו נסייע להעברת תקציבים אל תחום האינטראקטיב, אין לי ספק שאנשי הפרסום האינטראקטיבי יכניסו את הנשמה בתחום הזה, והוא רק ילך ויצמח. לכן עלינו לדחוף להעברת כמה שיותר תקציבים מהמדיות הישנות אל האינטראקטיב". את הדברים אמר שלמור בפאנל פרסומאים בכנס האינטרנט של MSN באילת.
16/05/2007  |  איילה צורף  |   חדשות
נוכח הירי הנמשך על שדרות ואזלת-ידה של הממשלה בטיפול בתושבים, נרתמים גופים ואישים שונים לעזרת תושבי הדרום, בעיקר באמצעות פינוי תושבי שדרות מבתיהם לאזורים בארץ בהם לא סובלים מירי הקסאמים.
16/05/2007  |  מתי טוכפלד  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
דן מרגלית
דן מרגלית
בקצה הדרך, במוצא הנהר היהודי אל הים האנושי, נמצא צידוק לדרכנו ונראה את אחינו באים אל הארץ המובטחת מי בלהט ההכרה ומי במנוסת אימה
עידן יוסף
עידן יוסף
חדשות 12 נתנו במה מוגזמת למחאה נגד הממשלה, תוך פגיעה בטקס הדלקת המשואות הממלכתי במסך מפוצל לעצרת כיבוי המשואות    בתאגיד פתחו שידור ב"כאן דיגיטל" לעצרת המחאה בשוני ובקול ישראל נמנעו...
דרור אידר
דרור אידר
מנהיג התנועה הציונית חיים ויצמן דרש את הארץ מכוח התנ"ך בוועידת פריז וכך גם דוד בן-גוריון מול ועדת פיל ב-1937    הם המשיכו מסורת ארוכה מאוד בת אלפי שנים
אפרים הלפרין
אפרים הלפרין
אנו שומעים בארץ ובעולם קריאות המבקשות מממשלת ישראל להימנע מפינוי רפיח    הקריאות האלה הן אכזריות וזדוניות    הקוראים להימנעות מפינוי מבצעים בפועל רצח המוני בהבל פיהם
עמנואל בן-סבו
עמנואל בן-סבו
ארץ ישראל ומדינת ישראל נקנו בייסורים, נקנו בדמעות, במאבקים, במלחמות, בהתמודדויות בלתי פוסקות, בשברים, בנשיכת שפתיים בידיים קפוצות, בלב שותת וברוח גדולה, באמונה בצדקת הדרך, באתה בחר...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il