הדס גולדשטיין, מנכ"ל TheMarker, הודיעה היום על סבב מינויים בחטיבת האינטרנט של TheMarker מקבוצת הארץ. במסגרת זו, רועי קורן מונה למשנה למנכ"ל TheMarker, איל סלוניקי מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי, ולימור להב מונתה לסמנכ"לית המכירות.
לדברי גולדשטיין, "לאור הקמתו של אתר עכבר העיר, הקמת TheMarker café, השקת אתר IT חדש בשבועות הקרובים ופעילויות רבות שנמצאות בקנה, ראינו צורך בהגדלת המערך הניהולי של הארגון. רועי קורן, העובד כ-5 שנים בארגון, איל סלוניקי, העובד כ-3 שנים בארגון ולימור להב, יהוו סוללה ניהולית, מקצועית, מנוסה וחזקה, ההולמת את האתגרים החדשים העומדים בפנינו".
רועי קורן (36), שכיהן עד כה כסמנכ"ל השיווק ופיתוח עסקי, מונה, כאמור, למשנה למנכ"ל TheMarker. בעבר שימש קורן כמנהל מכירות בדורן תקשורת וכמנהל פיתוח עסקי ב-TheMarker, והיה אחראי על הקמתן של יחידות הכנסים והפרויקטים השיווקיים המהוות נדבך חשוב בפעילות החברה. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על כל מערך המכירות והשיווק בחברה, ועל הסינרגיה והשיתוף בין שתי המחלקות.
איל סלוניקי (36), שכיהן עד כה כמנהל אתר Haaretz.com וכסמנכ"ל המכירות של קבוצת אתרי TheMarker, מונה לסמנכ"ל השיווק והפיתוח העסקי. בעבר שימש סלוניקי כמנהל פיתוח עסקי ושיווק בחברת Valis. במסגרת תפקידו החדש יהיה אחראי על כל פעילויות שיווק האתרים, הכנסים, הפרויקטים הפרסומיים, ה-TheMarker café והסלולר.
לימור להב (30), לשעבר סמנכ"לית רדיו תל אביב FM102, מונתה לסמנכ"לית המכירות של החטיבה. בעבר היתה אחראית על כל חטיבות המכירה והשיווק ברדיו. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך המכירות של כל אתרי הקבוצה.