שמואל שאלתיאל מעכו הזמין נופש משפחתי לטורקיה מחברת הנסיעות לונה תיירות ונופש ושילם 13,110 שקל. לאחר ששב ארצה במפח נפש תבע את החברה בבית המשפט לתביעות קטנות בעכו בסכום של 17,110 שקל. לדבריו, בשדה התעופה גילה שהטיסה נדחתה מבלי שעודכן וכשהגיע למלון התברר שלא הוזמן חדר על שמו. שאלתיאל ובני משפחתו עברו למלון חלופי וקיבלו חדרים ברמת תחזוקה ירודה ובניגוד למוסכם בינו לבין חברת הנסיעות. במלון החלופי הבא, חזר הסיפור על עצמו: המלון היה בתפוסה מלאה והחדרים הרזרביים, בהם בילו את החופשה, לא תאמו את ההסכמה עם הנתבעת.
בכתב ההגנה טענה חברת לונה תיירות ונופש שתיווכה בין חברת השטיח המעופף לתובע ותו לא. "משכך לא היה לאל ידנו לעשות מאומה בכל הקשור למחדלים ותקלות שהתרחשו בדרכו של התובע ומשפחתו". הנתבעת הגישה תביעה צד ג' נגד חברת השטיח המעופף שהשיבה להגנתה שאף היא שימשה מתווכת בין הנופש למלון ו/או ספקי שירותי הנופש ומשכך אין לה יכולת להתערב באופן ניהול הנופש. כמו כן שמעולם לא נפגשה עם התובע ואת תלונותיו עליו להסדיר עם הנתבעת.
בפסק דין שניתן בחודש אפריל קיבלה השופטת, זהבה (קאודרס) בנר, את התביעה והודעת צד ג'. "במקרה שלפנינו התובע שילם ממיטב כספו על-מנת לבלות חופשה שנתית משפחתית במקום הידוע בטיב בית המלון ובאיכותו הגבוהה. הנתבעת וצד ג' אחראים איש איש בחלקו לקרות חלק מהתקלות שאירעו בדרכו של התובע ויכלו למנוע או, למצער, למזער את הנזקים הללו, לו היו משכילים להתנהג בדרך שבה אמור להתנהג ספק שירות כלפי לקוחו. העובדה שהנתבעים משליכים את האחריות זה כלפי זה אינה מקובלת".
השופטת הוסיפה שהיה ראוי שהנתבעת תודה בחלקה באחריות לקרות התקלות כפי שנהג צד ג' כשהסכים בדיון לפצות את התובע בשיעור של 40%. בסופו של דבר נפסק שהנתבעת תשלם לתובע 60% מגובה התביעה וסך של 10,266 שקל וצד ג' ישלם 40% מגובה התביעה וסך של 6,844 שקל. כמו כן חויבה הנתבעת לשלם לתובע 600 שקל הוצאות משפט וצד ג' ישלם לו 400 שקל. כל התשלומים ישולמו בתוך 30 יום ממתן פסק הדין. ת.ק: 1144/06.