בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
הרכבת בונה 9 גשרים ו-2 מעברים תת-קרקעיים
|
רכבת ישראל החלה בעבודות לבניית 11 גשרים ומעברים תת-קרקעיים להגברת הבטיחות במעברי מסילה-כביש בעלות של 175 מיליון שקלים ● יותר ממחצית מהמעברים נסגרו או נמצאים כיום בשלבי ביצוע
רכבת ישראל תחל בעבודות לבניית 11 גשרים מעל מסילות הרכבת ומעברים תת-קרקעיים בקיבוץ החותרים, בכביש הגישה לנווה ים, בסמוך למושב הבונים, בכביש הכניסה לנחשולים-דור, בחדרה, בכפר ויתקין, במושב אביחיל, בכפר נטר, בכפר חב"ד (שניים) ושני גשרים בסמוך למושב בית גמליאל. בניית הגשרים והמעברים התת-קרקעיים נעשית במסגרת פעילות רכבת ישראל להגברת רמת הבטיחות במפגשי מסילה וכביש. בניית ההפרדה הראשונה צפויה להסתיים כבר בינואר 2008 והאחרונה עד ינואר 2009. עלות סך כל ההפרדות הינו 175 מיליון שקלים. עם תום ההליך המכרזי ובחירת הקבלנים הזוכים הוציאה רכבת ישראל החודש צווי עבודה לקבלנים. כל המעברים בהם יותקנו גשרים ומעברים אובחנו בדוח של הטכניון שבחן את עומסי התנועה של הרכבות והרכבים במפגשים (דוח גיטלמן) כמעברים ברמת סיכון גבוהה (2-1). אחד מיעדיה המרכזיים של רכבת ישראל בתחום הבטיחות הינו הגברת רמת הבטיחות וצמצום הסיכונים במפגשי מסילת ברזל-דרך, כפי שבא לידי ביטוי בתוכנית העבודה לביצוע הפרדות בין המסילה והכביש בהקף של כ-1.3 מיליארד שקלים, בליווי ועדת היגוי בראשות מנכ"ל משרד התחבורה. מתוך 149 מפגשים פעילים בשנת 2006, נסגרו 31 מעברי מסילה-כביש, כך שכיום קיימים 118 מעברים פעילים. במקביל לסגירת מעברי רכבת מבוצעת בנייה של עשרות הפרדות מפלסיות. לקראת סוף החודש יהיו בביצוע 29 הפרדות לאורך מסילות פעילות. ההפרדות הנ"ל מצטרפות ל-18 הפרדות נוספות הנמצאות בשלבי ביצוע. מנכ"ל רכבת ישראל, עפר לינצ'בסקי, מסר כי יותר ממחצית מהמעברים (78 מתוך 149) נסגרו או נמצאים כיום בשלבי ביצוע. "בכוונתנו לפרסם מכרזים נוספים, כך שבמהלך של כשנתיים וחצי יושלם מבצע רחב הקף של שני מיליארד שקלים, שיביא להפחתה משמעותית של סיכונים שהיו קיימים במשך שנים במפגשי מסילת הברזל והכביש", אמר.
|
תאריך:
|
15/07/2007
|
|
|
עודכן:
|
15/07/2007
|
|
עידן יוסף
|
הרכבת בונה 9 גשרים ו-2 מעברים תת-קרקעיים
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
חלם זה פה
|
15/07/07 16:09
|
|
ארגוני הנשים והתנועה לאיכות השלטון דורשים (א', 15.7.07) מביהמ"ש העליון להורות ליועץ המשפטי מזוז למסור לידיהם את טיוטת כתב האישום נגד משה קצב. מדובר בטיוטא שקדמה לשימוע ולעסקת הטיעון, והמכונה "טיוטת כתב אישום-2". טיוטא זו הובאה בשערו של עיתון ידיעות אחרונות.
|
|
|
נבחרת גביע הפדרציה של ישראל עשתה היום (ראשון) היסטוריה כשעלתה ליתרון 0:3 מול אוסטריה שהבטיח לה ניצחון בהתמודדות והעפלה לבית העליון, לראשונה בתולדותיה.
|
|
|
האגודה לזכויות האזרח תגיש לכנסת נייר עמדה המתנגד להצעת החוק להגבלת הגישה לאתרי אינטרנט, שהציע ח"כ אמנון כהן (שס), ולפיה יחוייבו ספקי האינטרנט לחסום אתרים, שיסווגו ככאלה שעיקר עיסוקם הינו מין, אלימות או הימורים, וכי גישה לאתרים אלה תתאפשר רק למבוגרים, אשר יודיעו במפורש, כי אינם מעוניינים בסינון שכזה.
|
|
|
שר האוצר, רוני בר-און, פתח היום (יום א', 15.7.07) את דיוני התקציב לשנת 2008, ואמר בממשלה כי ישנה חשיבות מכרעת להמשך נקיטת מדיניות תומכת צמיחה שבמרכזה "משמעת תקציבית אחראית". הוא הציג את התחזיות המאקרו-כלכליות שהוכנו במשרד, המתכוון לקצץ כ-8 מיליארד שקל בתקציב המדינה לעומת תקציב 2007.
|
|
|
המרכז הישראלי לניהול יערוך ביום רביעי הקרוב (18.7.07) יום עיון על הרפורמה המתוכננת במשק החשמל, בהשתתפות שרי התשתיות והגנת הסביבה, המנכ"ל המתפטר של חברת החשמל אורי בן נון, ח"כ אבישי ברוורמן ואחרים. לכאורה, יום עיון רגיל, גם אם על נושא "חם". אולם ל-Nfc נודע, כי מאחורי הקלעים התנהלה מלחמה של ממש על רשימת המשתתפים. יו"ר ועד עובדי חברת החשמל, דוד צרפתי, התנגד להשתתפותו של שר התשתיות ח"כ בנימין בן-אליעזר.
|
|
|
|
|
|
דן מרגלית
היא רצתה להיות בתו של משה דיין, שהיה אישיות מקרינה ושנויה במחלוקת ובעייתית, ובעיקר מיוחדת במינה, כה מקורית
|
|
|
רון בריימן
תשובה ציונית הולמת ומתבקשת מול "בית הדין" האנטישמי בהאג היא הצטרפות של כל הכוחות הציוניים לממשלת חירום, מיאיר לפיד ועד איתמר בן-גביר לשם כך על כולם לגזור על עצמם איפוק ואחריות
|
|
|
רבקה שפק ליסק
ההתעלמות של הרבנים החרדים מקורבנם של הלא-חרדים במלחמה, בני משפחותיהם, ההורים, האלמנות והיתומים היא מנוגדת לערך חשוב ביהדות: "ישראל ערבין זה לזה"
|
|
הבלוגרים הנקראים ביותר ב- News1
|
|