|
רוב המבקרים "צפוניים" [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
הרווח הנקי של קניון רמת-אביב מקבוצת אפריקה-ישראל של לב לבייב, עלה במחצית הראשונה של השנה ל-32.5 מיליון שקל - גידול של 35.5% לעומת ינואר-יוני בשנה שעברה. הכנסות הקניון הסתכמו בכ-50 מיליון שקל, והרווח התפעולי עלה ל-46 מיליון שקל - גידול של 9.5%.
סל קניה ממוצע לביקור בקניון ברבעון השני של 2007 עמד על 330 שקל, הפדיון הכולל של החנויות עלה ב-5.2% והסתכם ב-349 מיליון שקל, לעומת 331 מיליון שקל בתקופה המקבילה דאשתקד. טווח מחירי השכירות בחנויות החדשות בקניון עומד על כ-170 דולר למ"ר - בהתאם למיקום ולגודל.
במחצית הראשונה של 2007 ביקרו בקניון 3,226,000 מבקרים - 74% מהם מהשכונות הצפוניות של תל אביב. לדברי סמנכ"ל השיווק של אפריקה-ישראל ומנהלת חטיבת הקניונים, צביה לבייב-אלאזרוב: "ביצענו פעילויות קונספטואליות בקניון, התואמות את הקונספט של קניון רמת-אביב כמכתיב אופנה וטרנדים. הוא פועל רבות למיקסום חווית הקניה של מבקריו, והמבצעים שהשקנו היו חדשניים ואטרקטיביים - והשתתפו בהם כל רשתות וחנויות הקניון".
קניון רמת-אביב, המשתרע על שטח של 17,800 מ"ר, נפתח בשנת 1997 וכיום הוא מכיל כ-130 חנויות. הקניון מתמחה בתחום האופנה והפארם, אביזרים ותיקים, אופנת תינוקות וילדים, וכולל את המותגים המובילים טומי הילפיגר, ה.שטרן, זארה, מקס, ונדום וקנת'-קול.