חברת הממתקים הגדולה בעולם, קדברי-שוופס, חזרה בה מכוונתה למכור את חלקה בשוק המשקאות הקלים בצפון אמריקה. לנוכח הסיכויים הנמוכים לבצע עסקה כדאית, החליטה החברה הבריטית לשנות את המבנה שלה, ולהנפיק את מניות חברת המשקאות בבורסת ניו-יורק.
במבנה החדש יהיו לחברה בארה"ב שתי חברות נפרדות, האחת לממתקים והאחרת למשקאות קלים. לדברי הנהלת החברה, יבוטלו במהלך הארגון מחדש 470 משרות. יש ידיעות כי אחד הפורשים יהיה ראש אגף המשקאות הקלים בחברה, ג'יל קסנייה. הפרישה נומקה בטעמים אישיים. במקומו יבוא לארי יאנג, שהיה עד כה מנהל מחלקת המילוי.
קדברי הודיעה במרס השנה כי היא מעמידה את עסקי המשקאות הקלים שלה למכירה. עד כה היתה תחושה בשוק שעומדת להיחתם עסקה עם משקיע. אחד המועמדים היה קונסורציום שבראשו עומדת חברת הכספים האמריקנית "בלאקסטון". אבל כעת הוחלט כי החברה תפוצל במחצית השנייה של השנה הבאה. העיכוב נובע מצורך באישורים רבים.
בחודשים יולי-ספטמבר רשמה קדברי גידול של 10% בהקף ההכנסות ממכירת ממתקים. בתשעת החודשים הראשונים של השנה הסתכם הגידול ב-7%. החברה מקווה להתגבר על הגידול הצפוי במחירי חומרי הגלם באמצעות העלאת המחירים.
לעומת זאת, התוצאות העסקיות של החברה במכירת משקאות בארה"ב אינן משביעות רצון. ברבעון שעבר גדלו ההכנסות ממכירות רק ב-3%. החברה רכשה השנה חברות למשקאות קלים בטורקיה, ביפן ובארה"ב, בסכום כולל של 370 מיליון ליש"ט.