חברות מגדל והפניקס הן הטובות ביותר בטיפול בתביעות צד ג' בביטוח רכב, ואילו החברה לביטוח ישיר היא הגרועה ביותר - כך עולה מסקר שערכה הלשכה לסוכנויות ביטוח, ושפורסם היום (20.11.07). עוד מתברר כי חברות הביטוח נענו ל-88% מפניות הסוכנים, שהגיעו אליהן באמצעות הלשכה.
במגדל והפניקס הוגשו ללשכה תביעות המתייחסות לשני אחוז בלבד מפרמיות ביטוח הרכב בחברות אלו, כלומר, רק לאחד מחמישים מבוטחים היתה השנה בעיה שהצריכה התערבות של הלשכה (מובן שלחלק מהמבוטחים לא היתה תאונה, וממילא לא התעוררה בעיה).
במקום השלישי הכשרת היישוב - 3%. אחריה: ביטוח חקלאי - 5%, מנורה ואיילון - 6% כל אחת, אליהו ו-AIG שבעה אחוזים - כל אחת, הראל - 8%, כלל ושירביט - 9% כל אחד, שומרה - 12% וביטוח ישיר - 24%.
נשיא הלשכה, יוסי מנור, שהציג היום את הנתונים אמר כי בשנה האחרונה נרשמה ירידה של כ-20% במספר התלונות שהגישו סוכנים ללשכה נגד חברות ביטוח. הוא ציין לשבח את שירביט, שאצלה נרשמה השנה ירידה דרסטית בתלונות.