בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
|
|
|
לפי הפרסומת של Yes, חרדים הם חמומי מוח שרק רוצים לקלקל לכם את הכיף ● הומור עצמי? הצחקתם את מקאן ● הדוסים האלה הם ממש לא אנחנו
קמפיין החרדים של Yes, הערוצים המסחריים בעיתוי מצוין - 60 שנה אחרי חגיגות כ"ט בנובמבר - חזרו מעגלי הרוקדים אל מסכי הטלוויזיה. במוחם של החבר'ה ממשרד הפרסום מקאן עלו כנראה שתי הנחות: האחת, שאין דרך טובה יותר מלמכור מוצר מאשר באמצעות שמחה קולקטיבית-צרכנית, והשנייה, שעבר מספיק זמן מאז שאותו משרד הביא לכם את הנשים השחומות עם העצמות הכבדות של יופלה כדי שתחשבו שמדובר בפטנט חדש. אבל הם כנראה לא שמו לב שההברקה הפכה לטרנד ושמאז ימי היוגורט הספקנו לצפות בכמה מחזות זמר באותה הנוסחה בדיוק. וכך גם החרדים של Yes עולים לאוויר ממש יחד עם עובדי המדינה של בנק יהב שמחוללים ביערות ובמפעלים. חברת הלוויין החליטה כנראה להקריב את פלח השוק הדתי לטובת שאר הציבור - הרי בכל מקרה לובשי השחורים לא עושים צבא וגרוע מזה, לא ראו את העונה השלישית של "אבודים" ואין להם מושג עם מי יוצאת עכשיו נינט. איך נראית הקהילה החרדית על-פי מקאן? מדובר בקבוצה של כמה אלפי חמומי מוח שמדברים ביידיש, מתכנסים במחשכים מסביב לאיזה באבא, אבל מפעילים סוכני מודיעין ששתולים עמוק אצל החילונים כדי להתעדכן בכל תועייבה. מדי פעם הם מפליטים "גוועאלד" ואיזה "אוי ויי" והכל כדי לעשות לכם רע על הלב. וככה בעצם מנסה Yes לשווק את עצמה: "הינה תראו, החרדים שונאים אותנו, הפרמיטיביים האלה יוצאים לרחובות נגדנו. כל מה שרע להם - בטוח טוב לכם". יהודה אבידן, איש ש"ס, התבקש השבוע על-ידי רפי רשף להגיב באולפן ערוץ 10 על הפרסומת. "מדובר באנטישמיות", הוא הצהיר ללא היסוס. השימוש במילה אנטישמיות נשמע אולי חריף מדי, אבל תארו לעצמכם מה היה קורה אם הפרסומת הזו היתה משודרת באיזו מדינה מערב אירופאית. מקהלה של חברי-כנסת היתה שולפת את הטיעון הגזעני מהבוידעם ומכריזה שקבוצה של אנשי פרסום מכרה את ישראל רק לשם הדאחקה, שגרירינו המצוינים ברחבי תבל היו מתייצבים מול העיתונאים הגויים ומצהירים: "יותר מ-60 שנה עברו ולא למדתם שום דבר". דני גילרמן היה מתייצב מעל דוכן האו"ם כשהוא מחזיק בקריקטורות נאציות בהן נראים יהודים עם אף ארוך ודולרים בכיס וזועק: "השנה היא 1933 והמקום הוא גרמניה". ובכן, זה לא קרה. למה? כי לנו מותר הכל וכדאי שניקח את עצמנו קצת פחות ברצינות. ממרום חופש הביטוי שלנו אנחנו מזכירים לחרדים ששרדנו כעם בעיקר בזכות ההומור העצמי שפיתחנו. אלא מה? תחושת ביחד חמימה היא הדבר האחרון שמתעורר נוכח השחור שכובש את המרקע בחסות Yes. במקאן עשו הכל כדי להבליט את השוני בינינו לבינם וביקשו להבהיר: אל תטעו, אלה לא אנחנו שרוקדים שם. ואולי כדאי גם לעצור לרגע, להביט שוב על הפרסומת הזו ולתהות: מה בעצם ניסתה חברת הלוויין למכור לנו כאן?
|
תאריך:
|
04/12/2007
|
|
|
עודכן:
|
04/12/2007
|
|
אסף ליברמן
|
|
|
כותרת התגובה
|
שם הכותב
|
שעה תאריך
|
|
1
|
|
נגעלת
|
4/12/07 13:10
|
|
2
|
|
צביקה1
|
4/12/07 15:30
|
|
3
|
|
val
|
4/12/07 18:14
|
|
4
|
|
חרדי
|
6/12/07 10:31
|
|
5
|
|
אסתר
|
6/12/07 19:54
|
|
חברתו של הקבלן והיזם יוסי אברהמי רכשה מחברת סקום, מקבוצת שיכון ובינוי, 850 מ"ר בקומה 8 של מגדל ב.ס.ר. בבני ברק. היא שילמה כ-1.5 מיליון דולר, לפי 1.700 דולר למ"ר. החברה, היושבת כיום בדרך פ"ת 65 בת"א, וכן בערד, תעבור תוך חודש למשרדים היוקרתיים החדשים.
|
|
|
חברת ב.ס.ר. אירופה, יחד עם חברת רניטק ועם יזם אוקראיני, הקימו מיזם משותף להשקעות ברכישת נדל"ן באוקראינה, עד לתקרה של 100 מיליון דולר. עדיין לא גובשה עסקה כלשהי לעסקה ספציפית, ומדובר ביצירת מסגרת כללית.
|
|
|
קיילי מינוג הוכיחה בשנים האחרונות שעכוז חמוד ארוז במכנסונים לוהטים זה אולי מספיק לקאמבק מוצלח, אבל כדי להישאר בפסגה, צריך קצת יותר מזה. מאז Spinning Around, מינוג עושה בדיוק מה שצריך כדי שהעולם לא ישכח (שוב) שהיא קיימת. היא עובדת עם המפיקים וכותבי השירים הנכונים, לובשת את הבגדים הנכונים, ובעיקר מקפידה לא להיתפס עם המכנסיים למטה - או אם תרצו ביטוי אקטואלי יותר, בלי תחתונים.
|
|
|
מתקן בדיקה מיוחד - שלמרות שלא פותח כדי לגלות האם האדם המתבונן בכם כשאתם מדברים שם לב למעשה למה שאתם אומרים - אכן עושה זאת.
|
|
|
שנגחאי ממתינה לאישור הממשל הסיני להקמתו של דיסנילנד ראשון באי, כך עולה מדווחים בתקשורת בהונג קונג.
|
|
|
|