סלקום הודיעה היום, כי אילת ליפשיץ מונתה כסמנכ"ל השיווק בחטיבת הלקוחות של סלקום. אילת מכהנת כמנכ"ל חברת השוקולד "מקס ברנר" בקבוצת "שטראוס-עלית", ולפני כן מילאה תפקידי שיווק וניהול בכירים בשטראוס ובעלית, ובהם מנהלת חטיבת השוקולד בחברת "עלית" ומנהלת שיווק ב"שטראוס", כאחראית על החדרת המותג "אחלה".
אילת ליפשיץ, מחליפה את צביקה פקולה סמנכ"ל השיווק, שהודיע לנשיא החברה לפני מספר חודשים, כי ברצונו לסיים את תפקידו. צביקה פקולה, ניהל את פעילות השיווק של סלקום משנת 1998, בתקופת כהונתו הגיע מספר הלקוחות של סלקום ללמעלה מ-2.4 מליון לקוחות וזאת תוך החרפת התחרות בשוק הסלולרי.
פקולה, שהיה בין האחראים להקמת אגף השיווק, מילא תפקיד בולט בהובלתו של אגף זה להישגים רבים, וביניהם: מהלך המיתוג מחדש ("בשבילנו הכוכב זה אתה"); העמקת הפילוח בין המגזרים העסקי והפרטי ובתוך המגזרים (סגמנטציה) והרחבת מגוון שירותי הערך המוסף ללקוח. אגף השיווק של סלקום, בניהולו של צביקה פקולה עסק בשנה האחרונה, בין היתר, בהשקת רשת ה-GSM/GPRS המשרתת כבר כ-185 אלף לקוחות, במקביל להמשך פיתוח מוצרים ושירותים חדשים ברשת ה-TDMA.
אילת ליפשיץ בעלת תואר שני בתקשורת ומינהל עסקים מאוניברסיטת ירושלים.