גילת כרמלי תבעה את ארקיע שירות לקוחות בבית המשפט לתביעות קטנות בעכו לאחר ששבה במפח נפש מנופש משפחתי באנטליה. חבילת הנופש הוזמנה בחודש אוגוסט השנה וכרמלי ביקשה מפורשות חדר עם מיטה זוגית ושתי מיטות לבנותיה. בפועל קיבלה חדר עם מיטה זוגית ועוד מיטה ורק למחרת הועברה לחדר עם מספר מיטות כפי שרצתה. לדבריה, מחדל זה גרם לה לעוגמת נפש, הוצאות ובזבוז זמן.
בכתב ההגנה טענה ארקיע שעקב בעיית תחזוקה לא סופק החדר הספציפי שהוזמן ובחדר שקיבלה התובעת היו 4 מיטות. הנתבעת הדגישה שבעיית אחזקה אינה באשמתה ו/או אחריותה וביקשה לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בחודש שעבר, בהעדר הצדדים, חייב השופט משה אלטר את ארקיע לשלם לתובעת 2,000 שקל בתוספת 350 שקל הוצאות משפט. לדברי השופט, ככל הנראה הנתבעת טעתה ושכחה לציין בהזמנה שיש לשריין חדר עם מיטה זוגית + שתי מיטות ילדים. כמו כן שנציגה לא היה במלון בעת קבלת החדר ולא ידע, מידיעה אישית, כמה מיטות היו בחדר ואף לא הציג העתק הזמנה שנשלחה למלון.
"אין ספק בעיניי שהעובדה שהתובעת, בעלה ושתי בנותיה נאלצו לבלות את הלילה הראשון בחדר בו חסרה מיטה, גרמה להם לעוגמת נפש הגם שאיני סבור שבשל כך זכאית התובעת להחזר של לילה אחד, שהרי הם לא נאלצו לבלות את הלילה על הרצפה. אי אספקה של חדר ובו 2 מיטות ללילה הראשון, הינה תוצאה של מחדל מצד הנתבעת ועליה לפצות את התובעת בגין הנזקים שנגרמו לה".