|
הארכת החוזה הרביעית ברציפות
|
|
|
|
|
תעריפים מוזלים לחיילים מצומצמי האמצעים
|
|
|
|
|
חברת אורנג' והאגודה למען החייל, חתמו על הסכם להארכת החוזה שנחתם בשנת 2005, לפיו החברה נבחרה להיות ספקית התקשורת לחיילי החובה והתחייבה לספק את חבילת התקשורת המשתלמת ביותר לחיילים.
בהסכם המעודכן התחייבה החברה להציע לחיילים מכשירים מקידמת הטכנולוגיה - ללא עלות או במחירים מסובסדים, כמו גם שירותי אחריות ותחזוקה במחיר מוזל. חיילים שיצטרפו למסלול ייהנו מתעריפים מוזלים במהלך השבוע ומוזלים עוד יותר בסוף השבוע ובתעריפים ייחודיים למשלוח הודעות. בנוסף חברי מועדון "יותר", המשלמים בכרטיס האשראי של המועדון, יקבלו כ-200 דקות שיחה במתנה.
התוכנית החדשה תושק במהלך חודש פברואר. על ההסכם חתמו בבית החייל בחיפה מנכ"ל חברת פרטנר, דוד אבנר, מנכ"ל האגודה למען החייל, תא"ל (מיל.) ציון ספיר, ומנהל מועדון יותר, אשר אזולאי.
אבנר אמר כי "פרטנר רואה חשיבות מיוחדת באספקת שירותים לחיילי צה"ל, כחלק בלתי נפרד ומשלים לפעילות שהחברה יוזמת להעמקת הקשר עם החיילים החל משלבי טרום גיוס, דרך השירות הצבאי ועד למועד השחרור". ספיר אמר כי "בבדיקה שנערכה על-ידי חברה חיצונית, נמצא כי מבין כל חברות הסלולר, רשת אורנג' מציעה את חבילת התקשורת הטובה ביותר - לחיילי צה"ל בשירות החובה. לכן בחרנו להמשיך לממש את האופציה השנה הרביעית ברציפות".