מחקר חדש של חברת בזק שנערך למעלה משנה בדק את ציפיות הלקוחות מחשבון הטלפון שלהם. לאחר פרסום תוצאות המחקר פיתחה בזק חשבונית חדשה שתנסה לעמוד בציפיות הלקוח.
החשבונית החדשה הינה חלק מהאסטרטגיה עליה הצהירה בזק כחברה מכוונת לקוח. העלות השנתית של הפקת ושליחת החשבוניות מגיעה לסכום של כ-24 מיליון שקל.
לשם הפקת החשבונית יצאה בזק במכרז למציאת בית דפוס מתאים אשר יעמוד בהדפסה של למעלה משתי מיליון חשבוניות ומכתבים בחודש. במכרז זכו לבסוף דפוס בארי ואודע-פרינט.
החשבונית החדשה מציעה מערכת מידע אשר מפלחת את נתוני הצריכה בקו הביתי ומאפשרת להתאים אישית לכל לקוח הצעות שיווקיות אשר יביאו לחיסכון נוסף בהוצאות התקשורת שלו.
סמנכ"ל החטיבה הפרטית בבזק, איתמר הראל, אמר כי "המהלך הינו חלק משורת שיפורים שעורכת בזק, מתוך ראייה כוללת של צרכי הלקוח והמשך הובלת שוק התקשורת בישראל. החשבונית החדשה תהיה נהירה הרבה יותר, ותעזור ללקוח למצוא דרכים כיצד לחסוך בעלויות התקשורת."
מלבד החשבונית החדשה יוכלו לקוחות החברה להמשיך ולקבל את חשבון הטלפון שלהם במייל ובאמצעות שירות בזק-ביל.