|
איריס בק קונדר [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
איריס בק קונדר מונתה ליו"ר הפורום הבכיר לשיווק של המי"ל (המרכז הישראלי לניהול). בק מחליפה בתפקיד את עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, שכיהן כיו"ר הפורום במהלך שלוש השנים האחרונות.
עד לאחרונה שימשה בק קודנר כסמנכ"ל השיווק והתוכן של חברת פרטנר. במסגרת תפקידה בחברה הובילה את השקת טכנולוגיית הדור השלישי והטמעתה בהצלחה בתודעת הציבור. היום משמשת בק-קודנר כיועצת למנכ"ל פרטנר.
בק קודנר אמרה על המינוי החדש: "השיווק הוא אחד מהקטרים החשובים ביותר להתפתחות העסקית של חברות. אני מאמינה כי פורום מקצועי לשיווק מהווה עוגן לקהילת העסקים ומהווה פלטפורמה לשיתוף, לידע ולהפריה הדדית. חדשנות, קדמה ולמדנות מקצועית תביא לשיפור מתמיד ולפתיחת מרחבים נוספים."
פנינה שנהב, מנכ"ל המי"ל, אמרה על מינויה של בק קונדר: "אני מברכת על המינוי של איריס בק. אני בטוחה שאיריס תצעיד את הפורום קדימה, ותכניס בו תכנים עכשוויים."
עמוס שפירא ברך את בק קונדר: "אין ספק, שמקצוע השיווק הוא מהמקצועות היותר מרתקים. בשנים האחרונות הצלחנו להקים ולבסס את תחרות האפי, תחרות השיווק והפרסום האפקטיבי כתחרות המקצועית המובילה בענף השיווק של ישראל. אני בטוח שאיריס בהיותה מהדמויות הבולטות בתחום השיווק בישראל היא אישה ראויה לתפקיד הזה."
הפורום הבכיר לשיווק משמש כמקום המפגש של צמרת הניהול והשיווק בישראל. הפורום מעודד חילופי דעות ושיתוף רעיונות חדשים בתחומי הניהול והשיווק.