אלי ורן ישראלי תבעו את צוקי יעלים/יעל טורס - נסיעות ותיירות (נתבעת 1) ואת השטיח המעופף בע"מ (נתבעת 2), בבית המשפט לתביעות קטנות בחיפה לאחר ששבו במפח נפש מאנגליה. מכתב התביעה עלה שמטרת הנסיעה, למשך 4 לילות, היתה צפייה במשחקי כדורגל וביקור בלונדון. לטענתם, כשהגיעו למלון לא הותר להם להיכנס לחדר לפני השעה 14:00 ולהשאיר מזוודות, קיבלו חדר בקומה שלישית, במקום בקומה ראשונה, למרות שתובע 1 נכה ובנוסף החדר היה מלוכלך ועם עובש והם לא קיבלו מפתחות ונאלצו לארוז מזוודות, עם כל יציאה מהחדר, ולהפקידן בקבלה. כל אלה גרמו להם עוגמת נפש וחוסר הנאה מהנסיעה.
בכתב ההגנה טענה צוקי יעלים שהתובעים ביקשו, מפורשות, מלון זול במרכז לונדון מאחר שהתכוונו לצפות במשחקי כדורגל ולא לנפוש במלון. כמו כן שתובע 1, לא ביקש חדר בקומת קרקע ולא הודיע שהוא נכה. השטיח המעופף טענה שאין להטיל עליה אחריות לתקלות בלתי צפויות הקשורות במלון. כמו כן שלא נתבקשה על-ידי צוקי יעלים להזמין חדר בקומה ראשונה והדבר נתון להחלטת המלון ובהתאם להיצע ולביקוש ודובר במלון זול בן שני כוכבים. בד-בבד הציעה הנתבעת לתובע, לפנים משורת הדין, טרם הגשת התביעה, פיצוי הכולל 10% הנחה עבור נסיעה עתידית ושובר בסך 200 שקל לארוחה במסעדה אך הוא סירב. הנתבעות ביקשו לדחות את התביעה בהעדר אחריות.
בפסק דין שניתן לפני שבוע וחצי, בהעדר הצדדים, דחתה השופטת עדי חן-ברק, את התביעה ללא חיוב בהוצאות והוסיפה שראוי שנתבעת 2 תעמוד בהצעת הפיצוי המקורית. לדברי השופטת, יש לקבל את גרסת סוכנות הנסיעות שתובע 1, לא אמר שהוא נכה וברצונו חדר בקומה ראשונה.
"התובע העיד שלאחר שביקש להחליף חדר נעתר המלון לבקשתו וניתן לו חדר בקומה ראשונה". כמו כן שאין להטיל חבות על הנתבעות באשר לסירוב המלון לאפשר לו לקבל חדר לפני השעה 14:00, "הדבר מקובל לחלוטין" ולאחסן מזוודות. גם הטענות בדבר הלכלוך בחדר נדחו: "בפסיקה נקבע שאין להטיל אחריות על סוכן נסיעות בגין תקלות נקודתיות שלא ניתן היה לצפותן (כגון: לכלוך, סדין לא נקי וכד'). לא הוכח בפני שהנתבעות ידעו שמדובר במלון שהשירותים הניתנים בו ירודים ביותר".