|   15:07:40
  יואב יצחק  
מו"ל ועורך ראשי News1
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
האם ניתן לקיים צוואה על בסיס העתק הצוואה?
כתיבת המומחים
מהי חרדה דנטלית ואיך מתמודדים איתה?
אולמרט / טלנסקי. שוחד
[צילום: AP/פלאש 90]

צו חדש אוסר פרסום מיומני אולמרט

אולמרט חשוד בשוחד ומרמה <br>ובקבלת מאות אלפי דולרים

איל ההון טלנסקי העביר לאולמרט ולאנשיו כספים במזומן והמחאות אולמרט כיהן באותה עת כשר התמ"ת ומ"מ ראש הממשלה כשנזקק טלנסקי לסיוע עסקי פנה לאולמרט
08/05/2008  |   יואב יצחק   |   חדשות   |   פרשת אולמרט   |   תגובות
יואב יצחק
כיצד התגלתה פרשת אולמרט-טלנסקי

יואב יצחק
כוכבי פרשת אולמרט-טלנסקי

פרשת אולמרט - הודעה משותפת למשטרה ומשרד המשפטים
משרד המשפטים, המשטרה
ההודעה רשמית מיום 08.05.08 * ההחלטה לבקש לגבות עדות מוקדמת כבר בשלב זה אין פירושה בהכרח שיוגש כתב אישום בפרשה, שכן על כך תתקבל החלטה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה, רק עם תום החקירה ובדיקת מכלול החומר שהושג ויושג
לרשימה המלאה

איציק וולף
"אתפטר אם יוגש כתב אישום"

צו איסור הפרסום הוסר, החשדות נחשפים רשמית. ראש הממשלה, אהוד אולמרט, וכמה ממקורביו, ובראשם שולה זקן ועו"ד אורי מסר, קיבלו במשך כ-20 שנים סכום כולל של מאות אלפי דולרים לפחות, בהמחאות ובמזומנים, מאיל ההון משה (מוריס) טלנסקי. חלק מהכספים ניתנו ממש בשנים האחרונות, כולל בשנת 2005.

במקביל, ובתקופות מסויימות, פנה טלנסקי וביקש את סיועו של אולמרט בעניינים עסקיים שונים בישראל. דבר זה מעורר חשד כי מדובר למעשה בעבירות שוחד לכאורה. המעשים הפליליים לכאורה בוצעו בתקופות שאולמרט כיהן כראש עיריית ירושלים, ולאחר מכן כשר בכיר בממשלה, לרבות בתפקידו כממלא-מקום ראש הממשלה ושר התעשיה והמסחר.

המידע הנ"ל הותר לפרסום, עם צמצומו של הצו השיפוטי שהגביל את חשיפת הפרשה בתקשורת. על-פי הצו החדש עליו חתם השופט מרדכי פלד, נאסר לפרסם מידע פרטני על חשבונות הבנק דרכם הועברו הכספים, מסמכים ו/או חומרי חקירה, וכן מידע פרטני ממוסמך על "יומני אולמרט" שאת דבר תפיסתם פרסמנו לראשונה ב-Nfc. השופט פלד קבע, כי איסור הפרסום יהיה בתוקף עד יום 21.05.08.

בפרשה החדשה נחקר עו"ד אורי מסר באזהרה. כפי שחשפנו כאן לפני מספר ימים, מסר, הנמנה עם מקורביו האישיים של אולמרט, משתף פעולה עם המשטרה. בעדותו הוא מפליל את אולמרט.

בהודעתו/תגובתו של אולמרט, לעומת זאת, הוא מפנה אצבע מאשימה כלפי עו"ד מסר ואומר: "כספי התרומות בהתמודדויות השונות הועברו למסר ואין בליבי ספק שהוא ניהל את הכספים על-פי כישוריו המקצועיים וכחוק". ובמיליפ פשוטות: לגישת אולמרט, אם בוצעו מעשים בלתי תקינים, הרי שעו"ד מסר הוא האחראי לכך.

מזוז: העדות המוקדמת נדרשה למניעת שיבוש

בהודעה רשמית משותפת שהפיצו משרד המשפטים והמשטרה נמסר, כי החקירה החדשה נגד אולמרט ונגד גורמים נוספים אושרה לפני כעשרה ימים על-ידי היועמ"ש. "החקירה עוסקת בחשד לקבלת כספים שלא כדין, על-ידי מר אולמרט, במסגרת כהונתו הציבורית כשר התמ"ת וכראש עיריית ירושלים. על-פי החשד, התקבלו על-ידי מר אולמרט כספים בסכומים משמעותיים, מגורם או מגורמי חוץ, לאורך תקופה ממושכת, חלקם במישרין וחלקם בעקיפין".

במשרד המשפטים מבהירים עוד, כי ההחלטה לבקש לגבות עדות מוקדמת של טלנסקי, כבר בשלב זה, "אין פירושה בהכרח שיוגש כתב אישום בפרשה, שכן על-כך תתקבל החלטה על-ידי היועץ המשפטי לממשלה, רק עם תום החקירה ובדיקת מכלול החומר שהושג ויושג. למרות זאת, ננקט צעד זה, כמקובל במקרים דומים, כדי שאם בסופו של דבר יוחלט להגיש כתב אישום, לא יסוכל ההליך המשפטי, אם יתברר בבוא העת שלא ניתן יהיה להעיד את העד האמור בבית המשפט. בית המשפט המחוזי טרם נתן החלטתו בבקשת המדינה".

הכספים גוייסו מתורמים בארה"ב

ל-Nfc נודע, כי המדובר כאמור במאות אלפי דולרים לפחות. הכספים גוייסו ממקורות שונים, בעיקר בתקופות של בחירות: הן מהקהילה היהודית בארה"ב, והן מתורמים עלומים, וזאת תוך חריגה מחוק מימון מפלגות, חוק המפלגות, חוק העונשין וחוקי המס. אולמרט ושולה זקן חשודים בפרשה זו גם ברישומים כוזבים במסמכי תאגיד וגם בעבירות של קבלת שוחד. אחד המעורבים הנוספים, שנחקרו כחשודים בפרשה זו, הוא כאמור אורי מסר, נאמנו ומקורבו של אולמרט עד לאחרונה. מסר שיתף פעולה עם חוקריו, ובדבריו הפליל את אולמרט.

הכספים האחרונים שהתקבלו מטלנסקי הועברו במהלך 2005. חלק מהם נרשמו כ"החזרי הוצאות", כביכול. לדברי טלנסקי, הפגישות עם אולמרט נפסקו מעת שמונה אולמרט בראשית 2006 לראשות הממשלה, במקום אריאל שרון. הוא ציין, כי לאחר מכן הוא נפגש עם אולמרט רק פעם אחת, אך זאת לא באופן פרטי.

במסמכים ובחשבונות שרישומיהם נתפסו - במסגרת בדיקת משרד מבקר המדינה (תוך-כדי בדיקת פרשת כרמיה), ומאוחר יותר בנובמבר 2007 על-ידי חוקרי המשטרה (ראו בהמשך: כיצד התגלתה פרשת אולמרט-טלנסקי), התגלה החשד כי מאות אלפי דולרים שולשלו לכיסיהם האישיים של אולמרט, שולה זקן ואחרים. שולה זקן עצמה היא שתיעדה את נתיבי הכסף והשלמונים, מה שהוביל לחקירה הסנסציונית.

בעקבות המידע פתחה המשטרה בחקירה, בהנחיית היועץ המשפטי לממשלה. בהנחיית היועמ"ש, מני מזוז, נחקר אולמרט בהתראה קצרה של פחות מ-48 שעות. העד המרכזי - טלנסקי, מסר את כל הידוע לו, ובעדותו הוא הפליל את אולמרט, את שולה זקן וגורמים נוספים. יציאתו מישראל מעוכבת עתה. הוא משוחרר בערבות עצמית, וזאת עד לשמיעת עדותו המוקדמת בבית המשפט. בשלב זה הוא הסכים לעיכוב יציאתו עד 21 במאי. בית המשפט המחוזי בירושלים, בפניו נדונה בקשת היועמ"ש מני מזוז, לשמיעה מוקדמת של העדות, אמור לתת את החלטתו בימים הקרובים.

טלנסקי קיבל מאולמרט סיוע בעסקיו
טלנסקי. נחקר באזהרה

נודע, כי בחקירת אולמרט ובחקירת טלנסקי טענו השניים כי התרומות ניתנו לצורכי בחירות בלבד ואין להם שום עניינים אחרים משותפים. אין לי עסקים בישראל, אמר טלנסקי שוב ושוב בחקירתו. מידע זה אינו מדוייק, כפי שאנו מפרסמים כאן ב-Nfc.

על-פי המידע שהתגלה, מתחזק החשד לזיקה מסויימת בין התרומות לבין עניינים עסקיים הנוגעים לטלנסקי. עובדות אלה מעלות חשד כי מדובר בעבירות שוחד. ואכן, המשטרה והפרקליטות קובעים בהודעתם כי מדובר בחשד לעבירות שוחד. להלן שניים מהעניינים בהם מדובר:

  • לפני כמה שנים ובעודו שר מכהן, פנה אולמרט לכמה אנשי עסקים בישראל, וביקש מהם שייפגשו עם טלנסקי – שביקש לייבא לישראל מערכות של מיני-בר לבתי מלון. הפגישות התקיימו;

  • טלנסקי הינו בעל מניות מרכזי בחברת אמריקנית המפעילה לוויני צילום וריגול. חברה זו, וטלנסקי בתוכה, הגישה תביעה נגד התעשיה האווירית, השותפה עימה בפרויקט, בשל טירפוד עסקת ענק מצד התעשיה האווירית. מידע זה פורסם על-ידי פזית רבינא (מקור ראשון). לטענת החברה האמריקנית, וטלנסקי בתוכה, היה סיכום שיועברו במסגרת עסקה צילומי לויין מאותה חברה לונצואלה – המקורבת מאד לאירן, את התעשיה האווירית סירבה, בנמקה זאת במגבלות ביטחוניות. לדברי אנשי טלנסקי, אולמרט לא עמד בסיכומים ולכן נגרם נזק לחברה האמריקנית.

טלנסקי אמר בחקירתו כי לעניינים הנ"ל אין ולא כלום עם נתינת הכספים, ולכן אין לדבר על עבירות שוחד. כמו-כן נמסר, כי לעובדה שעדותו של טלנסקי מפלילה את אולמרט אין ולא כלום עם הנזק הכספי שנגרם לו כתוצאה מהתנהלותה של התעשיה האווירית. פרקליטו של טלנסקי, עו"ד ז'ק חן, סירב להתייחס לחשדות.

תאריך:  08/05/2008   |   עודכן:  09/05/2008
יואב יצחק
כיצד פעלה שיטת אולמרט-טלנסקי

אולמרט, זקן. [פלאש 90, יוסי זליגר]
ראש הממשלה אהוד אולמרט הפעיל שיטה מוכרת להשגת מטרותיו: קבלת כספים בלא רישומים, לצרכיו האישיים והפוליטיים. בדיוק כמו אחרון העבריינים.

אולמרט הפעיל מערכת משומנת. הוא השתמש בשירותיו של טלנסקי לעיתים קרובות ביותר, בפרק זמן של 20 שנים, כפי שיובהר להלן:

משה (מוריס) טלנסקי, יהודי-אמריקני כבן 75, הינו איל-הון בקנה מידה בינוני. הוא מתגורר בארה"ב, ומחזיק דירה ברחוב דיסקין בירושלים (בנייני וולפסון). שווי הונו נאמד ב"רק" עשרות מיליוני דולרים. הוא מתגורר בלונג איילנד, ניו-יורק. מרכז עסקיו בארה"ב. שם הוא משמש יועץ לארגונים ועוסק בנדל"ן.

אולמרט הוא רק אחד מהאנשים עימם שמר טלנסקי על קשר וגייס עבורם כספים. אישים נוספים שנהנו משירותיו הם: ג'ורג' בוש, דיק צ'ייני, אדוארד קנדי, ביל קלינטון, רודי ג'וליאני, ג'ארי אקרמן, צ'אק שומר. ייאמר כאן: כי בעוד גיוס כספים בארה"ב על-ידי אישים פוליטיים, לצרכים פוליטיים, הינו חוקי, בישראל קיימת מגבלה על גיוס כספים מעל תקרה מסויימת, ובוודאי כאשר אלה אינם מדווחים (כך נהג אולמרט).

טלנסקי עוסק בפעילות ציבורית ענפה ומסייע לארגונים הן בישראל והן בארה"ב. אחד הגורמים המוסדיים שנהנו משירותיו הוא אגודת הידידים של בית-החולים שערי-צדק, במסגרתה הוא פעיל.

אולמרט השתמש בטלנסקי כדי לעקוף את חוק המגבלות הקיימות על-פי חוק מימון מפלגות וחוק המפלגות, וגם את האיסורים החלים על-פי חוק העונשין וחוקי המס, כפי שיובהר בהמשך. השימוש בטלנסקי נעשה הן כאשר התמודד על ראשות עיריית ירושלים, והן כאשר התמודד בפריימריז על מקומו במפלגת הליכוד. טלנסקי אף השתתף באופן פעיל בגיוס כספים למען הקרן החדשה לירושלים, שגם היא שימשה את מטרותיו של אולמרט כשעמד בראש עיריית ירושלים.

גיוס הכספים התבצע במסגרת הקהילה היהודית, בפניה הוזמן אולמרט לנאום, ובתרומות ישירות מגורמים אחרים. לדברי גורם המקורב לטלנסקי, "אולמרט היה מגייס טוב מאוד". לכן הוא הוזמן לארה"ב לנאומים מדיניים/פוליטיים לא רק כאשר ביקש אולמרט כסף למימון בחירות, אלא גם כאשר ביקש טלנסקי לגייס כספים עבור ארגוני צדקה, בתי חולים, אלמנות ויתומים. טלנסקי היה מביאו לארה"ב לצורך גיוס הכספים והיה דואג לתשלום ההוצאות.

שמו של טלנסקי עלה, כאמור, ב"יומני אולמרט", בהקשרים הפליליים. לכן המתינו לו החוקרים בסבלנות. ואכן, החוקרים ציפו לבואו לחגוג את חג הפסח בחברת בני משפחתו, כפי שהוא נוהג. החוקרים הגיעו בבוקר מוקדם לביתו ונטלו אותו עימם לחקירה במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בבת ים. זמן קצר לאחר מכן נחקרה שולה זקן באזהרה, ושמרה על זכות השתיקה.

עם עיכובו לחקירה, נפתח המירוץ נגד הזמן. חוקרי המשטרה, ובראשם ראש הצוות בפרשה כרמיה, ניצב-מישנה נחום לוי, פעלו במהירות כדי למנוע את דליפת המידע: הם התייצבו בפני שופט תורן וביקשו צו איסור פרסום. המטרה הייתה למנוע פרסומים בתקשורת, שייגרמו למהומה שתרתיע את העד וכן גורמים נוספים ממסירת מידע והתייצבות מאחורי עדותם.

גורם מקורב אמר ל-Nfc, כי טלנסקי מסר את כל הידוע לו, מכיוון שאין לו מה להסתיר. לדבריו, הוא לא יזם מאומה, וכל הדיבורים כאילו הוא מסר עדות מפלילה נגד אולמרט, מטעמים פוליטיים או אידיאולוגיים, הם הבלים ואף כזבים. לדברי אותו גורם, טלנסקי לא עשה שום דבר רע, וגם הפרקליטות והמשטרה חושבים שאין רע במעשיו. עם זאת אישר אותו גורם, כי טלנסקי נחקר באזהרה ואף הוצא נגדו צו עיכוב יציאה מן הארץ עד יום 21 במאי. בפרק זמן זה, הוסכם, הוא ימסור את עדותו בבית המשפט, ויהיה נתון גם לחקירה נגדית, ככל שיידרש. ההסכמה מותנית בכך שהליכים אלה יסתיימו עד המועד הנ"ל. לאחר מכן שומר לעצמו טלנסקי את הזכות לפנות לבית המשפט כדי לבקש הפסקת עיכובו.

עמדת טלנסקי בפרשה זו הינה פשוטה. לא ביצעתי שום עבירות - אמר לחוקריו. לטענתו, הוא סייע בגיוס כספים, אך הוא אינו ידוע מה נעשה בהם וכיצד נרשמו. לגישתו, אין לו קשר ועניין לשאלה האם אולמרט פעל על-פי החוק.

טלנסקי מיוצג בישראל בעניינים שונים על-ידי משרד עורכי הדין בראשו עומדים יהושע רזניק וז'ק חן. בפרשה הנ"ל הוא מיוצג עתה על-ידי עו"ד ז'ק חן. משרד זה טיפל בהליכי שחרורו בערבות ובהבנות שהושגו באשר לעיכוב היציאה מן הארץ.


מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
אולמרט חשוד בשוחד ומרמה ובקבלת מאות אלפי דולרים
תגובות  [ 46 ] מוצגות   [ 45 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
מוייסרקקה
8/05/08 23:22
 
מיכאל ב
8/05/08 23:28
 
סימבס
9/05/08 00:21
 
שרה.א
9/05/08 01:33
 
תוכי יוסי
9/05/08 01:51
 
אתה מעליל
9/05/08 08:12
2
ש.ר
8/05/08 23:27
3
אשל
8/05/08 23:31
 
פיוטר
9/05/08 09:45
4
מוייסרקקה
8/05/08 23:34
 
התמימות הלכה
9/05/08 00:44
5
בחירות עכשיו
8/05/08 23:35
6
פטוריוט ישראלי
8/05/08 23:39
7
פטריוט ישראלי
8/05/08 23:46
8
240
8/05/08 23:50
9
בנציון
8/05/08 23:55
10
סופו של אולמרט
9/05/08 00:01
11
סיריל קרן
9/05/08 00:10
12
חוכא ואיטלולא.
9/05/08 00:31
13
אורי מסר
9/05/08 00:48
14
טהורת המידות
9/05/08 01:08
15
אזרח מודאג
9/05/08 02:21
16
רלוש
9/05/08 06:51
17
עין כחולה
9/05/08 07:03
18
ננדן
9/05/08 07:06
19
נסים גבאי
9/05/08 07:09
20
קונים?מוכרים.
9/05/08 07:38
21
אלון ה
9/05/08 07:48
22
חבלי משיח
9/05/08 07:55
23
זאב גבעתי
9/05/08 08:49
24
הוא עוד יצא זכאי
9/05/08 09:26
25
בושה וכלימה
9/05/08 10:20
26
א,ל ברצלונה
9/05/08 10:21
27
מזוז עושה את אשר
9/05/08 10:51
28
אורטל
9/05/08 10:54
29
גם אני נחקרתי
9/05/08 11:18
30
א" ל ברצלונה
9/05/08 11:32
31
ג
9/05/08 11:47
32
m.s
9/05/08 12:07
33
אהרונוביץ
9/05/08 13:12
34
חץ
9/05/08 14:24
35
חץ
9/05/08 15:11
36
יוא"ב
9/05/08 17:47
37
סאמי עביד-עזה
9/05/08 18:21
 
מטען צד
9/05/08 19:34
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מניית יצרנית הכפכפים הצבעוניים קרוקס (15.56%, 11.51) מזנקת ב-20% במסחר בוול סטריט לאחר שהחברה, שמוצריה הם אחד מהלהיטים הגדולים של השנים האחרונות, סיפקה תחזית רווח שנתית שהיתה גבוהה מתחזיות האנליסטים. קרוקס צופה לרשום בשנת 2008 רווח של 1.7-1.8 דולר למניה - מעל לתחזיות האנליסטים לרווח של 1.69 דולר למניה.
08/05/2008  |  נמרוד הלפרן  |   חדשות
מאות ערבים התגודדו (יום ה', 8.5.08) בצידי כביש מספר 79 שבגליל ויידו אבנים לעבר כוחות של משטרת ישראל. מפקד המחוז הצפוני של המשטרה, ניצב שמעון קורן, ומפקד מרחב עמקים, ניצב משנה זוהר דביר, נפצעו קל מיידוי האבנים כמו גם שלושה שוטרים נוספים.
08/05/2008  |  איציק וולף  |   חדשות
חבר הכנסת שמואל הלפרט (יהדות התורה) לא מתכוון להתמודד לבחירות לכנסת ה-18. הפורטן החרדי "לדעת.נט", ציטט את הלפרט, כמי שאומר: "אדם צריך לדעת מתי הגיע הזמן לפרוש". לדברי הלפרט, לא היה איזה אירוע ספציפי שגרם לו לקבל את ההחלטה.
08/05/2008  |  עידן יוסף  |   חדשות
בחוף ירושלים בתל אביב צנח בטעות צנחן על קבוצת אנשים שעמדו וצפו במפגן. משב רוח הסיט את המצנח אל עבר החוגגים הרבים.
08/05/2008  |  עידן יוסף  |   חדשות
ארבעה חולים מאושפזים כעת, מונשמים ומורדמים וממתינים לתרומת ריאות. שלושה מהם בגילאי 37, 47 ו-48, מאושפזים בבית החולים בילינסון בפתח תקוה והרביעי בן 24, מאושפז בבית החולים סורוקה בבאר שבע.
08/05/2008  |  גלית יצחק  |   חדשות
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט  /  מי ומי    / 
רשימות נוספות   /   פרשת אולמרט-טלנסקי  /  מי ומי  
איסור הפרסום יבוטל הערב; אולמרט מנסה לגייס מקורביו  /  יואב יצחק
תמיכה בלבני להחלפת אולמרט  /  יואב יצחק
תושב החוץ שהפליל את אולמרט ביקש ברכתו של הרב קנייבסקי  /  עידן יוסף
פרשת לך לך  /  ד"ר חיים משגב
מה הם מסתירים?  /  אביתר בן-צדף
מגיע לישראל טוב יותר  /  אייל גולדמן
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
אלון קוחלני
אלון קוחלני
ביה"ד הארצי לעבודה דן בסוגיה שהייתה במשך עשרות שנים נטושה במחלוקת פרשנית וקרא למשרד הפנים לעשות סדר (ע"ע (ארצי) 58770-11-23 ריוא חטיב נ' עמותת עורכי דין למינהל תקין
יוסי אחימאיר
יוסי אחימאיר
אנשים בבזל לא בדיוק מבינים את פשר מלחמתנו בטרור    הם, כמו בית הדין האנטישמי בהאג ניזונים בערוצי הטלוויזיה ממראות ההרג וההרס בארץ החמאס
דן מרגלית
דן מרגלית
ביקשו משפחות החטופים שהממשלה תצפה בסרט נורא של התצפיתניות מ-7 באוקטובר 2023    לפי ערוץ-12 ארבעה משרי הקבינט - אבי דיכטר, אלי כהן, יריב לוין ובצלאל סמוטריץ' - סירבו, חמקו, ממש כמו ב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il