|
|
ממוקד מכירה
|
|
|
|
באמצעות הנחות
|
|
|
|
|
חברת מכשירי תנועה ומכוניות, יבואנית קרייזלר, ג'יפ ודודג', קיבלה החלטה אסטרטגית בשיתוף עם היצרנים בחו"ל להגביר באופן משמעותי את כמות המכירות בשנת 2008 - באמצעות הנחות, ומה שהיא מכנה "שיווק אגרסיבי וממוקד מכירה". הירידה המתמשכת בשער הדולר והשאיפה של היצרן והיבואן להרחיב את מעמד החברה בשוק המקומי הביאו להחלטה המשותפת לעדכן את מחירי הדגמים המובילים, מהלך שיגרום לדעת הגורמים להגדלת כמות כלי הרכב הנמכרים ונתח השוק.
ההוזלות שבהן נוקטת החברה הן אכן מהותיות; מכונית היוקרה קרייזלר C300 תימכר במחיר של 299,900 שקל, לעומת 369,900 שקל, הג'יפ קומנדר היוקרתי יוצע ב-339,900 שקל, לעומת 409,900 עתה, הגראנד צ'רוקי מוצע במחיר של 339,900 שקל לעומת 389,900 שקל, והג'יפ רנגלר יימכר תמורת 199,900 שקל, לעומת 234,900 שקל. מחירה של הקרייזלר סברינג, מכונית המנהלים החדשה, יירד ב-10,000 שקל.
היבואנית טוענת כי בשנת 2007 עלתה כמות המכירות של קבוצת קרייזלר ב-107% לעומת 2006, וכי השנה צפויה עלייה נוספת של 67% במכירות. הוזלות המכוניות מתוצרת ארה"ב, בדומה למוצרים אחרים מתוצרתה, מתאפשרות בראש ובראשונה עקב היחלשותו של המטבע האמריקני ביחס לשקל.