|
רוזנהויז. גידול בהוצאות ההנהלה, השיווק והמכירה [צילום: סיוון פרג´]
|
|
|
|
|
הרווח הנקי של קבוצת שופרסל במחצית הראשונה של שנת 2008 הסתכם ב-173 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של 127 מיליון שקל במחצית המקבילה אשתקד. ההכנסות במחצית הראשונה הסתכמו ב-5.37 מיליארד שקל, בהשוואה ל-4.79 מיליארד במחצית המקבילה אשתקד - גידול של 12%.
הוצאות המכירה, השיווק וההנהלה הסתכמו ב-1.15 מיליארד שקל, בהשוואה ל-1.05 מיליארד בתקופה המקבילה. הרווח הנקי ברבעון השני השנה היה 101 מיליון שקל, בהשוואה ל-55 מיליון שקל ברבעון המקביל, גידול של 84%. ההכנסות ברבעון השני הסתכמו ב-2.78 מיליארד שקל, גידול של 18% בהשוואה ל-2.36 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נבע בין היתר מהשפעת מכירות חג הפסח ברבעון הזה לעומת הרבעון המקביל ומעליית המחירים לצרכן כתוצאה מייקור המוצרים ע"י הספקים.
המנכ"ל, אפי רוזנהויז, אמר כי "מבנה הפורמטים והיכולות התפעוליות של החברה מאפשרים להמשיך בהגדלת המכירות והרווח. אנו מאפשרים ללקוחות ליהנות מהיתרונות של מועדון הלקוחות, כרטיס אשראי שופרסל והמותג הפרטי - המספקים ערך ללקוח בקניותיו".