סלקום יוצאת בקמפיין מיוחד לצעירים ביום שישי הקרוב
(10.1.03). הקמפיין יציע להם את המכשיר T191 של Motorola בתוכנית משתלמת. ה-T191, שווק באירופה בסיבוב מסיבות מיוחד של MTV - motoparty.
למכשיר מגוון רחב של פאנלים ומדבקות שמלווים אותו, תכונות חכמות ושירותי fun הכוללים: sms צ'אט, רינגטונים, משחקים, שומרי מסך, אייקונים וכו'. המכשיר פועל על רשת ה-GSM של סלקום.
קמפיין הפרסום יוצג ביום שישי הקרוב (10.1.03) בטלוויזיה, באינטרנט ועיתונות בידור ונוער תחת הסלוגן "מה המוטו שלך?". הפרסום ישדר לצעירים שסלקום מעודדת אותם לעשות בחירות עצמאיות ולשלוט בחיים שלהם.
אורן מוסט, משנה לנשיא סלקום וראש חטיבת הלקוחות ציין: "סלקום רואה בבני הנוער סגמנט חשוב ומוביל אשר מובחן מקהלי הלקוחות האחרים הן בצרכים והן באופני השימוש. העובדה שרוב בני הנוער בוחרים היום בסלקום מוכיחה לנו שההשקעה בהם נושאת פרי מחד, ומחייבת אותנו להמשיך לפעול עבורם מאידך". מוסט הוסיף, כי החדירה הסלולרית במגזר הצעירים (76%) נמוכה משאר האוכלוסייה (90%) ומהווה הזדמנות להעמקת הפעילות של סלקום ולביסוס מובילותה.
במסגרת הקמפיין החדש תיחשף בפני הצעירים התוכנית המיוחדת והאטרקטיבית שסלקום בנתה עבורם: 300 sms חינם בחודש X 2 במשלוח ללקוחות סלקום; החזר זמן אוויר סלקום בסך 9.90 ש"ח X 36 חודשים למשדרגים ו-4.90 ש"ח X 36 חודשים לקונים; הטבה אחת לבחירה מתוך שלוש: 1.
מסלול סטודנט זון: 29 אגורות לדקת זמן אוויר סלקום בכל השטחים שהוגדרו כשטחי קמפוס. 2. מסלול פנאי: 29 אגורות לדקת זמן אוויר סלקום בלילה ובסופי שבוע. 3. 10 X3 רינגטונים; 10X3 פתיחים למשיבון או שירי ברכה; 15 הודעות sms נוספות X 36 חודשים.
הקמפיין החדש מתחבר לקמפיין "המחר כבר בסלקום", שהביא את בשורת הטלפונים החדישים והשירותים שהם מאפשרים תוך דגש רב על שירותי ערך מוסף כיפיים כמו "סלקום וידיאו" שהושק לאחרונה, משחקי ג'אווה צבעוניים ועוד.
סלקום מפעילה את מועדון הצעירים הייחודי "סלקום Xit". ההצטרפות למועדון היא ללא תשלום, והוא מציע לחברים בו מעבר לשירותי תקשורת ושירותי תוכן ומידע - ים של מבצעים, אירועים מיוחדים והנחות למגוון מופעי בידור (מסיבות במועדונים החמים, פסטיבלים, הקרנות בכורה וכו').
סלקום מקפידה להיות מעודכנת הן באירועים כמו פתיחת שנת הלימודים האקדמית והן בטרנדים מוזיקליים ואחרים. בהתאם לכך מציעה סלקום מגוון של תכנים:
i beep: מגוון פתיחים מגניבים למשיבון הסלולרי, המרכזים חיקויים של פוליטיקאים, הודעות מוזיקליות, צבא, צחוקים, סקס ועוד.
Send a song: אוסף של שירים שמתאימים לכל מצב ויאפשרו לכם להפתיע מישהו. לשירים, שאותם שולחים באמצעות חיוג ל-25- , ניתן לצרף ברכה אישית.
i get it: שירות אינפורמטיבי לצעיר ההיפראקטיבי. באמצעות שליחת הודעות SMS עם קודים שונים מתקבלים על צג המכשיר תוצאות של משחקי כדורגל וכדורסל; המלצות על דיסקים, הופעות, ספרים ואתרי אינטרנט; תחזית אסטרולוגית, נומרולוגית וקריאה בטארוט ועוד.
ringtones: רינגטונים מונופוניים ורינגטונים פוליפוניים המסונכרנים עם הטרנדים המוזיקליים והמצעדים השונים.
השבוע מצטרפת סלקום למחזור המשתחררים הטרי של צה"ל, ובתאריכים בתאריכים 9,10-12.1.03 והיא תזמין את הלקוחות המבקרים בתערוכת הלימודים שמתקיימת בגני התערוכה בתל אביב לנסות לזכות בטיול מסביב לעולם שכולל יעדים נחשקים באירופה, מזרח אסיה ואמריקה. משתחררים שייתנו את המשפט שישכנע את סלקום שהם אלה שצריכים לזכות בפרס, יזכו בכרטיסי הטיסה ויקבלו גם חבילת שיחות חינם בסך 500 שקל מתנת סלקום חו"ל.