|
לא פקדו את חדר האוכל בגלל הג'וקים [AP]
|
|
|
|
|
ענת רזון ודביר גולדפין תבעו את מלון סנטרל פארק בע"מ בבית המשפט לתביעות קטנות באילת בסכום של 3,000 שקל לאחר ששבו במפח נפש מבילוי של שלושה ימים.
לטענתם, שילמו עבור הנופש 1,998 שקל והובטח שהחדר יהיה עם מרפסת, מיני בר, ערכת קפה ומזגן, ובפועל לא כך היה. "לא הייתה מרפסת, לא הייתה ערכת קפה והמיני בר לא קירר, ונאלצנו לזרוק מחצית מהמזון שאחסנו בו. המזגן לא עבד והוגש לנו קנקן עם שני ג'וקים מה שגרם לנו שלא לפקוד את חדר האוכל. כשיצאנו לבריכה, נתקלנו בפיגומים, קרשים ומוטות ברזל ושלוש אנטנות מיקרו כוונו ישירות לחדרנו". התובעים הוסיפו שרצו לעזוב את המלון אך הדבר לא התאפשר.
בכתב ההגנה, טען המלון, שהחדר הוזמן באמצעות חברת הדקה ה-90 ותנאיו סוכמו עמה. "בחדר היה מיני בר שאינו משמש כמקרר ולא ניתן לאחסן בו מזון. איננו מספקים ערכת קפה וחדר עם מרפסת ניתן בתוספת תשלום". כמו-כן שהתובעים היו אמורים להפנות את תלונותיהם לחברת הדקה ה-90 ואם היו פונים למלון היה מנסה להחליף את החדר. המלון הודה שעם קבלת התלונה שהמזגן לא עובד תיקן אותו. "מדובר במלון חדיש בעל ארבעה כוכבים, שדואג לרמת תברואה גבוהה ומקפיד על ניקיון. אם היה חרק אנחנו מתנצלים אלא שאין לנו ידיעה בעניין והטענה מוכחשת".
לדברי המלון, הוא אינו עומד מאחורי ההבטחות של הדקה ה-90 שמשמשת כמתווכת שהטעתה את התובעים. המלון ביקש לדחות את התביעה.
בפסק דין שניתן בשבוע שעבר בהעדר הצדדים, קיבל השופט יואל עדן את התביעה בחלקה וחייב את המלון לשלם לתובעים 1,500 שקל בתוספת 250 שקל הוצאות משפט בתוך 14 יום.
לדבריו, היה על המלון לספק לתובעים ערכת קפה וחדר עם מרפסת בהתאם לפרסומים באתר האינטרנט של חברת הדקה ה-90 המשמשת כשלוח של המלון. השופט דחה את טענות התובעים בקשר למיני בר ולאנטנות וקבע שאין לפצותם בהחזר מלא שכן בילו במלון שלושה ימים וקיבלו שירותים. "אני נותן אמון בטענת התובעים ביחס לחרקים שנמצאו. המלון מחוייב למתן השירות ולטיבו והוא זה שצריך לפצות במקרה של פגיעה בשירות שכתוצאה ממנו הדירו התובעים רגליהם מחדר האוכל".