חברות פיליפ מוריס בע"מ (MG בבורסת ניו יורק), חברת האם של חברת קראפט פודס בע"מ, פיליפס מוריס בינ"ל ופילפס מוריס ארה"ב שינתה היום (ד', 29.1.03) את שמה לקבוצת אלטריה בע"מ.
קראפט פודס תמשיך לשאת את שמה כחברת המזון השנייה בגודלה בעולם, קבוצת אלטריה הבינ"ל לטבק תמשיך להיקרא פיליפס מוריס אינטרנשיונל, ופיליפס מוריס ארה"ב ימשיך להיות שמה של חברת הטבק הגדולה ביותר בארה"ב.
השינוי מבהיר טוב יותר את מבנה התאגיד, את היחסים בין חברת האם לחברות התפעוליות שלה. חברות תפעוליות אלו ימשיכו להצמיח מותגים מוכרים יותר מבחינה בינ"ל, כגון: מרלבורו, קראפט, פרלמנט, אוראו, וירגיניה סלימס ואוסקר מאייר.
קבוצת אלטריה תשמור את סמל המנייה MO בשל הקשר שלו למוניטין מצויינות הביצועים של החברה בקרב הקהילה הכלכלית.
מקבוצת אלטיריה בניו יורק נמסר, כי השם והלוגו של אלטריה מביעים בעוצמה את התכונות המצויינות ומאריכות הימים: החתירה למצויינות, מיקוד החברות בהבניית מותגים, תשוקתן להצלחה, הפתיחות לחדשנות, המחויבות לקהילה ולשותפים והמיקוד באנשים.
מניות החברה יחלו להיסחר כקבוצת אלטריה ומשפחת החברות שלה החל ביום שני, 27.1.03.
היו"ר והמנכ"ל לואיס סי. קאמילירי פרסם את ההודעה לעובדים, בה אמרו, כי "השינוי אינו מסמל סוף או ראשית, אלה יותר מסמן לאן הגענו, ונותן לנו מסגרת שאליה עוד נרצה להגיע. יהיו דברים שישתנו ואחרים שלא".