הציבור שנחשף למאבק שבין מיקי
רוזנטל למשפחת עופר חצוי בעמדותיו. סקר קבוצת
שילוב Millward Brown בראשות הסוקר ישראל אוליניק, מעלה כי מחצית מן הציבור עדיין לא גיבשו עמדה בנושא.
החשיפה למאבק שבין רוזנטל לעופר גבוהה מאוד - 50% שמעו על המאבק. החשיפה גבוהה יותר בקרב גברים, עולה עם העלייה בגיל ועולה עם ההכנסה. חשיפה נמוכה יותר באזור למאבק נרשמה בירושלים. מבין אלה שגיבשו עמדה, 52% תומכים במיקי רוזנטל. 6% מהנחשפים לאירוע הטלוויזיוני בערוץ 1 תומכים במשפחת עופר. ככל שעולה ההשכלה עולה התמיכה במיקי רוזנטל, והתמיכה בו עולה עם הגיל.
20% מהציבור צפו באחד מהסרטים כאשר: 18% צפו בסרט של רוזנטל, 11% צפו בסרטם של האחים עופר ו-10% צפו בשני הסרטים.
הצפייה בסרטים חיזקה אצל מרבית הצופים את דעותיהם הקודמות: בקרב הצופים בסרטו של רוזנטל: 45% לא שינו את עמדותיהם, 43% חיזקו את דעותיהם הקודמות, 7% שינו את דעתם לטובת מיקי רוזנטל ו-5% שינו את דעתם לטובת האחים עופר.
בקרב הצופים בסרטם של האחים עופר: לא חל שינוי בעמדותיהם של 38% מהצופים, 43% חיזקו את דעותיהם הקודמות, 10% שינו דעתם לטובת האחים עופר ו-9% שינו עמדתם לטובת מיקי רוזנטל.
בקרב הצופים בשני הסרטים: 37% לא שינו את עמדתם, 46% חיזקו את דעותיהם הקודמות 7% שינו דעתם לטובת האחים עופר ו-10% שינו דעתם לטובת מיקי רוזנטל.
התמיכה באחים עופר נובעת מצפייה בסרט. התמיכה במיקי רוזנטל הייתה קיימת לפני הצפייה, כפי הנראה בשל האהדה התקשורתית לה זכה.
78% מהצופים לפחות באחד מהסרטים מסכימים עם מסקנתו של רוזנטל בסרט, לפיה עיתונאים נאלצים לצנזר לעיתים תחקירים. 83% מהצופים לפחות באחד מהסרטים מסכימים עם הטענה לפיה עיתונאים נאלצים לצנזר לעיתים תחקירים וידיעות עקב שליטתם של אנשי עסקים באמצעי התקשורת.