"מכירות קבוצת BMW בחודש פברואר 2003 נותרו יציבות, עם עלייה קלה של 0.4% בהשוואה לחודש המקביל אשתקד. בסך הכל נמסרו ללקוחות 74,650 מכוניות של מותגי BMW וMINI-. עד תום חודש פברואר נרשמה עלייה קלה במסירות, והן הסתכמו ב154,610- יחידות".
כך מוסר צביקה זימרמן, מנכ"ל קמור רכב בע"מ, יבואנית ומשווקת רכבי BMW ו–MINI בישראל.
הערב (א', 16.3.03) יארח זימרמן מבקרת נדירה בימים אלה בארץ: אירמגרד ארסנצ'ק, אחראית תקשורת אזור מרכז ומזרח אירופה בחברת BMW," שהינה לדיברי דובר החברה, רני רהב, "ידידה אמיתית של ישראל בכלל, ועיתונאי הרכב הישראלים בפרט".
בשל השפעת מחזורי הדגמים, נמכרו פחות מכוניות של מותג BMW. המכירות בחודש פברואר ירדו בשיעור של 8.0% - ל-62,470 כלי רכב (67,930 בשנה שעברה). עד תום חודש פברואר, הסתכמה הירידה במכירות בשיעור של 7.7%, ל-127,320 כלי רכב (137,990 בשנה שעברה). התפתחות זו הייתה צפויה.
סדרה 5 היא מוצר מרכזי שעומד בפני החלפת דגם בשנה זו. בסדרה 3 עוברים שיפצור מקיף דגמי קבריולה, קופה וקומפקט. BMW Z4 תוצג בשווקי אירופה באביב. החברה עדיין צופה שעד סוף השנה, לאחר שסדרות הדגמים יהיו זמינות במלואן, המכירות של מותג BMW לא רק יפצו על הירידה הנוכחית, אלא אף יעלו על המכירות הנוכחיות, שנרשמו בשנת 2002. אולם, תחזית זו מותנית בהתייצבות של המצב הפוליטי בעולם.
בהתאם לתוכניות עבור השנה הנוכחית, הביקוש העולמי למותג MINI ממשיך להיות חיובי. 12,180 רכבי MINI נמסרו ללקוחות בחודש פברואר. עד תום חודש פברואר נמסרו 27,920 כלי רכב. קיים עדיין ביקוש גבוה במיוחד לדגמי הקצה העליון של המותג. יותר ממחצית (15,040 / 55%) המסירות של MINI היו מדגמי Cooper. החלוקה בין הדגם הבסיסי MINI One לבין הדגם הבכיר ביותר Cooper S הייתה שווה פחות או יותר: 6,210 יחידות (23%) MINI One ו-6,040 יחידות (22%) Cooper S. בעקבות התחלת השיווק של Mini One Diesel בקיץ הקרוב צפוי גידול נוסף של המכירות.
בפלח שוק האופנועים גדלו מסירות הכלים הדו-גלגליים בחודש פברואר בשיעור של 1.5% ל-6,510 יחידות (6,410 בשנה שעברה). עד תום חודש פברואר ירדו מכירות האופנועים בשיעור של 1.7% ל10,920- יחידות (11,100 בשנה שעברה).