|   15:07:40
  איריס פרחי  
עיתונאית עיתונות זהב בע"מ
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
כתיבת המומחים
טיפול בתא לחץ: להתחזק בנשימה
מחלקה ראשונה
ניסן-אייר בספריו של איתמר לוין

הוט והתקלות: 8 טכנאים לא פתרו תקלה במשרד עו"ד

לדברי עורך הדין, התקלה השביתה את הטלפון, הפקס והאינטרנט ועבודתו נפגעה הוט השיבה כי הבעיות נגרמו עקב שינויים טכניים של ספק האינטרנט, ובית המשפט קבע שהתרשלה וחייב אותה בפיצוי
04/03/2010  |   איריס פרחי   |   חדשות   |   תגובות
תקלה ללא פתרון? [צילום אילוסטרציה: AP]

הוט מתקשה: טכנאיה לא הצליחו לפתור תקלה
איריס פרחי
לדברי הלקוח, ששה טכנאים פקדו את ביתו בלא הצלחה * הוט הודתה שנגרמו מספר תקלות ובית המשפט פסק שתפצה את הלקוח בגין אובדן זמן בהמתנה לטכנאי והוצאות טלפון
לרשימה המלאה

איריס פרחי
השופט: "הוט התנהלה באופן בלתי-ראוי"

   איריס פרחי
יפוצה לקוח הוט שקיבל מסרוני פרסום בניגוד לרצונו

   איריס פרחי
לקוח מאוכזב נותק כעבור חודשיים - הוט תפצה

עו"ד רן סיון תבע את הוט טלקום שותפות מוגבלת בע"מ, בבית משפט לתביעות קטנות בירושלים בסכום של 30,000 שקל עקב תקלות חוזרות ונשנות באינטרנט שבמשרדו.

לדבריו, ההתקשרות המשולשת עם הוט, החלה בחודש אפריל 2008 והצריכה, למרבה הצער, טיפול של שמונה טכנאים שכשלו ולא התגברו על התקלות. לטענתו, התקלות גרמו להשבתת הטלפון ולניתוק חוזר ונשנה של הפקס והאינטרנט, ובעטיים נפגמה עבודתו והוא הפסיד לקוחות.

הוט השיבה כי אין פירוט לגבי מועדי התקלות, ותקלה מיום 1.5.09 תוקנה לשביעות רצונו של סיון. לדבריה, פנייתו הראשונה הייתה ביום 6.11.08 - שבעה חודשים ממועד ההצטרפות, ולא נרשמו אצלה בעיות תשתית.

הוט "גלגלה את הכדור" לפתחה של ספקית האינטרנט וטענה כי עקב שינויים טכניים שביצעה - נגרמו תקלות. הוט הוסיפה כי לקוחותיה מתחייבים שלא להתלונן בגין איכות השירות ותקלות שאינן בשליטתה, והפנתה לחסינות המוענקת לה כבעלת רישיון להפעיל שירותי תקשורת.

"יחס מזלזל בצרכן"

בדיון בפני השופט ראובן שמיע, הודה נציג הוט כי חמישה טכנאים פקדו את משרדו של סיון.

לדברי השופט, תדפיס שיחות ותלונות של סיון, שתועד במחשבי הוט, לימד כי יש צדק בטענותיו. "התובע פנה לנתבעת פעמים רבות מאוד עקב תקלות חוזרות ונשנות באינטרנט בפקס ובטלפון. מועדי הפניות התכופים של התובע לנתבעת מלמדים כי הגם שהנתבעת שלחה מטעמה טכנאים לתיקון התקלות אלה לא תוקנו כראוי. מסקנה זו מתחזקת גם לאור העובדה שהתובע המשיך לפנות ולהצביע על בעיות תקשורת והנתבעת מצידה שלחה טכנאים שוב ושוב. התנהגות הנתבעת כלפי התובע מהווה הפרה של מחויבויותיה החוזיות כלפיו ובנוסף, מצביעה היא על רשלנותה במתן השירות. משכך, אחראית הנתבעת לנזקים שנגרמו לתובע".

לטענת השופט, במקרה של תלונות חוזרות ונשנות, בגין תקלות, היה על הוט לבצע בדיקה יסודית ולא להסתפק בשליחת טכנאים כשכל אחד מהם יודע שקודמו לא תיקן את התקלה ולמעשה בוצע תיקון-סרק שלא הועיל.

השופט הוסיף כי טענת הוט שהתקלות החוזרות אינן קשורות אליה - לא הוכחה ודובר באמירה בעלמא. "התנהלות זו של הנתבעת אשר לא ניסתה באופן אמיתי לבדוק את בעיות התובע מצביעה על יחס מזלזל בצרכן אשר שילם במיטב כספו כדי שמשרדו יפעל כראוי בעידן זה בו יש צורך בתקשורת יעילה בטלפון באינטרנט ובפקס ומהווה התנהגות רשלנית".

חברת הוט חויבה לשלם לסיון פיצוי בגין נזקיו על דרך האומדנה בסך של 3,200 שקל, בתוספת הוצאות בסך 500 שקל הכוללות החזר אגרה.
פסק-דין: ת"ק 3701/09 עו"ד רן סיוון נ' הוט טלקום שותפות מוגבלת בע"מ

תאריך:  04/03/2010   |   עודכן:  04/03/2010
איריס פרחי
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
הוט והתקלות: 8 טכנאים לא פתרו תקלה במשרד עו"ד
תגובות  [ 0 ] מוצגות   [ 0 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות
צפיתי בפרסומת של הוט-מג'יק, אשר מציגה כנופייתיות, הילוך אימים ואיומים ברצח של חפים מפשע כמשהו מה-זה מגניב, שצעירים צריכים לשאוף לחקות אותו. עבורי זה לא היה מצחיק כלל - לפני מספר שבועות ישבתי בכינוס של "ארגון משפחות נרצחים" וראיינתי את החברים בארגון. מסתבר שרציחות סתמיות, מתוך בריונות גחמנית לשמה, הרסו את חייהם של רבים וטובים - לא רק את חייהם של הנרצחים עצמם, גם את חייהם של המשפחות שהפכו לגהינם עלי אדמות. לתקשורת המעודדת אלימות חלק נכבד בקידום תרבות הרצח במדינת ישראל - תרבות שהפכה לתופעה וכבר אינה משהו שולי. די בכך שתרגיז מישהו כדי להכנס לקו האש ולטוח הסכין של גחמן מטעם עצמו. סיבה נוספת שברצוני להפסיק את המנוי שלי להוט היא הפרת זכויות העובדים שמתרחשת שם - מדהים איך חברה אשר מכנה את עצמה "חברת תקשורת" פגעת בזכויות העובדים לתקשר זה עם זה, אך מעודדת תקשורת באמצעות איומים ברצח. הוט הם ז"ל בשבילי.
23/01/2010  |  ענבל בר-און  |  חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
רפאל בוכניק
רפאל בוכניק
התעלומה האופפת את היעלמותו של יחיא סינואר מהספקטרום התקשורתי ומהפגנת נוכחות פיזית בשטח, שומה שתעלה סימני שאלה באשר למידת תפקודו, או אף גורלו    התהיות בסוגיה זו עשויות לגלם משמעויות...
דן מרגלית
דן מרגלית
רק הפרופסור גרשום שלום - מי שהביא לידיעת העולם את תורת הקבלה הנשכחת ועמד על מעשיו של נביא השקר שבתי צבי - הטיח בחילונים ובחרדים בארצם של יוהאן וולפגנג גתה ולודוויג בטהובן כי אין דב...
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il