קבוצת רב-בריח יוצאת בקמפיין פרסום חדש לרגל השקת מערכת הנעילה "גלדיאטור". הקמפיין - בהיקף השקעה של כמיליון דולר, יעלה תחת הסיסמא: "גלדיאטור של רב-בריח ה-DOOR הבא של הדלתות".
צביקה כספי סמנכ"ל השיווק מסר כי הקמפיין הופק על-ידי משרד הפרסום - אנזו פרסום ושיווק בע"מ, ויעלה לאוויר במהלך חודש מאי 2003, למשך חמישה שבועות. הקמפיין יכלול סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית והמקומית ופעילות קידום מכירות ענפה במוקדי השיווק ברחבי הארץ.
סרטון הטלויזיה:
הקמפיין הטלוויזיוני מציג מערכת נעילה דקורטיבית, חזקה ומתוחכמת הכוללת דלת כניסה מהודרת ויפיפייה מסדרת יוקרה "רב-בריח אומנויות" המותקנת בבית קרקע מרשים, והמצוידת במערכת הנעילה החדשה והמתקדמת ביותר בעולם - גלדיאטור.
קיים מעבר מהדלת לאנימציה תלת מימד המדגימה את תנועת מערכת הנעילה גלדיאטור הכוללת מנעול גלדיאטור (4 בריחים הנעים קדימה ושני מנגנוני הוק הננעלים בתנועת קרס לתוך המשקוף), מגן צילינדר (מפלדה עבה וחזקה במיוחד ודסקית הגנה מסתובבת). שני מנגנוני תגבור הוק (עליון ותחתון הננעלים בתנועת קרס לתוך המשקוף) ושני בריחים קבועים בצד הצירים.
מהאנימציה חוזרים לדלת הכניסה הנפתחת לתוך הבית בו מקבלים את פני הבאים זוג חייכני וילדה קטנה.
הסרטון מסתיים בסיסמא: גלדיאטור של רב-בריח. ה-DOOR הבא של הדלתות.
קבוצת רב-בריח
קבוצת רב-בריח נוסדה בשנת 1973 על-ידי היזמים אברהם בחרי ומשה דולב. כיום, נמצאת הקבוצה בבעלותו של אורי בחרי (80% והשאר בידי מנהלים בכירים מהקבוצה) המשמש יו"ר ומנכ"ל הקבוצה. קבוצת רב-בריח הפכה במהלך השנים לשם נרדף לביטחון, אמינות וחדשנות.
המוניטין הרב שנרכש בארץ ובעולם נבנה בקרוב ל-30 שנות פעילות, מיליוני לקוחות מרוצים ותרבות ארגונית ייחודית. מוצרי החברה כוללים דלתות וחלונות ביטחון, מוצרי מרחב מוגן, דלתות דקורטיביות מעוצבות, מוצרי הגנה, שערי מוסך וחניה, מוצרי הגנה לרכב, חברת SKY LOCK לאיתור רכב לוויני וחברת רדיו מרס.
לקבוצת רב-בריח ארבעה מפעלים, שלושה באשקלון ואחד ביבנה, 32 מוקדי שירות, החברה מעסיקה 620 עובדים ביניהם 180 מתקינים ומאות אנשי מכירות ושיווק.