|
האטה בקצב הגידול - גם ברשתות המזון [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
בשלושת החודשים פברואר-אפריל 2010 נרשמה עלייה של 1.9% בפדיון רשתות השיווק, האטה במגמה ביחס לעלייה של 5.1% בשלושת החודשים נובמבר 2009 עד ינואר 2010. כך עולה (יום ב', 24.5.10) מפרסום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. העלייה היא במחירים קבועים בחישוב שנתי.
בפדיון של רשתות המזון נרשמה, על-פי נתוני המגמה, עלייה במחירים קבועים של 1.7% בחישוב שנתי בחודשים פברואר-אפריל, בהמשך לעלייה של 3.6% בשלושת החודשים נובמבר-ינואר.
נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימה, כלי בית ו"שונות" - מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים, ציוד משרדי ואופטיקה. פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים.