|
אברי גלעד והמיליון הראשון בראש הטבלה [צילום: יח"צ]
|
|
|
|
|
העונה החדשה של הישרדות נפתחה ברייטינג של כ-19%, זאת לפי נתונים ראשוניים באוכלוסיה היהודית. קטע התלת-מימד, ששודר בתחילת התוכנית, הניב גם הוא תוצאה של כ-19%.
על-פי נתונים אלו, הישרדות לא הצליחה לנצח את אחד נגד מאה, בפרק בו זכה לראשונה מתמודד במיליון שקלים, שהגיעה לתוצאה של כ-24.5%.
השקת העונה הרביעית השיגה רייטינג גבוה יותר מזה של השקת העונה הראשונה שהסתכם בכ-14%, אך נמוך יותר משל השקת העונה השלישית, שהשיגה רייטינג של כ-23%.
בנוסף לקטע הפתיחה, רבות מהפרסומות ששודרו אתמול במהלך התוכנית היו בתלת-מימד, ביניהן: שטוזים של תנובה, מילקי שלוש שכבות של שטראוס, חסות של דגני תלמה (יוניליוור), חסות של PIC A BOOK ופרסומת לקוקה קולה בהשראת המונדיאל.
גם תחזית מזג האויר עם דני רופ, בסיום חדשות 10, שודרה בתלת-מימד.