שווי החשיפה התקשורתית של פרויקט "גינדי תל אביב", בשבוע הראשון להפעלתו, הגיע ל-6.27 מיליון שקל. כך קובע סקר של חברת יפעת. היחצ"ן צבי וילר, שניצח על המלאכה, טוען כי מדובר "בחשיפה בהיקף ללא תקדים".
מבדיקת News1 עולה, כי 87% מהחשיפה היו בטלוויזיה, כ-12% בעיתונות הכתובה וכ-1% ברדיו. לא נמדדה החשיפה באתרי האינטרנט, כולל News1, המהווים כידוע חלק ניכר מהחשיפה התקשורתית.
החשיפה נמדדת על-ידי בדיקת שווי הפרסום במונחים של מודעות. לדוגמה - אם פרויקט מסוים פורסם במשך 60 שניות במהדורת חדשות בטלוויזיה, בודקים כמה היה המפרסם חייב לשלם לוּ קנה זמן זה כמודעה.
החשיפה העיקרית הייתה בכתבה בת 15.5 דקות ששודרה בערוץ השני בטלוויזיה. שוויה, לפי יפעת, עומד על כ-2.57 מיליון שקל.