חברות שיווק הצעצועים "צעצועי אילנית" ו-PMI חתמו על חוזה לשיתוף פעולה בשיווק סדרות של צעצועים, לקראת חנוכה. החברות מעריכות, שישווקו צעצועים לילדים ב-4 מיליון שקל, וצעצועים לילדות ב-6.5 מיליון שקל - סך הכל 10.5 מיליון שקל. זהו, ככל הידוע, חוזה ראשון מסוגו בענף.
"צעצועי אילנית" נמצאת בבעלות בחלקים שווים של דורון פלד ורואה החשבון יעקב עמנואל, שהוא גם יזם נדל"ן. PMI נמצאת בבעלות בועז דקל. שתי החברות הודיעו היום (א', 14.11.10) על שיתוף הפעולה ביניהן, במסיבת עיתונאים בתל אביב.
דקל: "זהו אירוע כלכלי דרמטי - שתי חברות מתחרות החליטו לשתף פעולה. הגענו למסקנה, שבך נחסוך סכומים גדולים במימון ושיווק . גם כאן, נשקיע 1.5 מיליון שקל במערך הפרסום והשיווק".
בתשובה לשאלת News1, אמר דקל כי מדובר על שיתוף פעולה עסקי לפרויקט מסוים, "ואין כוונה לאחד את שתי החברות".
בנוסף, תשווק "צעצועי אילנית", בנפרד, סדרות חדשות של צעצועים, כולל בובות המבצעת פעולות שונות האופייניות לתינוקות (מוצצת, עוצמת עיניים, בוכה, אוכלת, שותה). החברה תשווק גם בובות בראץ', בובות כפתורים, סדרות של אוספי כלבים וחתולים במידות קטנות, וערכות לילדים לייצור חרקים. דוברי החברה אמרו ששיווק המוצרים החדשים כוון לקראת חנוכה, "שהוא אחד משלושת השיאים של שיווק צעצועים לילדים, בצד פסח וחגי תשרי".