חברת פרטנר מרחיבה את המשאבים בכל נקודות המגע עם הלקוח ומעבה את מערכי השירות והתמיכה, בכל אגפי החברה. החברה מחזקת את המגמה של מיקור הפנים, מקטינה את התלות במשאבים החיצונים וקולטת עובדי קבלן כעובדי חברה. בשנת 2011 תגדל מצבת כוח האדם בחברה ביותר מ-10% מכ- 6,800 עובדים לכ- 7,750 עובדים.
במקביל להתאמת מצבת כוח האדם לצרכי החברה, באופן של הוספת כאלף עובדים, צומצם מטה החברה בכ-50 עובדים שיפוטרו.
מנכ"ל פרטנר
יעקב גלברד אמר כי בראש ובראשונה עומד הלקוח במרכז העשייה - בשירות, בקדמה הטכנולוגית בהצעות ובשירותים חדשניים. "מרבית הפעילויות יתבצעו בתוך החברה, מתוך תפישת עולם ארגונית בה עובדי החברה הם השגרירים המקצועיים והאיכותיים ביותר עבורה. אנו מקפידים לשמר את הידע והמיומנות של אנשינו, וממשיכים לטפח את התרבות הארגונית הייחודית של פרטנר".
עוד אמר גלברד: "בשבועות האחרונים אנו מנהלים תהליך של קליטת עובדי חברות הקבלן לשורות החברה. לפיכך, קיימנו שיחות עם ספקי שירותים ואני גאה לציין כי מרבית מהחברות משתפות פעולה בנושא ומבינות כי טובת העובד היא להיות חלק אורגני מחברת פרטנר המעניקה לו הטבות, תנאים סוציאליים, תגמול הוגן, אפשרויות קידום פעילויות רווחה ועוד".
לאחרונה חתמה החברה על הסכם כולל עם חברת אריקסון העולמית לשדרוג רשתות התקשורת הקיימות ולהקמת רשת דור רביעי בישראל- LTE.
במקביל להתאמת מבנה ומצבת כוח האדם לצרכי החברה, צומצם מטה החברה וכ-50 עובדים יפרשו מהחברה.