חברת וורלדספן, ספקית טכנולוגיית נסיעות, הודיעה על תוכניותיה להנהיג מבנה עסקי אזורי חדש בכל רחבי אירופה והמזרח התיכון.
החברה עומדת לעבור למבנה חדש של הנהלות אזוריות, תוך יצירת שורה של תפקידי ניהול חדשים. למנהלים החדשים תהיה יותר אחריות וגמישות לניהול קשרי לקוחות ולפיתוח עסקי, והם יפקחו על כל פעילות ההפצה של וורלדספן באזורים אלה.
הפעילות העסקית החדשה תהיה מחולקת לפי אזורים: קופנהגן (לשווקים הסקנדינביים), פרנקפורט (לגרמניה, אוסטריה ושוויץ), וורשה (לפולין, הונגריה ורומניה), רומא (לאיטליה, מצרים, יוון וישראל), אמסטרדם (לצרפת, בלגיה, לוקסמבורג והולנד) ולונדון (לבריטניה ואירלנד).
בנוסף, וורלדספן מנהיגה תפקיד חדש - מנהל הפצה לאזור המזרח התיכון, ספרד, מלטה ואפריקה. האיש שמונה לתפקיד זה הוא דירק מרטנס, אשר יהיה כפוף לטים רייט, סמנכ"ל פיתוח עסקי EMEA.
כל המשרדים הקיימים של וורלדספן בכל אחד מהשווקים האירופיים יישארו במקומם, כאשר לקוחות וורלדספן בכל שוק ימשיכו לקבל שירותים מצוותי ניהול התיקים המקומיים.
החברה תשיק סדרה של יוזמות בתחום הלקוחות, וזאת כדי להגביר את ההתמקדות בתמיכה בלקוחות, הן לסוכנויות מסורתיות והן לסוכנויות מקוונות. הדבר כולל הוספת יכולות למוקד הטלפוני בלונדון, מתן תמיכה וגיבוי נרחבים יותר במספר שווקים וכן גישת ניהול חשבונות מפולחת שמטרתה להבטיח שירות מתאים ויעיל לכל הלקוחות בכל אחד מהשווקים.
בנוסף, וורלדספן עומדת להנהיג תפקיד ניהולי חדש על-מנת לתמוך בלקוחות המסחר האלקטרוני הגדולים של החברה, שימוקם בלונדון. המנהל החדש - מנהל ניהול תיקי מסחר אלקטרוני - יעבוד בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות החברה כדי לסייע בצמיחתם וכדי להרחיב את פתרונות המסחר האלקטרוני של וורלדספן.
גרהם ניקולס, סגן נשיא החברה ומנכ"ל וורלדספן אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ואסיה, אמר: "וורלדספן עושה הערכה מתמדת של יכולות התמיכה שאנו מעניקים ללקוחות שלנו. הסביבה של היום מאתגרת במיוחד עבור כולנו בענף הנסיעות ולכן חיוני יותר מתמיד שנוכל לספק פתרונות יעילים וממוקדים ביותר בתחום התמיכה בלקוחות, תוך בסיס עלויות אפקטיבי.
קיבלנו החלטה לעבור למבנה ניהול אזורי כי אנו סבורים שאוטונומיה אזורית מרבית חיונית כדי שנוכל לספק שירות ללקוחות בצורה יעילה ביותר, מתי שצריך והיכן שצריך. למנהלים האזוריים יהיה תפקיד חיוני, הם ייסעו להמשך הצמיחה שלנו באירופה, הן במגזר "המסורתי" והן בתחום המסחר האלקטרוני, בו אנו מובילים בבירור, הן בקנה מידה עולמי והן בקנה מידה אזורי. טכנולוגיית הנסיעות הנה סביבה המשתנה במהירות ולכן אנו חייבים להעריך מחדש את יכולתנו על מנת להבטיח שנספק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר בדרך היעילה ביותר".