מיכל המאירי מנהלת השיווק של תשלובת החלב בתנובה מסיימת את תפקידה (יום א', 29.6.03).
את עבודתה בתנובה החלה המאירי לפני כ-7 שנים, והיום הודיעה על פרישתה מתפקיד מנהלת השיווק של תשלובת החלב.
המאירי הגיעה לתנובה בעקבות רה-ארגון בעקבותיו הוחלט לשים במרכז את הצרכן ולהוביל את מהפכת המיתוג כפועל יוצא הוקם אגף השיווק.בראש אגף זה עמד עופר בלוך ומיכל המאירי שימשה כסגניתו.
עם מינויו של בלוך למנהל תשלובת החלב מונתה המאירי למנהלת השיווק, תפקיד אותו היא ממלאת כ-5 שנים.
במהלך תפקידה זה הייתה המאירי אחראית בין השאר למהלך החסימה המוצלח של קוטג' תנובה עם כניסת שטראוס לשוק ולמסע ההחדרה חסר התקדים של יופלה בישראל, החדרה שזיכתה אותה בתואר אשת השיווק של שנת 2002 ואשר זכה לכל פרס ואות הצטיינות אפשרי בענף הפרסום והשיווק.
את הקריירה המקצועית שלה החלה המאירי בפרסום טמיר כהן, כאשר לאחר מכן עברה למספר שנים לאקדמיה שם השלימה תואר שני במנהל עסקים. מאורח יותר עבדה המאירי בחברת יעד פיתוח עסקים (קסלמן וקסלמן) בתחום האסטרטגיה העסקית והשיווקית.
כאמור בשנת 1996 הגיעה לתנובה.
לדברי המאירי: "האני מאמין שלי זה לפרוש בשיא.. אני רואה במסע ההחדרה של יופלה בישראל נקודת שיא אישית, אין לי ספק שהעבודה טרם הושלמה אך היא תעבור לאחריותם של אנשים מוכשרים העובדים לצידי באגף השיווק".
חגית אדלר סגניתה של מיכל המאירי תמונה למנהלת אגף השיווק עם סיומה של המאירי את תפקידה. בראיון ל"גלובס" אמר המאירי:
"אני גאה בזה שחגית אדלר תחליף אותי. זה אחד היעדים שהצבתי, שצריך להצמיח את האנשים מתוך המערכת. אין ספק שסבב המינויים יהיה מתוך הארגון".
המאירי הוסיפה שהיא מתכוונת להשאר בחברה עד סוף השנה. המאירי בוחנת מספר הצעות שאינן בהכרח מתמקדות בתחום השיווק.
"אני בת 40 וזה בדיוק הזמן להתחלות חדשות" הוסיפה המאירי.