חברת סודה פופ המשווקת הבלעדית של מוצרי סודה קלאב ובריטה בישראל מפצלת את תקציב יחסי הציבור שלה. תקציב בריטה יטופל על-ידי בר תקשורת, רימון-כהן-וובר-שנדוויק ימשיכו לטפל במותג סודה קלאב ובתדמית החברה.
סמנכ"ל השיווק של סודה קלאב איריס שטרסמן מסרה: "בעקבות מהלך אסטרטגי חדש במסגרתו ממוצבת מחדש בריטה, נולד הצורך להפריד בין המותגים גם באספקט של עבודת יח"צ והדוברות".
לדבריה "במסגרת מיצוב המותג מחדש כדרך האידיאלית לקבלת מים איכותיים צלולים וטעימים, באופן המקנה למותג ערכים חדשים הנוגעים לתרבות הפנאי בסגנון החיים העכשווי, יפנו מוצרי בריטה הן בפרסום והן בעבודת יח"צ לקהלי יעד חדשים תוך מענה כולל על הצרכים של קהל זה בתחום צריכת המים".