חברת מירס, מפעילת רשת אמיגו, יוצאת בקמפיין פרסומי חדש המיועד ללקוחותיה הנוסעים לחו"ל, בכדי שימשיכו לשמור על זמינות באמצעות שירות הנדידה - "אמיגו חו"ל".
הקמפיין הוכן במשרדי וינברג סימבול פרס, בהיקף של כ-500,000 ש"ח. הקמפיין יועלה במשך 3 שבועות בעיתונות, ברדיו, וייתמך בשילוט חוצות בכניסות וביציאות משדה התעופה נתב"ג.
לדברי סמנכ"ל השיווק במירס, משה בר צבי, "חברת מירס שמה למטרה להעניק ללקוחותיה את האפשרות להנות מכיסוי טוב ומהמחירים הנמוכים ביותר לשיחות לישראל ביעדים המבוקשים ביותר על-ידי הנוסע הישראלי: למשל בארה"ב תעריפי מירס נמוכים עד 59% ביחס למחירי המפעילים הסלולריים האחרים, בצרפת תעריפי החברה נמוכים עד 50% ואילו באיטליה - התעריפים נמוכים עד 79% ביחס למחירי המפעילים הסלולריים האחרים".
שרות "אמיגו חו"ל מוצע כבר כיום בעשרות מדינות ברחבי העולם. החיבור לשירות ניתן חינם לכל לקוחות מירס ומאפשר שמירה על המספר האישי בכל יעדי "אמיגו חו"ל". לקוחות מירס אינם נדרשים לסרבול של בחירת רשת באופן ידני ונהנים מחיוג ישיר ממכשירי אמיגו חו"ל שברשותם .במסגרת מבצע הקיץ יכולים לקוחות מירס הנוסעים למדינות נבחרות באירופה להנות ממתנה של 30 דקות נכנסות חינם. תוקף מבצע הקיץ : יולי-אוגוסט.