הכנסות סלקום גדלו ברבעון הראשון של שנת 2011 בשיעור קל של 0.4% והסתכמו בכ-1.58 מיליארד שקלים. כך עולה (יום ב', 16.5.11) מפרסום דוחותיה הכספיים של חברת התקשורת והסלולר.
בחלוקה פנימית של ההכנסות, ניתן לראות כי ההכנסות משירותים ירדו אומנם בכ-15% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו בכ-1.2 מיליארד שקלים, אך ההכנסות משירותי תוכן, הכוללים שירותי מסרונים ושירותי ערך מוסף, גדלו ב-13.5% ל-285 מיליון שקלים וההכנסות מציוד קצה זינקו בלא פחות מ-130% ל-382 מיליון שקלים.
הרווח הנקי רשם ירידה של 2.5% ל-306 מיליון שקלים. בחברה ציינו כי הירידה ברווח מיוחסת בעיקר לגידול בהוצאות המימון בשל עלייה בשיעור האינפלציה.
במהלך הרבעון הראשון גייסה סלקום כ-1,000 לקוחות חדשים נטו, ומצבת מנויי עומדת נכון לסוף הרבעום על כ-3.395 מיליון מינויים, מתוכם כ-1.18 מיליון מנויי דור שלישי - 35% ממצבת המנויים הכוללת. מדובר בגידול נטו של כ-48 אלף מנויי דולר שלישי ברבעון. שיעור הנטישה של מנויי החברה הסתכם ברבעון ב-7.1%, גידול בהשוואה ל-5.4% ברבעון המקביל אשתקד. בסלקום ציינו כי הגידול בנטישה נובע מהתחרות המוגברת ומהשינוי הרגולטורי שיזם משרד התקשורת, שהפחית את קנסות היציאה.
ההכנסה הממוצעת למנוי (APRU) ירדה ברבעון הראשון ל-115.2 שקלים - 17% פחות לעומת הרבעון המקביל אשתקד. לעומת זאת, מספר דקות השימוש החודשי הממוצע למנוי גדל ב-1.8% והסתכם ב-334 דקות, לעומת 328 דקות ברבעון המקביל אשתקד.
עמוס שפירא, מנכ"ל סלקום, מסר בתגובה לתוצאות כי "ברבעון זה היינו עדים לתחילת ההשפעה של השינויים הרגולטוריים. הפחתת דמי היציאה מתוכניות עם התחייבות לתקופה מסוימת, הביאו לירידה בכמות המנויים הכפולים והלא פעילים בשוק. ירידה זו קיזזה חלק ניכר מהגידול בגיוס המנויים החדשים שלנו והביאה לכך שגיוס המנויים נטו שלנו ברבעון זה היה נמוך מזה שידענו ברבעונים קודמים".
סלקום הכריזה על חלוקת דיבידנד לבעלי המניות עבור הרבעון הראשון בסכום של 2.93 שקלים למניה, כאשר הקיפו הכולל יעמוד לפיכך על 291 מיליון שקלים.