חברת בריטיש איירווייס ציידה את דיילי הטיסה במכשירי אייפד (iPAD) על-מנת להעשיר את השירות האישי לנוסעים ולהקל על עבודתם של הדיילים. באמצעות האייפד יוכלו הדיילים לדעת מה הן העדפותיו האישיות של כל נוסע ונוסע, היכן יושבים הנוסעים ואם יש להם בקשות דיאטתיות או צרכים מיוחדים. כמו-כן, יוכלו הדיילים לספק מידע אישי לחברי המועדון של בריטיש איירווייס Executive Club - כמה מיילים ונקודות צברו, וכיצד יוכלו לממש אותן.
בנוסף, ייהנו הדיילים מגישה נוחה ומהירה למידע חיוני כמו מדריכי הטיסה, הוראות החירום ולוחות הזמנים, וכן יוכלו להתעדכן ולשתף מידע בזמן אמת מול צוותי הקרקע שבשדה התעופה.
בשלב זה כ-100 דיילים של בריטיש איירווייס עובדים עם האייפד, וביל פראנסיס, מנהל חווית הטיסה של החברה, מספר כי בכוונת בריטיש איירווייס לצייד את כל הדיילים בחברה במהלך החודשים הקרובים, ואף להמשיך ולפתח אפליקציות נוספות אשר יאפשרו לחברה להעשיר עוד יותר את חווית הטיסה של הנוסעים.