|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?
כתיבת המומחים
מה צריך לדעת כשמתכננים חופשה באילת?

מה מצפה לנו בלאומית? פרויקט פתיחת עונה

אשקלון ור"ג ינסו לשוב לליגת העל. כפ"ס תתאמץ, הפועל י-ם תפתיע?
18/08/2011  |   ספורט5 ספורט5   |   חדשות   |   תגובות
מאת: אבישי תורג'מן  |  ספורט5  |  sport5.co.il
שחקני הפועל ירושלים. יחגגו גם בלאומית? (דאבל פס)

אם אתם חושבים שהקיזוז יחסר ובא לכם לראות מי תצטרף בסיום העונה למכבי חיפה והפועל תל אביב, הליגה הלאומית תצא לדרך בסוף השבוע. הפועל כפר סבא, הפועל רמת גן והפועל רעננה יקוו להשיג את הכרטיס הנכסף, אבל גם הפיקנטיות של הפועל ירושלים, שעלתה מליגה א', תהיה שם איתנו. בדקנו מה עשו המועדונים רגע לפני הקרב הגדול. גם אום אל פאחם, נצרת עילית ובת ים נמצאות כאן. מה הן עשו הקיץ ואיך זה יבוא לידי ביטוי? הכל בפנים.

הפועל כפר סבא
מחזור 1:
מול הפועל ר"ג בבית
הירוקים עדיין מלקקים את הפצעים מאי ההעפלה לליגת העל ומתרגלים לעובדה שישחקו בלאומית. המאמן גיא עזורי אמר: "נגמרה האי הוודאות בנוגע למפעל שבו נהיה. שכחנו מזה ואנחנו מתמודדים עם מה שיש. למרות השאיפות לעלות ליגה, הכפר סבאים נערכו בהתאם להישארות בלאומית מבחינת רכש.

עד כה רכשה כפר סבא את עידו לוי, רובי רגב, מנואל בוסטלר, משה אסולין, שי בירוק, רוביל סרסור ורז כהן. מנגד, גל העזיבה גדול בהרבה וכולל את אבי אבינו, אלירן סיימון, אבו ערער אמיר, בן מלכה, סמי אליקים, לינדר ליאור, חנן פדידה, בוריס קליימן, עידן שום, אונגר דניאל, אסי וסיהון, טאהא לואי, ליאור לוי, יניב מזרחי, מאור פרץ , גאגא צ'קטיאני, עומרי רון ויניב צ'יצאן.

למרות הנטישות הרבות, הירוקים מהשרון צפויים לרוץ חזק בצמרת גם העונה ולקרוא תיגר על מקום בליגת העל.
תחזית: מקומות 1-4.

הפועל ירושלים
מחזור 1: מול מכבי הרצליה בחוץ
העולה החדשה נראית מצוין ביחס לקבוצות בליגה הלאומית, במיוחד אחרי ה-0:4 המשכנע על אשקלון בגביע הטוטו. מי שחושב שמסתפקים שם בעלייה ללאומית, שינחש שוב. יו"ר הפועל י-ם, גיל רז, אמר לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו מאוד אופטימיים ונחושים. לופא קדוש אמר שהוא רוצה שכולם יבינו שקשה לנצח אותנו, וראינו את זה כבר נגד נס ציונה. אני מקווה ומאמין שנעמוד ביעדים שלנו".

הרכש הבולט הוא כמובן עידן טל, שחזר למועדון שבו גדל, אך פרט אליו הצטרפו שני מגנים שמאליים חיים מיצרין (עירוני בת ים) ומאור אוחיון (בית"ר/שמשון ת"א), בקישור הגיע אפי מלכה (מרמורק) והחלוצים שנרכשו הם עידו אליהו (אילת), הבולגרי אנטוניו פאבלוב וגם מוחמד חטארי (קביליו יפו) חתם וימלא את החלל שנוצר בעקבות פציעת מוטי מלכה במחנה האימונים. לופא קדוש עדיין מעוניין לעבות את הקישור ובוחן בימים האחרונים את רפאל מורטו הברזילאי בן ה-23.

כמו שזה נראה כרגע, הפועל ירושלים תצטרף העונה לחבורת הצמרת בליגה הלאומית. אל תופתעו אם במאי יחגגו שם עלייה מחודשת לליגת העל.
תחזית: מקומות 1-4

הפועל אשקלון
מחזור 1:
מול מכבי ב"ש בבית
אם לשפוט לפי גביע הטוטו, המצב של הדרומיים לא מעודד. הפסד 4:0 לעולה החדשה הפועל ירושלים פתח לכחולים את העונה. רק 15 שחקנים נרשמו להתמודדות כשמתוכם שבעה ממחלקת הנוער. אפשר לומר בוודאות שאשקלון לא מוכנה לליגה. המאמן אלי מחפוד הסביר למה החלודה עדיין לא ירדה: "התחלנו להתאמן לפני שלושה שבועות, לא קיימנו מחנה אימונים ועשינו משחק הכנה אחד". 

מספר שחקנים שירדו עם המועדון ללאומית ימשיכו גם העונה, ביניהם אפשר למצוא את אמיה טגה, אושרי גיטה ודרקו לובריץ'. בנוסף, דידי אונגר חזר ובעקבות הסכם ארוך טווח עם בית"ר נס טובורק, הקבוצה תשאיל שחקנים לחוזים ארוכי טווח כמו הקשרים מיכאל מגרלשווילי ואילן רנקביץ'. גם צירופו של עקיבא מגרלשווילי, ששיחק רמת השרון וראשל"צ בעונה שעברה, עומד על הפרק. "נצטרך להדביק את הפער ונקווה שזה לא יפגע בנו, הקבוצה בשלבי התארגנות וההחתמות יגיעו. אנחנו מכוונים למרכז טבלה ומעלה, בשאיפה פלייאוף עליון", הבטיח מחפוד.

גם אם המאמן יצליח להביא את החיזוק המיוחל, היורדת הטרייה לא נראית בשלה להיות מועמדת רצינית לשוב לליגת העל, במיוחד כששאר המועמדות עשו הכנה טובה בהרבה.
תחזית: מקומות 5-8

הפועל רמת גן
מחזור 1:
מול הפועל כפ"ס בחוץ
היורדת הטרייה תנסה לשוב לליגת העל, אבל במועדון מודעים לעובדה שקל זה לא יהיה. "חסרים לנו עוד שני זרים בשביל להשלים את הסגל. אנחנו מתקדמים בצעדים קטנים ויש לנו עוד מה לעשות. בסך הכל אנו מתאמנים חודש, זה ילך וישתפר ואני מאמין שיהיה בסדר", התייחס המאמן פרדי דוד להכנות לעונה החדשה.

האדומים ימשיכו להישען על השלד של השחקנים מהעונה הקודמת, כמו קרלוס צ'אקנה, טל חן, איתי ארקין, עומר בוקסנבאום, הקפטן תמיר בן עמי ואלי לוי. בגזרת הרכש הגיעו המגנים הימניים עידן בלסטרה (נצרת עילית) ויוגב בן סימון (הכח עמידר רמת גן), הבלם עוז יפרח (מכבי הרצליה), המגן השמאלי אורי אברהם (הפועל הרצליה), הקשרים אופיר חמו (עירוני ק"ש), עומר פרץ (מכבי נתניה), טל מאיר (בני לוד), החלוץ הארגנטיני אדריאן פרננדס (בורגאס, בולגריה) וליאור אסולין. החלוץ בן ה-30  שהיה בשנתיים האחרונות בבאר שבע, ינסה לעזור לרמת גן לשוב לליגת העל.

מי שעזבו הם צמד הבולגרים אלין טופוזאקוב ודמיטאר טלקיסקי, ג'ונתן אסוס, דן רומן, יקיר שינה (בני לוד), עודד אלקיים (בני סכנין), ציון צמח (מכבי פ"ת) והחלוץ אובודו אוקוצ'ה.

שנה לא פשוטה עברה על הפועל ר"ג אשתקד, אבל הקיץ הזה היה טוב עבור המועדון. יש שם השקעה וככל הנראה שגם היא תיאבק על מקומה בצמרת.
תחזית: מקומות 1-4

מכבי אום אל פאחם
מחזור 1: מול בני לוד בבית
על פניו מדובר במועדון לא מוכר כל כך, אבל אום אל פאחם מועמדת להיות הסוס השחור של הליגה. החלוץ אובדה זבידאת (בני סכנין) ושני הקשרים הצעירים נתנאל גולדמן ויובל שאווט (הפועל עפולה) חתמו, אבל זו הייתה רק המנה הראשונה.

השוער הוותיק מאיר כהן, הקשר קובי חסן, החלוץ איברהים בסיט ואיסלאם כענאן יעמדו גם הם העונה לרשות המאמן אבי סבג, שאמר: "יש לנו סגל עמוק ומגוון עם מקומיים, ותיקים וצעירים. אנחנו מכוונים לפלייאוף העליון".

מאיר כהן, שראה דבר או שניים בכדורגל, הוסיף: "יש לנו אצטדיון ביתי וקהל שאין גם בהרבה קבוצות בליגת העל, מדובר בכ-4000 צופים שמגיעים למשחקים שלנו. אני בטוח שנרוץ טוב ונפתיע המון קבוצות אבל בליגה הזו הכול יכול להיות". 

לא יהיה קל מול אום אל פאחם. עושה רושם שהגדולות יתקשו מולה מאוד ולא בטוח שייצאו עם נקודות ממשחקי החוץ. יחד עם זאת, המועדון לא ייאבק על מקום בליגת העל.                       
תחזית: מקומות 5-8

הפועל רעננה
מחזור 1: מול אחי נצרת בבית
אחרי שפספסה ברגע האחרון את הכרטיס לליגת העל, האדומים של אייל לחמן מקווים שבעונה הקרובה יגיעו לפלייאוף העליון ומשם, אולי, יוכלו לעשות צעד אחד למעלה ולהשלים את המשימה. הקבוצה שירדה ללאומית בסיום עונת 2009/2010 הייתה עד היום רק פעם אחת בליגה הבכירה.

הסגל התחזק בעיקר בהתקפה, כאשר שלומי אביסדריס הושאל מקרית שמונה ובימים הקרובים אמור להגיע חלוץ הונגרי בשם פיטר תות. לחמן הביא לקישור את שלומי לזמי מצור שלם מליגה א'. מי שבולט ברשימת העזיבות הוא החלוץ המצוין רז כהן, אך יחד איתו נטשו גם אריק ניארקו, גבריאל לימה ועומרי עטיה. המאמן אמר לאתר ערוץ הספורט: "אנחנו מרוצים מאוד מהדרך שלנו. המטרה היא להתחזק מעט על מנת להציב לעצמנו מטרות גבוהות".

רעננה כבר הוכיחה שאסור לזלזל בה. בעונה שעברה חלוצי הלאומית עבדו קשה מאוד מול ניל אברבנל ועשה רושם שהמועדון מהשרון יצליח לשוב לליגת העל אחרי שנה של היעדרות. למרות הכל, עזיבה של מספר שחקני מפתח עלולה לדחות את פתיחת השמפניות גם הפעם.
תחזית: מקום 5-8

עירוני בת ים
מחזור 1:
מול הפועל הרצליה בבית
עוד אחת מהקבוצות ששינתה את עורה בפגרה. רק ארבעה שחקנים נשארו מהסגל אשתקד והשלד החדש יושלם רק בימים הקרובים. במועדון מחפשים זר נוסף בעמדת החלוץ. המאמן איתי מרדכי התייחס למטרות ודיבר על פרויקט ממושך: "בנינו הקיץ מהיסודות, נקווה שהקבוצה תרוץ טוב. אנחנו לא מכוונים לשנה הקרובה אלא לטווח ארוך. בחרנו שחקנים צעירים ומוכשרים שבתקווה, נהווה עבורם את הפריצה והם יצעידו אותנו למטרות שלנו, אנחנו צנועים ורוצים אמצע טבלה".

עם כל הסימפטיה, לבת ים לא יהיו השנה חיים קלים. בזמן שהחבורה של מרדכי ממציאה את עצמה מחדש, יתר המועדונים מחזיקים בסגל מגובש או מוכשר יותר. ככל הנראה שנראה אותה בפלייאוף התחתון. ירידה לליגה א'? הכל אפשרי.
תחזית: מקומות 12-16

נצרת עילית
מחזור 1:
הכח עמידר ר"ג בחוץ
הקבוצה שהצליחה לשרוד בלאומית בדקה ה-90 של המחזור האחרון, תמשיך להתבסס על צעירים ושחקני בית, כאשר שיטת העבודה על פי יו"ר המועדון, גיל בראם, היא לפתח את הדור החדש ולפזר אותו בליגת העל.

גם לאחר עונה פחות טובה, נצרת עילית הצליחה לייצא שני שחקנים לליגה הבכירה: ירדן כהן הושאל למכבי נתניה ומוטי מלכה עושה חייל בהפועל באר שבע. המאמן אהוד בן שושן ימשיך לעמוד על הקווים גם השנה ובקיץ הוא צירף את עומרי אלמקייס ששב מהשאלה (הפועל עכו), אחמד איאד (עירוני רמה"ש), יניב דרעי (אסי גלבוע) וניר כהן (ג'ת אלעלי). הקשר הליברי בן מרטין יישאר לעוד עונה ואליו יצטרפו ויטלי סיה (בלם) ופטריק דיקסון (חלוץ) שישלימו את רשימת הזרים.

בראם לא הכחיש את שהמטרה העיקרית היא לא לרדת לליגה א', אך הדגיש כי ישמח לשנה שקטה: "המשימה היא להישאר בליגה. אך השאיפה שלנו היא להגיע לאמצע הטבלה". בכל אופן, קל זה לא הולך להיות לצפוניים.
תחזית: מקומות 12-16

תאריך:  18/08/2011   |   עודכן:  18/08/2011
אבישי תורג'מן
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות

"זאת ממש לא היכולת שלנו. שיחקנו מחצית ראשונה רעה מאוד, אבל ניקח בסופו של דבר מהמשחק רק את התוצאה שהיא שבירה", הבהיר בראיון תכנית הספורט של 103FM אליניב ברדה, שכבש עבור גנק את שער החוץ החשוב ב-2:1 למכבי חיפה בפלייאוף מוקדמות ליגת האלופות. "קבוצה שרוצה להיות בליגת האלופות צריכה לנצח בבית. אם לא נעשה את זה, לא מגיע לנו אלא לחיפה".


נשיא המדינה שמעון פרס אמר (יום ה', 18.8.11) כי הוא סמוך ובטוח שצה"ל יגיע אל המעורבים בפיגוע המשולב סמוך לאילת ויביא אותם על עונשם.
18/08/2011  |  איציק וולף  |   חדשות
בשעות הערב (יום ה', 18.8.11) הותרו לפרסום שמותיהם של שניים מן ההרוגים בפיגוע המשולב שאירע באזור אילת.
18/08/2011  |  איציק וולף  |   חדשות
עירייה רשאית לגבות אגרת שילוט מאוטובוסים הנוסעים בתחומה ועוברים גם לערים אחרות. כך קובע (ה', 18.8.11) בית המשפט העליון.
18/08/2011  |  איתמר לוין  |   חדשות
נכה הפורס מענק פרישה למשך מספר שנים ייהנה מדי שנה מפטור ממס עד לתקרת ההכנסה המגיעה לו בגין נכותו. כך קובע (ה', 18.8.11) בית המשפט העליון.
18/08/2011  |  איתמר לוין  |   חדשות
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
איתמר לוין
איתמר לוין
שופט המעצרים בנימין הירשל-דורון מפגין בקיאות רבה - לעיתים יותר מנציגי המשטרה - ושם לב לכל מילה הנאמרת באולמו    אירוע חריג ופסול מתרחש באולם בכיכובה של נציגת השב"ס
דן מרגלית
דן מרגלית
אם נתניהו אינו כשיר מה זה אומר? שאילו היה צעיר במצבו האישיותי עתה היו דוחים את גיוסו לצה"ל? מונעים את קבלתו ליחידת אבטחה של השב"כ?
רון בריימן
רון בריימן
התקשורת הישראלית, ואפילו זו הרואה את עצמה כ"ממלכתית", חוטאת ב"עכשיוויזם" מסוכן ובעידוד הפיכת עסקת החטופים לכניעה ללא תנאי
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il