בנובמבר לפני שנה ערך מחירון יד2 מסיבת עיתונאים גרנדיוזית, לרגל הוצאה לאור של גרסה מודפסת של המחירון. אותה מסיבת עיתונאים אף כללה הנחתה של מכונית מלאה במחירונים ממסוק. עכשיו, אחרי שנה אחת של פעילות, המחירון המודפס מפסיק לצאת לאור.
בחברה טוענים שהסיבה להפסקת ההפצה היא השימוש הגובר בסמארטפונים, שמייתר את ההדפסה של חוברת, שתשמש כמהדורה ניידת של המחירון. אך נראה כי יש לכך סיבה נוספת - המחירון המודפס לא הצליח להפוך את נתוני יד2 לתקפים יותר בשוק המשומשות. המחירון נמכר בעבור שני שקלים, שהיו תרומה לעמותת אור ירוק, וכנראה שלא נועד להרוויח, אך יד2 קיוותה להשיג בזכותו מעמד רציני יותר, ולעודד קונים ומוכרים לעבוד לפי המחירון שלה. בפועל, כל חברות הביטוח והבנקים (להוציא
מזרחי טפחות), משתמשים במחירון לוי יצחק הוותיק, עליו מבוסס מאגר הנתונים שלהם, והמחירון המודפס לא שינה זאת.
ביד2 אומרים כי אחת הבעיות היא שיטת קטלוג שונה של המכוניות בין המחירונים, ומציעים כי במשרד התחבורה יכינו שיטה אחידה לסימון דגמים וגרסאות של מכוניות. ל-TheMarker נודע כי בכירים ביד2 נפגשו באחרונה עם ועדת זליכה, שבוחנת, בין היתר, את השפעתם של המחירונים על התחרות בשוק הרכב.
עם זאת, מנכ"ל יד2 יבין גיל-מור ציין כי הם הופתעו מההטמעה המהירה של המחירון האינטרנטי בשוק ובעיקר בשימוש במחירון באמצעות הטלפונים החכמים. "על-פי הנתונים שלנו, יש גידול של כ-200 אלף ביקורים בחודש בצריכת המחירון דרך סמארטפונים ויש לנו כבר למעלה מ-100 אלף הורדות לאפליקציות שלו. 25% מהגלישה במחירון מתבצעת כיום באמצעות הסלולר, ואנו צופים שתוך שנה הנתון יגדל לכ-50%. כעת אנו רואים כי השוק הסתגל לשימוש בסלולרי בצורה מהירה מאוד. אם בעבר במכוני הבדיקה נעשה שימוש במחירון מודפס, הרי שכיום כל צד מוציא את הטלפון הנייד ובודק את המחיר העדכני ביותר של הרכב".