סיטונאית השכר סאן דור הולידייס, ורכבת ישראל, משתפות פעולה במבצע קידום מכירות.
בסוף השבוע הועלו בכל תחנות רכבת ישראל ברחבי הארץ, למשך 4 שבועות, שלטי פרסום של סאן דור. בסך הכל הוצבו 200 שלטים בגודל חצי גיליון ו-15 שלטי ענק המתנשאים לגובה 4 מטרים. כך מוסר דובר חברת סאן דור נתיבי אוויר בינלאומיים, איתן לוינשטיין. החברה שמקבוצת אל-על, מתמחה בהפעלת טיסות שכר ליעדי נופש ברחבי העולם.
סאן דור הולידייס גם תעניק 56 כרטיסי טיסה לאירופה, אשר יחולקו לאנשים שיתקשרו לטלמסר ויענו נכונה על שאלות שונות בתחום הרכבת, טיסות שכר, סאן דור, יעדי תיירות באירופה וכדומה.
מהכרטיסים ייהנו אלה שיענו נכונה על כל השאלות ובמהירות הגדולה ביותר.
לדברי מנכ"ל חברת סאן דור, ארנון אשרוב, שיתוף הפעולה מהווה אמצעי נוסף בפעילות החברה לחיזוק המותג. "בשת"פ הנוכחי אנו עשויים להיחשף במהלך 4 שבועות בפני כ 1.8 מיליון הנוסעים ברכבת ישראל", אמר אשרוב.
סמנכ"ל השיווק של רכבת ישראל, אבי חפץ, ציין כי זאת הפעם הראשונה שמתקיים שיתוף פעולה בין גורמים בתחבורה הציבורית היבשתית לתחבורה ציבורית תעופתית שללא ספק יתרום לחיזוק שני הגורמים.
שיתוף הפעולה יתפרסם במודעות בעיתונות, בעיתון רכבת ישראל המופץ בקרב הנוסעים - בעריכת יובל סיגלר, ובאתר האינטרנט של רכבת ישראל.