בנק דיסקונט משיק מסע פרסומי חדש לגיוס לקוחות חדשים. הקמפיין, המשך למסע שהתחיל בשנה שעברה, ייפתח ביום חמישי, 28 באוגוסט.
המסע הזה הוא חלק מהאסטרטגיה של הבנק להתמקד בבנקאות קמעונאית ולהוביל בתחום. לשם כך מייחד הבנק תנאים משופרים ללקוחות פרטיים חדשים ומציע להם מגוון הטבות, הנחות ופטורים במסגרת שנת היכרות עם הבנק.
גם בקמפיין הנוכחי מוביל המסר הוא מודי בר-און, המתאפיין בחום, אנושיות ולבביות בלתי אמצעיים. המסרים מועברים באמצעות אנקדוטות מההיסטוריה (כמו חציית ים סוף, הסוס הטרויאני בסרטוני הטלוויזיה, החיפושיות והמונדיאל בתשדירי הרדיו).
השילוב של תנאי שנת היכרות, השירות האישי והאנושי, ומסע הפרסום הקודם, הביא לגיוס של יותר מ-60 אלף לקוחות פרטיים חדשים עד עתה. בדיסקונט סבורים, על כן, כי היעד של גיוס 100 אלף לקוחות פרטיים חדשים עד סוף השנה הוא ריאלי, במיוחד לאור שביעות הרצון הרבה של הלקוחות החדשים שכבר הצטרפו והתנאים הבנקאיים המיוחדים.
עם התנאים הנ"ל נמנים: מסגרת אשראי מוגדלת - עד פי 3 מגובה המשכורת בריבית יורדת ככל שמסגרת האשראי מנוצלת יותר; פטור מדמי ניהול חשבון קבועים; ריבית על יתרת זכות בעו"ש כבר מהשקל הראשון; הלוואות למטרות שונות (רכב חדש או משומש, סגירת מינוס בבנק אחר, או כל מטרה) בסכום של עד 50 אלף ש"ח בריביות מועדפות; הנחות משמעותיות בפעילות בני"ע, במט"ח והצעות מיוחדות בפיקדונות שקליים; גם בתחומי המשכנתאות, ביטוחי בריאות, בנקאות ישירה וכרטיסי אשראי נכללות הצעות אטרקטיביות.
עלות הקמפיין, הכולל שני סרטוני פרסומת (ערוץ 2 וערוץ 10), תשדירי רדיו, מודעות בעיתונות הכתובה ובאינטרנט: כמיליון וחצי דולר. משרד הפרסום: יהושע TBWA.