כ-10,000 מכוניות נמסרו בחודש אוגוסט החולף, נתון מעודד שהביא את סך המכירות עד כה השנה, לכ-80,000 מכוניות חדשות. בתקופה המקבילה אשתקד הגיע שוק הרכב לכ-90 אלף מכוניות, ולפיכך השפל של תקופת מלחמת המפרץ ניסגר בהדרגה. כך עולה מנתוני איגוד יבואני הרכב, המתפרסמים היום (ב', 1.9.03).
בראש טבלת המסירות ניצבת כרגיל חברת דלק מוטורס, שמסרה 1,251 מכוניות מזדה מרביתן מסידרה 3 העתידה להיות מוחלפת בקרוב, ועוד 705 מכוניות מתוצרת פורד, מרביתן מדגם פוקוס מרובעת הדלתות. החברה מחזיקה עתה בפלח בן קרוב ל-25% מכלל שוק הרכב הישראלי.
דני שביט, מנכ"ל חטיבת יונדאי מכר 1,154 מכוניות, ובכך הזניק את כל סוכנות כלמוביל למקום הנשי בטבלת המסירות, כאשר מיצובישי מוסרת רק 229 מכוניות, נתון נמוך מאוד המודגש על רקע העובדה כי מרצדס היוקרתית מכרה לא פחות מ-120 מכוניות עוד 10 סמרט זערוריות.
במקום השלישי ניצבת טויוטה עם 1,408 מכוניות שנמכרו מרביתן לציי רכב שונים, ואילו לובינסקי רושמת הישג נכבד מבחינתה - מקום רביעי עם 1,204 מכוניות, הנחלקות דומה בין סיטרואן לפיז'ו.
כל מותגי צ'מפיון הגיעו רק מקום החמישי (890 יחידות), כאשר מותג פולקסווגן מוביל (456), ואחריו סקודה (242) וסיאט (123).
קרסו מסרו 863 מכוניות, מתוצרת רנו (658) וניסאן (205). כל תוצרי GM הגיעו רק למקום השביעי, מרביתן ככל הנראה של שברולט המתחדשת. מאיר סמרה 696 מכוניות, מרביתן הונדה (674), וחלקן וולוו - 46 ויגואר - 3.
סמל"ת האוטומטית למחצה מכרה 326 פיאטים ועוד 165 קיא, מכשירי תנועה מסרה 450 מכוניות, מרביתן מתוצרת סוזוקי ותודות למאמצי השיווק של המנכ"ל דן אבירי, ואילו ב.מ.וו מסרה 45 מכוניות, שכאחריה טלקאר - 123 וסוגרת את הטבלה חברת המזרח, עם 21 מכוניות מתוצרת רובר, האחת יותר יפה מקודמתה.