חברות הכבלים ומיקרוסופט ישראל חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח. במסגרת ההסכם, יוצעו ללקוחות הכבלים חבילות שירות מורחבות הכוללות טכנולוגיות ושירותים מתקדמים של מיקרוסופט, שיאפשרו להפיק ערך מוסף גדול יותר מהשימוש במחשב ומיתרונות הגלישה באינטרנט המהיר של הכבלים.
בשלב הראשון, תוצע ללקוחות שיצטרפו לשירות האינטרנט המהיר בכבלים, חבילה הכוללת את מערכת ההפעלה החדישה ביותר מבית מיקרוסופטWindows XP: וכן מצלמת אינטרנט, אוזניה ומיקרופון, תמורת 4.90 ש"ח בלבד לחודש, למשך שנתיים. לקוחות קיימים הגולשים באינטרנט המהיר של חברות הכבלים, ייהנו אף הם מהטבה זו.
בהמשך, מתוכננות חבילות והטבות נוספות ללקוחות לרבות: הקמת ערוץ הדרכה מיוחד ללימודי הפעלת מחשב, שירותי תמיכה ומבצעים נוספים למנויים.
אריה סקופ, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל: "זהו שיתוף הפעולה הגדול ביותר של מיקרוסופט ישראל עבור לקוחות ביתיים, והוא תולדה של התלכדות עולם הטלוויזיה בכבלים עם עולם המיחשוב והאינטרנט.
עם האצת תהליך ההתחברות לאינטרנט המהיר, נוכל להציע במשותף לכל בית בישראל את הטכנולוגיות החדישות ביותר של מיקרוסופט בעלות חודשית סמלית. הם יאפשרו שיפור בחוויית המשתמש ובמיומנויות השימוש במחשב, והפקת ערך לימודי ובידורי גבוה יותר מהגלישה בפס הרחב".
רם בלינקוב, המנכ"ל המיועד של חברת הכבלים הממוזגת: "בימים אלה, חצינו את קו ה-150,000 לקוחות באינטרנט המהיר בכבלים, וכיום אנו אוחזים ב-33% משוק האינטרנט המהיר רחב הפס בישראל. אנו מאמינים ששיתוף פעולה אסטרטגי זה מעניק ערך נוסף ללקוחותינו. אנו רואים בשילוב זה, בין טכנולוגית האינטרנט המהיר בכבלים - הטכנולוגיה המובילה בארה"ב - ובין חברת התוכנה המובילה בעולם, הרכב מנצח בשוק הפס הרחב בישראל".
מבצע זה ימשך עד 15 באוקטובר 2003 והוא יגובה בקמפיין בערוצי המדיה השונים. הקמפיין מבית היוצר של שלמור אבנון עמיחי R&Y, מציג את ההסכם תחת המסר "ההסכם שירגש כל גולש". ההשקעה בקמפיין תעמוד על 2.5 מיליון ש"ח.
הסרט מציג באופן הומוריסטי מעמד חתימת הסכם בבית הלבן, וקבוצת גולשי גלים המתרגשים עד דמעות מגודל מעמד ההסכם.