כשברקע הקיצוצים הצפויים בתקציבי משרדי הממשלה השונים, נפגש שר האוצר
יובל שטייניץ עם יושב-ראש נת"ע (נתיבי תחבורה עירוניים),
מיכאל רצון, והביע תמיכה בלתי מסויגת בפרויקט הרכבת הקלה ובאנשים המובילים אותו. שטייניץ אמר לרצון כי הוא רואה בפרויקט הרכבת הקלה בגוש-דן פרויקט לאומי שיש להמשיך ולקדמו, והבטיח סיוע בהוצאתו לפועל, כפי שהחליטה הממשלה לפני פחות משנתיים.
"פרויקט הרכבת הקלה בגוש-דן הוא פרויקט ראשוני, ייחודי ובעל חשיבות לאומית ממדרגה ראשונה ולכן אעשה את הכל כדי לסייע במימושו", אמר.
יו"ר נת"ע מיכאל רצון אמר בפגישה כי התוכנית לביצוע עומדת ביעדיה, על-פי תוכנית העבודה, לוח הזמנים והתקציב. שטייניץ נענה להזמנה והבטיח כי בקרוב יגיע לבקר באתרי העבודות, כדי לעקוב מקרוב אחר התקדמות הפרויקט. מדובר בשלושת פירי השילוח, בהן תחל בשנה הבאה עבודת כריית המנהרות לקו האדום, מפתח תקוה לבת ים ובהמשך גם לראשון לציון. אתרי העבודות הם באם המושבות בפתח תקוה, ובגלי גיל והרצל בתל אביב, שם יחלו לכרות את מנהרות הקו האדום בעזרת מכונת TBM.
כמו-כן הבטיח שר האוצר ליו"ר נת"ע, כי צוותים של המשרד בראשות המנכ"ל דורון כהן והחשכ"לית, מיכל עבדי בויאנג'ו, ייפגשו לישיבות עבודה משותפות עם ראשי נת"ע, כדי לסלק חסמים שעלולים לעכב את הפרויקט, ולנסות לקדם אותו, כך שהקו האדום יחל בנסיעה בתוך חמש שנים, כפי שתוכנן והוחלט על-ידי הממשלה. רצון: "אני מקווה שמעתה ייפסקו כל הניסיונות של גורמים שונים לעכב את הפרויקט ונוכל לקדמו כפי שהתחייבנו בפני הממשלה".
בשבוע שעבר פגש רצון את נשיא בורסת היהלומים, יאיר סהר. בפגישה, בה נכחה צמרת הבורסה, סוכם כי התחנה הסמוכה לבורסה תיקרא 'תחנת בורסת היהלומים'. באזור זה ישנם למעלה מאלף משרדים. הוא מעסיק אלפי עובדים מדי יום, ומהווה מרכז עסקים ומסחר ארצי.