|
טיביליסי, גאורגיה. נחשפת בפני הישראלים [צילום: דמיטרי גרסימוב]
|
|
|
|
|
גאורגיה מחזרת אחר התייר הישראלי ויוצאת בקמפיין פרסום רחב-היקף בישראל שיימשך עד סוף השנה הנוכחית, שנת 2012.
הקמפיין יכלול פרסום בערוצי הטלוויזיה המסחריים, באתרי אינטרנט מרכזיים, בעיתונות הכתובה ושילוט חוצות מאסיבי. פעילות המיתוג והחשיפה של גאורגיה בישראל תנוהל על-ידי משרד "ספוט תקשורת ואסטרטגיה" בבעלותם של און לוי, ליאור רוטברט וגלעד היימן.
השאיפה: להגיע להיקף הנוסעים ליוון ולטורקיה
תחת הסלוגן "גאורגיה - לרגעים היפים ביותר של חייך", יחשוף הקמפיין בפני הקהל הישראלי את האטרקציות התיירותיות הרחבות שמציעה גאורגיה. בשנים האחרונות הפכה גאורגיה לשם החם בעולם התיירות הבינלאומי ותפסה את מקומה כיעד תיירותי מתחזק בעיני התייר הישראלי. אך למרות האטרקטיביות של גאורגיה ואתרי התיירות הייחודיים שבה, היקף הנוסעים למדינה עדיין אינו משתווה לנתונים המקבילים ביעדי הנופש הבולטים של התייר הישראלי - כמו יוון וטורקיה, ולכן החליט משרד התיירות הגאורגי לכוון משאבים ליצירת קמפיין חשיפה נרחב של גאורגיה בישראל.
מאיה סידשמונידז'ה, ראש לשכת התיירות הלאומית של גאורגיה: "יצרנו מגוון של מוצרים תיירותיים, בתחומי עניין שונים, דוגמת קולינריה ויין, טיולים אתגריים, תרבות, כמו גם תיירות חורף וקיץ, מוצרים אשר אנו מאמינים שיתנו מענה לתחומי העניין השונים של המטיילים הישראלים. מדינתנו מקדמת בברכה את התיירים הישראלים שיבואו לגאורגיה כדי לחוות בה את הרגעים המרתקים ביותר של חייהם ואני מאמינה כי הקמפיין הפרסומי יסייע עוד יותר בקידום העניין ההולך וגובר של האוכלוסיה בישראל בגאורגיה, ביופייה, באנשיה ובתרבותה".