טרה ממשיכה את ההצלחה ומחזקת את מותג היוגורטים שלה יוגורטרה.
במהלך ששת החודשים האחרונים הכפילה טרה את נתח השוק שלה בקטגוריית היוגורט עם הפרי והגיעה לנתח שוק של 9.5%. טרה צופה להגיע לנתח שוק של 15% בקטגוריית היוגורט עם הפרי תוך 12 חודשים.
מחלבת טרה, מרחיבה בימים אלה את סדרת מוצרי יוגורטרה ומשיקה שני טעמי דיאט 0% שומן נוספים. יוגורטרה דיאט 0% שומן עם פירות יער ויוגורטרה דיאט 0% שומן עם דובדבן וחמוציות.
השקת המוצרים הנוספים בסדרה מהווה שלב נוסף בהרחבת פעילותה של טרה בתחום היוגורט עם הפרי ומיצוב משפחת יוגורטרה בקו החזית של מוצריה.
לדברי דני פלד, סמנכ"ל השיווק של טרה: "הרחבת סדרת יוגורטרה עם פרי היא חלק ממהלך אסטרטגי של טרה לביסוס מעמדה בקטגוריית היוגורטים, תוך שילוב טכנולוגיה מתקדמת וחדשנות. אנו רואים ביוגורטרה (דיאט ולא דיאט) משפחה חשובה ורחבה של מוצרים אסטרטגיים, כאשר הטכנולוגיה העומדת לרשותנו מאפשרת לנו לפתח מוצרי דיאט שטעמם כמעט ואינו שונה מטעמם של מוצרים מקבילים שאינם מוצרי דיאט".
במהלך השנה ביצעה טרה מספר מהלכים למיתוג ומיצוב יוגורטרה עם פרי 0% שומן בהשקעה הנאמדת בכ-150,000 דולר. המחלבה ערכה שינוי עיצובי ומיצובי לסדרה, הוסיפה טעמים חדשים, שדרגה את הטעמים הקיימים (תות, אננס, אפרסק) ויזמה שיתוף פעולה עם האגודה הישראלית לסוכרת, מה שאיפשר שימת האייקון של האגודה על מוצרי יוגורט הדיאט של טרה.
על-פי דוח נילסן אוגוסט 2004, שוק היוגורטים עם הפרי מגלגל 200,000,000 ש"י בשנה. במהלך ששת החודשים האחרונים הכפילה טרה את נתח השוק שלה בקטגוריה זו והגיעה לנתח של 9.5%. בכוונת החברה להמשיך ולחזק את מעמדה בקטגוריית היוגורט עם הפרי ולהגיע לנתח שוק של 15% אחוזים תוך 12 חודשים.
אודות מחלבת טרה
מחלבת טרה הינה יצרנית מוצרי החלב הפרטית המובילה בישראל והשנייה בגודלה בארץ בעיבוד חלב. החברה שולטת על כ-12%-14% משוק החלב. החברה משלבת טכנולוגיה ייחודית עם איכות יוצאת דופן בייצור מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות ומעדנים. החברה מעסיקה כ-600 עובדים וכ- 80 מחלקים עצמאיים.