|
טונה לימונים [צילום: פלאש 90]
|
|
|
|
|
גבי שריקי, מנהל תחום ביטוח חיים בחברת הביטוח הפניקס, קנה לפני מספר ימים כ-8,000 לימונים, במשקל טונה. זו היתה בעצם עסקה בתוך המשפחה, כי המוכרת היתה החברה-הבת מהדרין, בעלת פרדסים. הפניקס שילמה בעד הלימונים 3,000 שקל, כלומר 3 שקלים לקילו, מחיר סיטונאי סביר כיום.
לשם מה זקוקים הפניקס ושריקי ללימונים? הם הציגו הבוקר (ב', 11.2.13) תוכנית ביטוח חיים חדשה, תחת הסיסמה "החמוץ הופך למתוק". הלימונים הם ההדגמה. בכניסה לבניין "הבימה" בתל אביב, שבו כינסה החברה מאות סוכנים, הוצבו הלימונים בסלים, בשורות שורות, ומסביב לכל עציץ או צמח שבבניין.
ברגעים אלו מתלבטים ראשי החברה בשאלה, מה לעשות באלפי הלימונים. אמנם, כל סוכן הוזמן לקחת הביתה כמה לימונים, אבל מה עושים בשאר? הרעיון המתגבש הוא לתרום אותם לצדקה או לבתי תבשיל.