|   15:07:40
מועדון VIP
להצטרפות הקלק כאן
בימה חופשית ב-News1
בעלי מקצועות חופשיים מוזמנים להעביר אלינו לפרסום מאמרים, מידע בעל ערך חדשותי, חוות דעת מקצועיות בתחומים משפט, כלכלה, שוק ההון, ממשל, תקשורת ועוד, וכן כתבי טענות בהליכים בבית המשפט.
דוא"ל: vip@news1.co.il
כתבות מקודמות
קבוצת ירדן
פלמינגו ספא: יום כיף זוגי בלתי נשכח בחיפה
חברת סאו-רארש
המדריך המלא לבחירת מדרסים אורתופדיים: איך לבחור נכון ולמה זה חשוב?

משרדי הממשלה חגגו את חילופי המשמרות

חברי הממשלה השנייה של נתניהו בירכו את מחליפיהם בממשלתו השלישית בסדרה של טקסים ב-11 משרדי ממשלה
19/03/2013  |   עופר וולפסון   |   חדשות   |   ממשלה 33   |   תגובות
מאת: עופר וולפסון  |    |  תגובות    ממשלה 33
טקס חילופי השרים במשרד הביטחון [צילום: פלאש 90]

אושר פורמלית מינוי סגני השרים
שרת המשפטים ציפי לבני הודיעה, מטעם הממשלה, על החלטתה לאשר את מינוי סגני השרים הבאים:

  • חבר הכנסת אלי בן דהן, לתפקיד סגן שר במשרד לשירותי דת;
  • חבר הכנסת דני דנון, לתפקיד סגן שר במשרד הביטחון;
  • חברת הכנסת ציפי חוטובלי, לתפקיד סגנית שר במשרד התחבורה, התשתיות הלאומיות והבטיחות בדרכים;
  • חבר הכנסת מיקי לוי, לתפקיד סגן שר במשרד האוצר;
  • חברת הכנסת פאינה קירשנבאום, לתפקיד סגנית שר במשרד הפנים.

יום לאחר שהושבעו לתפקיד, השרים הנכנסים של ממשלת ישראל ה-33 חגגו (יום ג', 19.3.13) בסדרה של טקסי חילופי משמרות במשרדיהם.

הטקס הראשון התקיים במשרד הביטחון בתל האביב, שבו השר הנכנס משה יעלון החליף את אהוד ברק.

"הבוקר אני מרגיש תחושה של יראת כבוד", אמר יעלון בטקס. בהתרפקות על ההקלה שחש עם סיום תפקידו כרמטכ"ל, הוא הוסיף כי הוא מודע לחלוטין ל"עול הכבד" שתפקידו החדש כרוך בו.

ברק שיבח את יעלון ואמר כי הוא "אדם שיודע היכן הוא עומד, בין אם במדים או מחוצה להם... הוא אומר את מה שהוא חושב ועושה את מה שהוא אומר".

השר היוצא אמר שיעלון יורש משרד "טוב, נאמן ומקצועי", והזהיר את יורשו כי "עבודה עצומה נדרשת כדי לגבש ולחזק את ביטחונה של מדינת ישראל".

גם יעלון מצידו בירך את ברק על הישגיו כשר ביטחון בשש השנים האחרונות.


"להיות שר אוצר זה
קשה במיוחד לאנשים טובים"
שטייניץ ולפיד במשרד האוצר [צילום: משרד האוצר]

בטקס שנערך במשרד האוצר, אמר השר הנכנס יאיר לפיד כי "להיות שר אוצר זה קשה במיוחד לאנשים טובים. הדבר המרשים, יובל, זה שגם המתנגדים שלך יודעים שאתה אדם טוב ואכפתי. בשם מדינת ישראל אני מודה לך".

שטייניץ, שסיכם את הקדנציה שלו, אמר כי הגיע לתפקיד בתקופה של משבר עולמי קשה ביותר שהחל לתת את אותותיו גם במשק הישראלי. "הגעתי בתקופה של מהומת אלוהים ואני מסיים בתחושה של סיפוק. לפני הכל ומעל הכל, המטרה שהצבתי היא צמיחה גבוהה ואבטלה נמוכה. זה שם המשחק, על זה נבחנים כל שרי האוצר בעולם. אני עוזב בתחושת סיפוק כי את מטרותיי העיקריות השגתי. אבטלה זה בני אדם. אבטלה זה לא מאקרו, זה נוגע במאות אלפי אנשים ובני משפחותיהם. כיום אנו נמצאים בשיעור האבטלה הנמוך ביותר מזה עשרות שנים. יאיר, עובדי האוצר הם סיירת המטכ"ל של השירות הציבורי. אתה תראה שמה שרואים משם זה לא מה שרואים מכאן, וההפך. אני מעביר לך את הכלכלה במצב טוב מזה שקיבלתי אותה. עכשיו ה-50 טון עברו לכתפיים שלך".

סגן שר האוצר הנכנס, מיקי לוי, אמר כי התמודד עם משימות מורכבות בעבר וכי ברור לו שגם כעת הדבר יהיה לא פשוט. "לא אחת היו לי חיכוכים ונושאים במחלוקת עם האוצר והתרשמתי ממקצועיותם", אמר.

סגן השר היוצא, יצחק כהן, ציין: "קשה עלי הפרידה. אני שמח שבמדינת ישראל יש זכות לבחור, אך גם זכות לטעות. כבוד השר הנכנס, יש לך פה שומרי סף מקצועיים ומסורים".

מנכ"ל משרד האוצר, דורון כהן, אמר כי השר שטייניץ הצליח בתקופה סוערת לנווט את הספינה ולהביא לצמיחה. הוא פנה ליאיר לפיד ואמר: "אתה מקבל את המשרד המקצועי ביותר בממשלה. אנשים מצוינים. אתה נכנס לתפקיד הלוביסט של שאר האנשים שכל הסקטורים רוצים את כספם. כשנותנים, תזכור, זה מכיסם של שאר האנשים".

שטייניץ, כאמור, נשאר בממשלה, ועבורו הורכב תיק היחסים הבינלאומיים החדש, מעין שילוב של תיקי האסטרטגיה והמודיעין.

"מי שעמד בראשות השב״כ יודע עד כמה הביטחון תלוי במדע"

בטקס שנערך במשרד המדע והטכנולוגיה, בו נכחו כל אנשי המשרד, סקר השר היוצא, דניאל הרשקוביץ, את הישגי המשרד והודה לעובדיו. לדבריו ״ההון האנושי שמצעיד את ישראל בקדמת הטכנולוגיה והמדע״.

השר הנכנס, יעקב פרי, הודה לשר היוצא, למנכ"ל ולעובדי המשרד ואמר כי ימשיך להוביל את המשרד ששמו והישגיו יצאו בכל פורום אפשרי ״אדאג ואפעל לכך שסוגיות של חדשנות, חלל, מדע וטכנולוגיה ימשיכו להיות בקדמת הישגיה של מדינת ישראל״.

השר פרי הוסיף כי "יש בי התלהבות ורצון עז להמשיך את המפעל האדיר שיצר המשרד. החלל והסייבר הם נושאים אקוטיים ולביטחון ישראל במזה"ת ובעולם כולו. נמשיך לפתחם במלוא העוצמה. סוכנות החלל הישראלית שנמצאת בקדמת הטכנולוגיה העולמית תהפוך לחלק מרכזי במשרד".

איציק בן-ישראל, יו"ר סוכנות החלל הישראלית בירך את השר הנכנס והוסיף: "אין צורך להסביר למי שעמד בראשות השב״כ עד כמה הביטחון תלוי במדע ובטכנולוגיה, בטוח כי תוביל את המשרד להצלחות רבות".

"החקלאות מגלמת
את הביטחון והכלכלה"
נוקד ושמיר מחליפים משמרת [צילום: גדעון מרקוביץ]

במשרד החקלאות ופיתוח הכפר בקריה החקלאית בבית דגן נערכו חילופי שרים בין אורית נוקד, השרה היוצאת, לבין יאיר שמיר, השר הנכנס.

נוקד, שנפרדה מהמשרד לאחר שנתיים, אמרה: "השנים הבאות, ובוודאי השנה הקרובה, שיהיו דלות בתקציבים, תחייב את כולם לעבוד בשיתוף פעולה עם כלל הגורמים שנושא ההתיישבות יקר לליבם. אני רוצה לאחל לשר החדש, יאיר שמיר, הרבה בהצלחה ואני שמחה להפקיד תיק זה לאדם ערכי עם ניסיון, יכולות וקבלות במגוון תחומים".

שמיר, השר הנכנס, אמר: ״ראשית ברצוני להודות לשרה היוצאת על עמידתה על האינטרסים של החקלאות הישראלית. במרוצת חיי, נפלה בחלקי הזכות לתרום לחיזוקה ושגשוגה של מדינת ישראל בתחומי הביטחון והכלכלה. החקלאות מגלמת את שני התחומים האלה יחד, ואני שמח על ההזדמנות שניתנה לי להמשיך לשרת את מדינת ישראל, תוך ניצול הידע שצברתי בתפקידי המפתח במגזר הציבורי והעסקי בהם כיהנתי בעבר. חיזוק ההתיישבות, ביצור מעמדה של ישראל כמדינה המובילה בחדשנות הטכנולוגית בחקלאות בעולם ודאגה לביטחון תזונתי יהווה אתגר בקדנציה הקרובה".

"פעם הראשונה שמגיע למשרד הפנים שר מטעם הליכוד"

טבקס חילופי שרים במשרד הפנים במעמד שר הפנים הנכנס, השר גדעון סער, סגנית השר הנכנסת, ח"כ פאינה קירשנבאום ושר הפנים היוצא, ח"כ אלי ישי, התייחס סער בפתח דבריו לכוונתו להוביל רפורמות ומהלכים גדולים ומשמעותיים במשרד הפנים.

"משרד הפנים הוא משרד מרכזי הנוגע לחייהם של אזרחי ישראל. בכוונתי להוביל רפורמות משמעותיות כמו שהובלתי בחינוך במידה לא פחותה של אנרגיות ונחישות", אמר.

השר סער אמר כי ראשית בכוונתו להקדיש זמן ללימוד "בשלב ראשון יהיה הרבה לימוד ופחות הצהרות" אמר והוסיף כי בתוך מספר חודשים יציג את תוכנית העבודה לארבע השנים הקרובות כפי שהציג זמן קצר לאחר שנכנס לתפקידו כשר החינוך.

"למשרד הפנים יש השפעה על אזרחי מדינת ישראל. המשרד הזה הוא שילוב מאוד מעניין בין נושאי מדיניות לנושאים הנוגעים לפרט ולחיים של הפרט. לפעמים צריך לקבל החלטות קורעות לב ואני מתפלל שתהיה לי תבונה גם לקדם את המדיניות הנכונה וגם לקבל את ההחלטות הנכונות וגם לראות את המימד האנושי", הוסיף.

עוד הוא אמר: "אני רוצה להיות שר פנים עם הפנים לאזרח ולפריפריה. אלה שני דגשים שהם ברורים על בסיס השקפת העולם האישית שלי" והוסיף :"במשרד הזה יש פוטנציאל להקל על אזרחי ישראל בהרבה מאוד דברים שנצטרך לטפל בהם".

הוא ציין כי זו הפעם הראשונה שמגיע למשרד הפנים שר מטעם הליכוד: "משנת 1977 אנחנו רוב הזמן בשלטון ומעולם לא הגיע למשרד הפנים שר מהליכוד. הליכוד היא תנועה לאומית ליברלית ואלה שני יסודות חשובים. היסוד הלאומי- המשמעות של שמירה על מדינה יהודית, חשוב לא להתרשל במלאכה הזאת כי לא תהיה לנו מדינה אחרת אם לא נדע לשמור עליה. היסוד הליברלי- המשמעות היא שבעבודה היומיומית עקרונות ליברליים והומניסטיים צריכים לבוא לידי ביטוי".

הוא הציג מספר כיווני פעולה נדרשים: לפעול יותר בכיוון של צדק חלוקתי בהכנסות בין ערי פיתוח ומועצות אזוריות. לחזק את השלטון המקומי - השר ציין כי אינו מאמין בשום תחום בריכוזיות. עוד הצהיר סער כי "הגיע הזמן במדינת ישראל לחוק עיריות מודרני. אנחנו עדיין פועלים על-פי חוק מנדטורי" והוסיף כי ימשיך לקדם רפורמה בתכנון ובנייה.

"משרד כלכלי ממדרגה ראשונה"
מיסז'ניקוב ולנדאו החליפו ברכות

טקס חילופי שרים התקיים גם במשרד התיירות בין שר התיירות הנכנס עוזי לנדאו לשר התיירות היוצא סטס מיסז'ניקוב.

השר לנדאו אמר: "אני מתכוון להיות שר תיירות 24 שעות ביממה ולהעמיק את ידיעותיי בתחום לטובת כלכלת ישראל. בכוונתי ללמוד הן מן השר היוצא והן מן הדרגים המקצועיים במשרד".

השר היוצא, סטס מיסז'ניקוב, בירך את השר הנכנס וציין כי הוא האיש הנכון במקום הנכון. "אתה מקבל משרד כלכלי ממדרגה ראשונה, תיירות זו שליחות".

"הייתי מכניס לחוק המקומות הקדושים את בתי האבות"
אורבך ונס. "תיק חברתי מהמעלה הראשונה"

בחילופי השרים במשרד לאזרחים וותיקים, אמר השר הנכנס אורי אורבך: "אם הייתי יכול היית מכניס לחוק המקומות הקדושים את בתי האבות. אנחנו נעיף למעלה את נושא האזרחים הוותיקים ונגייס למשימה את הכוח הפוליטי הגדול שלנו".

סגנית השר היוצאת, ד"ר לאה נס, אמרה: "אני רואה במשרד לאזרחים וותיקים תיק חברתי מהמעלה הראשונה ואני שמחה על ההזדמנות שהייתה לי לקדם את הנושא החשוב הזה ולהעביר אותו לידיו הנאמנות והטובות של השר הנכנס אורי אורבך"

"להתאים כללי הרגולציה
לשינויים בעולם התוכן"
ארדן וכחלון. "כאן אפשר לקדם רפורמות"

במשרד התקשורת נערך טקס חילופי שרים בין שר התקשורת היוצא משה כחלון לשר התקשורת החדש גלעד ארדן.

כחלון הודה לעובדי המשרד על הקדנציה הפורייה ואמר כי מהיכרותו הארוכה עם השר ארדן, הוא משוכנע כי יצעיד את המשרד קדימה.

ארדן הודה לכחלון על פועלו הרב והוסיף כי משרד התקשורת בראשותו יוסיף לפעול לקידום התחרות והשירותים למען הצרכן.

ארדן אמר: "אני שמח מאוד על האחריות והזכות שנפלה בחלקי להתמנות לתפקיד שר התקשורת. אני רואה בתפקידי שליחות ציבורית. היום השפעת משרד התקשורת ניכרת בכל התחומים המתקדמים: אינטרנט מהיר, לוויין, תכנים ברשת ועוד. לענף התקשורת יש השפעה כלכלית על השוק כולו, לרבות על הצמיחה הכלכלית של המשק".

עוד הוא אמר כי "עולם התוכן והשידורים במדיה הטלוויזיונית וברשת, עליו אנו אמונים, עבר שינויים ממשיים, והופך לעולם חדש, עם כללים שונים מאלה שאותם אנו מכירים ופועלים על פיהם. בעולם הדיגיטלי אין מקום לרגולציה המתבססת על פיקוח ושליטה על תכנים ברשת. מה שכן ניתן לעשות, זה להגביר את התחרות בשוק התוכן בצורה שתאפשר לציבור לצרוך תכנים מגוונים. כאחראי על שוק השידורים בכללותו: הרשות השנייה, כבלים ולוויין ורשות השידור, אפעל לגיבוש כללי רגולציה המתאימים לעולם החדש בראייה כוללת".

הוא ציין עוד כי "ישנם משרדים שלא נחשבים כ-'יוקרתיים', כזה היה המשרד להגנת הסביבה, וכמוהו גם משרד התקשורת. מניסיוני אני מגלה שדווקא במשרדים אלה ניתן להשפיע ולקדם רפורמות משמעותיות, שמשפיעות על כלל אזרחי המדינה. שרים רבים נכנסים לתפקידם בהצהרות על שינוי. לא תמיד צריך לשנות, במיוחד לא בכל מחיר. את הדברים הטובים שישנם – וישנם – אנחנו נמשיך לקדם, כמו את נושא בנק הדואר ואת הקמת השוק הסיטונאי בתקשורת הקווית שיביא להגברת התחרות גם בענף זה. בד-בבד, נמשיך להצעיד את המשרד קדימה ולחזק את הכיוון החברתי-צרכני שלו".

"אאבק שלא יהיה
קיצוץ במשרד הרווחה"
כחלון וכהן. יועץ שר לענייני המגזר הערבי

בטקס חילופי שרים שהתקיים במשרד הרווחה בירושלים, אמר שר הרווחה והשירותים החברתיים הנכנס, ח"כ מאיר כהן: "נכון שאנו עומדים בפני קיצוצים גדולים, אבל אי-אפשר לדבר על אנשים כאנשים שקופים, במקום שהופכים את האנשים למשהו משני. אני אמשיך להחזיר את האחריות לחוליות החלשות, למדינה. אאבק שלא יהיה קיצוץ במשרד הרווחה ואתם תהיו השותפים שלי במאבק".

"העובדים הסוציאלים הם הגיבורים האמיתיים. יש לדאוג לשכרם. אתן לכם גיבוי, שכל עובד סוציאלי ידע שאנחנו עומדים אחריו", הוסיף. "אדאג להביא יועץ שר לענייני המגזר הערבי".

משה כחלון, שר הרווחה היוצא, ציין כי "משרד הרווחה הוא משרד אדיר עם הרבה מאד עשייה. מדינת ישראל נותנת שרותי רווחה מצויינים, אך תמיד הצרכים גדלים והמשאבים לא בלתי מוגבלים. משרד הרווחה הוא המשרד הכי חשוב, להיות עובד סוציאלי, זה להיות מישהו שמוכן לעזוב את משפחתו ולטפל במשפחה של מישהו אחר".

השר לשעבר כחלון התייחס לשר הנכנס מאיר כהן: "אני מכיר אותו הרבה מאד שנים ויש לי רק מילים טובות. אם הייתי בוחר שר רווחה זה את השר מאיר כהן. אתה לא צריך עצות, כי אתה קרוב לנושא והנושא קרוב אליך".

כהן הודה לכחלון והדגיש: "זו מערכת של שרים מצטיינים. אני גאה שאני חלק משושלת של שרים כאלה".

"נפתור את יוקר המחייה"
בנט ושמחון. נדרשים 700 אלף מקומות עבודה

בטקס חילופי שרים במשרד התמ"ת, שייקרא מעתה משרד הכלכלה והמסחר, אמר שר התמ"ת היוצא שלום שמחון כי מדובר במשרד הכלכלי המוביל וכי הוא שמח שאחד האנשים החזקים פוליטית מגיע לעמוד בראשו.

"בשבע השנים הבאות עליך לייצר כ-700 אלף מקומות עבודה. אני שמח על ההזדמנות להתחלף עם אדם ערכי כמוך", אמר שמחון לבנט.

השר הנכנס נפתלי בנט אמר כי עיני העם נשואות למשרד הזה. "הבעיה העיקרית איתה מתמודד הציבור הוא נטל המחייה. זהו עניין אנטי ציוני כי הוא מונע מאנשים לחזור לארץ. אנחנו נפתור את יוקר המחייה".

"כיפת ברזל סביבתית
למען הדורות הבאים"
ארדן ופרץ. צדק סביבתי [צילום: תומר זמורה]

בטקס חילופי השר להגנת הסביבה שנערך היום הצהיר השר הנכנס, עמיר פרץ, כי "ביחד נקים כיפת ברזל סביבתית למען הדורות הבאים".

השר פרץ הסביר כי "אני מתכוון לקבל החלטות צודקות, אך קודם כל אני מתכוון לעשות צדק לסביבה ולא צדקה ולא רחמים, אלא צדק סביבתי אמיתי". לדברי פרץ, "כל חיי נאבקתי למען צדק חברתי, אך אין אפשרות להפריד בין הצדק החברתי לצדק הסביבתי".

השר היוצא, גלעד ארדן, איחל לשר פרץ הצלחה וציין כי הדאגה לסביבה תהיה חלק משיקוליו בכל מערכת שינהל. השר ארדן סקר את הישגי המשרד בתקופת כהונתו - ממהפכת המיחזור וחוק האריזות, דרך הצלת חופים מהשתלטות מבני מלונאות, שימור שטחים פתוחים והקמת שרשרת פארקים מטרופוליטים לאורך הארץ, דרך מניעת הקמת תחנת כח פחמית נוספת באשקלון, הגדלת תקציב המשרד והגברת וייעול האכיפה.

"לבנות את המשרד הזה מהיסוד"
חילופי שרים במשרד להגנת העורף

בטקס חילופי השרים במשרד להגנת העורף בין השר היוצא, אבי דיכטר, והשר הנכנס, גלעד ארדן, אמר השר להגנת העורף הנכנס: "אני נכנס לתפקיד עם הרבה רגשי כבוד, הערכה הבנה לחשיבותו האדירה של הנושא שאני מופקד עליו.

"תפקוד נכון והערכות של הרשויות המקומיות בימי רגיעה, היא שתאפשר את המוכנות הנדרשת בעיתות משבר ותמנע פגיעה מיותרת בחיי אדם.

"מוטלת עלינו המשימה לבנות את המשרד הזה מהיסוד ולייבא את הסמכויות הנדרשות שכיום פזורות במשרדים שונים.

"אני מבין את הנטל שמוטל עלי ומוכן לאתגר. היום ברור לכל כי באירועים ביטחוניים, ליכולת העורף ולכושר העמידה שלו, יש משמעות קריטית ליכולתנו להכריע את האויב".

תאריך:  19/03/2013   |   עודכן:  19/03/2013
עופר וולפסון
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
תגיות  / עוקבים מי ומי בפרשה - לקבלת רשימות חדשות עם הופעתן
 אבי גבאי / Avi  Gabay   אבי דיכטר / Avi Dicter   אברהם (אבי) וורצמן   אהוד ברק   אופיר אקוניס / Ofir Akunis   אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel   אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach   אורית נוקד   אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan   אליהו ישי   בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu   גדעון בן משה   גדעון משה סער / Gideon  Sa'ar   גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan   דני בן יוסף דנון / Dani Danon   דניאל הרשקוביץ   הרשות השנייה   זאב אלקין / Ze'ev Elkin   יאיר לפיד / Yair  Lapid   יאיר שמיר / Yair  Shamir   יובל שטייניץ / Yuval  Steinitz   יעל גרמן / Yael  German   יעקב פרי / Yaakov  Perry   יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch   ישראל כ"ץ / Yisrael  Katz   לאה נס   לימור לבנת / Limor  Livnat   מאיר כהן / Meir  Cohen   מיקי לוי / Mickey  Levy   ממשלת ישראל / Israel Government   מרדכי קירשנבאום   משה כחלון / Moshe Kahlon   נפתלי בנט / Naftali  Bennett   סופה (סופיה) לנדבר / Sofa  Landver   סילבן שלום / Silvan  Shalom   עוזי לנדאו / Uzi  Landau   עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz   פניה (פאינה) קירשנבאום   צחי הנגבי / Tzachi  Hanegbi   ציפי חוטובלי / Tzipi  Hotovely   ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni   רשות השידור   שלום שמחון 
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט סדום ועמורה עיתונות
משרדי הממשלה חגגו את חילופי המשמרות
תגובות  [ 1 ] מוצגות   [ 1 ]  לכל התגובות        תפוס כינוי יחודי            
כותרת התגובה שם הכותב שעה    תאריך
1
'על הפנים'
19/03/13 19:38
תגובות בפייסבוק
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות   /  ממשלה 33
"להיות שר אוצר זה קשה במיוחד לאנשים טובים. הדבר המרשים, יובל, זה שגם המתנגדים שלך יודעים שאתה אדם טוב ואכפתי. בשם מדינת ישראל אני מודה לך" - במילים חמות אלו בירך (יום ג', 19.3.13) יאיר לפיד, שר האוצר הנכנס, את שר האוצר היוצא יובל שטייניץ, בטקס חילופי שרים שהתקיים במשרד האוצר בירושלים.
19/03/2013  |  עופר וולפסון  |   חדשות
בנט עם כל חנחוני "אחי" הוא איש ימין מובהק. טוב עשתה שלי יחימוביץ' לעם ישראל, באי הצטרפותה לממשלה, כי האג'נדה הכלכלית שלה מנוגדת לתפיסה הליברלית של ביבי. יש מציאות חדשה - ציונית דתית וציונית חילונית
19/03/2013  |  אברהם פכטר  |   מאמרים
בזכות תקשורת אוהדת, המאבק שלך למען האינטרסים של יש עתיד, הוגדר כמאבק על עקרונות. אבל אתה יודע שמאבק על עקרונות שמניבים דיבידנד נאה, אין דינם כדין מאבק על עקרונות שגובים מחיר. אתה גם יודע שהתקשורת, היא שעזרה לך למכור את המאבק הישן-נושן למען השוויון בנטל, כבעיה בוערת שמחייבת תיקון דחוף. האם תופעת ההשתמטות באמת בוערת בעצמותיך?
19/03/2013  |  נרי אבנרי  |   מאמרים
אנחנו קהים. לא כהים כאלה שגורמים למירי רגב ולדני דנון להתרוצץ ברחובות תל אביב ולהתיר את דמנו. אלא קהי-חושים ותודעה, מהסוג שגורם לנו עצמנו להתיר את דמנו. כחברה, כקולקטיב, איבדנו את זה. את החדות, את המטרה, את החזון, את הקשר עם המציאות. אופיר אקוניס התמנה אתמול במסגרת חלוקת המתנות של יום הקמת הקואליציה, להיות סגן שר במשרד ראש הממשלה, המופקד על הקשר בין הממשלה לכנסת. מיהו המופקד על הקשר בין הממשלה למציאות?
19/03/2013  |  דן אלון  |   מאמרים
כל המתיפייפים בקרבנו על היותנו עם אחד ועל אחדות האומה, משקר לנו, משקר לעצמו או פשוט אדם החסר כל אבחנה. הם אינם היהדות האמיתית הם כת ! מבחינתם הציונות זו חטא ומדינת ישראל נוסדה בחטא, כי לא חיכינו למשיח...הם לא מכירים במדינה, הם מכנים את החילונים "גויים" (והלא את הגוי לדידם מותר לרמות...).
19/03/2013  |  יהודה דרורי  |   מאמרים
רשימות נוספות   /   ממשלה 33  /  מי ומי  
סלומינסקי על הקיצוץ: "לא היה כזאת"  /  עידן יוסף
"לפיד הקים ממשלת ימין קיצוני"  /  עידן יוסף
נתניהו: פותחים שולחן, ומנקים שולחן  /  עידן יוסף
הגה הספינה הציונית  /  דרור אידר
היכן היא אותה פוליטיקה חדשה?  /  אלישי בן-יצחק
לכבוד הממשלה החדשה  /  אביתר בן-צדף
בלוגרים
דעות  |  כתבות  |  תחקירים  |  לרשימת הכותבים
רון בריימן
רון בריימן
האשמת נתניהו כאילו הוא זה שמונע עסקה, היא עלילה מרושעת המופצת על-ידי מתנגדי נתניהו אשר שכחו מי האויב    אחת השגיאות החמורות ביותר של ממשלת ישראל: ההפרדה בין חטופים לחטופים, ואי-עמיד...
אלי אלון
אלי אלון
תלמה חתומה על שירים רבים שהפכו לקלסיקות בתרבות הישראלית ונמנית עם יוצרי פס הקול המוכר והאהוב על רבים מילדי ישראל בעבר ובהווה
דן מרגלית
דן מרגלית
אנשי ושוטרי איתמר בן-גביר שורפים את חווארה, עוקרים מטעי זיתים ומביאים על ישראל את האסון שכל הקהילה הבינלאומית, ובוודאי בית הדין הבינלאומי בהאג, נגדנו
לרשימות נוספות  |  לבימה חופשית  |  לרשימת הכותבים
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
ברחבי הרשת / פרסומת
ברחבי הרשת / פרסומת
News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1  |   |  עריסת תינוק ניידת  |  קוצץ ירקות מאסטר סלייסר  |  NEWS1  |  חדשות  |  אקטואליה  |  תחקירים  |  משפט  |  כלכלה  |  בריאות  |  פנאי  |  ספורט  |  הייטק  |  תיירות  |  אנשים  |  נדל"ן  |  ביטוח  |  פרסום  |  רכב  |  דת  |  מסורת  |  תרבות  |  צרכנות  |  אוכל  |  אינטרנט  |  מחשבים  |  חינוך  |  מגזין  |  הודעות לעיתונות  |  חדשות ברשת  |  בלוגרים ברשת  |  הודעות ברשת  |  מועדון +  |  אישים  |  פירמות  |  מגשרים  |  מוסדות  |  אתרים  |  עורכי דין  |  רואי חשבון  |  כסף  |  יועצים  |  אדריכלים  |  שמאים  |  רופאים  |  שופטים  |  זירת המומחים  | 
מו"ל ועורך: יואב יצחק © כל הזכויות שמורות     |    שיווק ופרסום ב News1     |     RSS
כתובת: רח' חיים זכאי 3 פתח תקוה 4977682 טל: 03-9345666 פקס מערכת: 03-9345660 דואל: New@News1.co.il