הפוך לדף הבית אימייל אדום
    |  
ראשי יומן ראשי בלוגים אקטואליה בעולם סקופים משפט כלכלה בריאות המגזין מנוי VIP
ארכיב יומי  |  כל הקישורים  |  סיפורים חמים  |  ספורט  |  נדל"ן  |  תגיות  |  משובים  |  משמר המשפט  |  ספרייה מקוונת  |  בימה חופשית  |  מיוחדים  |  ערוצים נוספים
חדשות / מבזקים
ראשי  /   טלוויזיה  ספורט  עיתונות וברנזה  פרסום/שיווק  תקשורת    |  שתף:    |    |    |  
פורומים
טלוויזיה
ספורט
עיתונות וברנזה
פרסום/שיווק
תקשורת
ביטוח ופיננסים
מכללת בית ברל
הרשמה לניוזלטר
הרשמה ל-SMS
מועדון +
כסף רופאים שמאים יועצים אדריכלים
שופטים עורכי דין עיתונאים רואי חשבון
 
 
 
 
 
בלוגרים News1  /  דעות ▪ כתבות ▪ תחקירים
 
מנפרד בוקלמן במוזיאון ליאופולד בוינה
28/06/2013   |   עליס בליטנטל
 
 
 
לילה לבן
27/06/2013   |   צבי גיל
 
 
 
למרות ששיקר לו, הוא המשיך
27/06/2013   |   נרי אבנרי
 
 
 
רמזורים עליך, ישראל!
27/06/2013   |   יעקב אסתרליס
 
 
 
התורה נגד המדע (ל"ב)
27/06/2013   |   אלברט שבות
 
 
 
 
לרשימות נוספות לבימה חופשית לרשימת הכותבים
 
 
200 אלף ש' קנס על פרסום סמוי בערוץ 5
בובה של מדינה, ערוץ הספורט [צילום: פלאש 90]

גמישות יתר
מבלי להיכנס לגובה העיצום הכספי שהוטל בגין חריגות הפרסום, הרי שבהתנהלות המועצה כגוף מפקח נפל פגם. תפקידה של המועצה אינו רק לטפל בהפרות בדיעבד, אלא לפקח בזמן אמת ולמנוע אותן מראש. העובדה שערוץ הספורט הספיק לצבור לחובתו חמש הפרות מעידה על כך שמישהו במועצה נרדם על המשמרת. חוסר האכיפה ההדוק הוא שהוביל להפקרות, וכדי להפסיק זאת יש להפסיק את הסאגה ולמנות סוף-סוף יו"ר קבוע למועצה.

מועצת הכבלים והלוויין קנסה את הוט ויס בסך 201,600 שקלים בגין חריגה מהכללים בשידורי ערוץ הספורט

דעה גמישות יתר


▪  ▪  ▪
המועצה לשידורי כבלים ולוויין הודיעה לחברות הוט ויס על החלטתה לקנוס את החברות בסכום כולל של 201,600 שקלים. הקנסות הוטלו בשל הפרות של כללי המועצה על-ידי ערוץ הספורט (ערוץ 5) ולאחר שבעבר כבר נקבעו לערוץ הפרות בגין פעילות שנעשתה בניגוד לכללי המועצה תוך פגיעה בצופי הערוץ.

ההפרות נקבעו בגין אי-עמידה בכללי המועצה במספר נושאים כפי שעלה מבדיקות שונות של אגף הפיקוח והבקרה של המועצה:
  • חריגה מזמן שידור החסויות המותר;
  • שידור חסויות שלא בצמוד למשדרי ספורט ישראלי;
  • פרסום סמוי של חברת H.STERN בתוכנית "ערב טוב ספורט";
  • פרסום סמוי לרכב "לקסוס" בתוכנית "ערב טוב ספורט";
  • פרסום סמוי של "ווינר" בתוכנית "אולפן ליגת האלופות" ובתוכנית "יציע העיתונות".

מ"מ יו"ר המועצה, נתי שוברט, מסר כי "לאחר בדיקות רבות שנעשו על-ידי אגף הפיקוח עלתה תמונה לפיה ערוץ הספורט הפר את החלטות המועצה השונות. לאחר שתשובות הערוץ לא הניחו את דעתנו, מצאתי כי יש להטיל עיצומים בגין ההפרות". לדברי שוברט, נושא הפרסום הסמוי שבגינו הוטלו לאחרונה עיצומים נוספים, הוא אחד הנושאים שהמועצה תמשיך ותאכוף בדקדקנות גם בעתיד לאור החשיבות שהיא מייחסת לכך.

תאריך:  27/06/2013   |   עודכן:  27/06/2013

מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן

תגובות  [ 0 ] מוצגות [ 0 תפוס כינוי יחודי    כתוב תגובה   לכל התגובות

News1 מחלקה ראשונה :  ניוז1 |   |  NEWS1 |  חדשות |  אקטואליה |  תחקירים |  משפט |  כלכלה |  בריאות |  פנאי |  ספורט |  הייטק |  תיירות |  אנשים |  נדל"ן |  ביטוח |  פרסום |  רכב |  דת  |  מסורת |  תרבות |  צרכנות |  אוכל |  אינטרנט |  מחשבים |  חינוך |  מגזין |  הודעות לעיתונות |  חדשות ברשת |  בלוגרים ברשת |  הודעות ברשת |  מועדון + |  אישים |  פירמות |  מגשרים |  מוסדות |  אתרים |  עורכי דין |  רואי חשבון |  כסף |  יועצים |  אדריכלים |  שמאים |  רופאים |  שופטים |  זירת המומחים |