יונדאי מסרה היום (ד', 12.11.03), כי החליטה לכנות את רכב הפנאי שטח החדש שלה בשם 'טוסון'. המכונית החדשה תושק באוגוסט הבא, והיא אמורה להיות זולה מדגם ה'סנטה-פה', ממנה גם תיטול את מנוע הבנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים. המכונית תגיע בשתי תצורות - הנעה 4X4 קבועה, או הנעה קדמית בלבד.
הטוסון ייוצר בארה"ב, בהיותו מיועד בעיקר לייצוא. בשנת 2005 עומדת יונדאי להקים את מפעל ההרכבה הראשון שלה על אדמת ארה"ב, במדינת אלבמה מוכת האבטלה. המפעל ירכיב את דגם הפנאי שטח רב-המינוע מדגם 'סנטה - פה' (המצליח מאוד בארה"ב), ואת דגם ה'סונטה' המשפחתית הגדולה.
השנה החולפת הערימה קשיים חדשים על פעילות יונדאי בשווקי הייצוא, שכן קונצרן ג'נראל מוטורס החל בהפצת דגמי שברולט 'אוואו' שמחירם נע בין 10,000 דולר ל-15,000 דולר, וצמד דגמי מכוניות חדשות שמצטרף גם מבית סוזוקי. למעשה מדובר בתחרות מבית - המשפיעה על כלל עולם הרכב, שכן קונצרן GM מייצר את השברולטים החדשים במפעלי דייהו בדרום קוריאה, בשיתוף עם סוזוקי היפנית.
שנת 2005 עומדת להיות שנת מיפנה בתולדות הפעילות הבינלאומית של קונצרן יונדאי הדרום קוריאני, אשר לראשונה בתולדותיו מקווה למכור השנה 400,000 מכוניות, והמנכ"ל החדש של החברה, רוברט קוסמאי, מסר כי "אינו רואה סיבה מדוע בשנה הבאה לא נעלה על כבישי העולם כחצי מיליון מכוניות חדשות".
יונדאי מצטיינת במיגוון דגמים רחב, אשר עומד להתרחב עוד יותר בקרוב. ה-SUV החדש יימכר במקביל לסנטה-פה הוותיקה שייצורה לא יופסק, ואליהם יצטרף ב-2006 גם מיני ואן חדש, כמו כן רכב שטח נוסף ל'טארקאן' הנוכחי ואף טנדר החסר עתה במיגוון הדגמים העשיר.
יונדאי חרטה על דגלה שידרוג במעמדה אל תוך המובילות בתעשיית הרכב העולמית. להגשמת מטרה זו היא מתכוונת לפתוח במתקפת פרסום חזקה, במטרה לבסס את מעמדה בתודעת צרכן המכוניות המערבי. השנה השקיעה יונדאי כרבע מילארד דולרים בפרסום והיא עומדת להגדיל סכום זה לכ-450 מיליון שקלים בשנה הבאה.
קונצרן יונדאי מוטורס הדרום קוראני מיוצג בישראל על-יד סוכנות כלמוטור, הנוטלת חלק נכבד בעידוד בספורט המוטורי.