מוטי קרן, מנכ"ל חברת מגה קמעונאות, הודיע (יום ב', 28.10.13) על מינויה של הילה גור לסמנכ"ל השיווק של החברה. כחלק מתהליך הטמעת האסטרטגיה החדשה של החברה והשינויים המבניים שחלו באחרונה ברשת, הוחלט להפריד את אגף השיווק מאגף הסחר כפי שהיה עד כה.
במסגרת תפקידה תהיה גור אחראית על כל מערך השיווק של הפורמטים השונים בחברה, וכן על יישום והטמעת האסטרטגיה השיווקית החדשה של מגה לביסוס נוכחותה ומעמדה בשוק הקמעונאות.
גור (43) היא בעלת תואר ראשון במנהל עסקים במימון מהמכללה למנהל ותואר שני במנהל עסקים בשיווק מהאוניברסיטה העברית. היא מילאה תפקידי שיווק בכירים בחברות מוצרי צריכה מובילות במשק הישראלי. בתפקידה האחרון שימשה כמנהלת החטיבה של כל מותגי הטואלטיקה והקוסמטיקה בקבוצת סנו וקודם לכן כמנהלת שיווק בקוקה-קולה ישראל ומנהלת שיווק בתנובה.
בתפקידיה הובילה גור מהלכים אסטרטגים ושיווקיים ובהם: עבודת המיתוג האסטרטגי למותג "תנובה", בניית תחום הדיאט בקוקה-קולה באמצעות בידול בין שני המותגים "קוקה-קולה זירו" בישראל וזכייתו בסופר ברנדס לצד פיתוח האסטרטגיה של המותג "Diet קוקה-קולה" ו-"Sprite" וכן מהלכי מיתוג מחדש וחדשנות מוצרית למותגים קרמה ו"נטורל פורמולה".
מוטי קרן, מנכ"ל החברה, מסר היום: "אנו שמחים על צירופה של הילה גור לשורותינו ובטוחים כי ניסיונה הרב בניהול מערכי השיווק השונים, לצד ההיכרות עם צרכי ומאפייני שוק הקמעונאות והמזון, יתרמו רבות למיצובה וחיזוקה של רשת מגה בשוק דינמי ותחרותי מאוד. אני מאחל להילה הצלחה רבה במילוי תפקידה החדש, ובטוח כי היא תצעיד את מערך השיווק של מגה לשגשוג וצמיחה".